Mijn vriend is ook gelovig. Hij staat ook niet achter het pendelen, maar ik ga mijn gang. Zolang ik alleen maar pendel voor wanneer iemand zwanger wordt en voor welk geslacht zie ik hier niks fouts in. Maar wij gaan idd vrolijk verder met pendelen.
oei.. gevoelig onderwerp @ Loving: Ik respecteer je mening en ik moet zeggen dat ik het fijn voor je vind dat je geloof je zoveel steun en kracht geeft. Persoonlijk denk ik dat pendelen niet zoveel kwaad kan, mits je geen vragen steld die over dood, ziekte, ect.. Maar daar zullen de meningen ook over verdeeld zijn. Ik denk dat veel meiden beetje positieve steun zoeken in pendelen en iets om naar uit te kijken( dat is in mijn geval zo). En of dat goed is of niet? Tja.. Maar ik weet dat de kans dat de pendel uitkomt 50/50 is en pin me er echt niet op vast
Doe ik ook niet hoor... hihihi Het zou mooi zijn als de pendel van zuurtje uit komt natuurlijk. hihihi Goed klussen deze week dus, daar draait het toch allemaal om! Liefs Debby
Daarom stel ik de pendel geen vragen over miskramen, vroeggeboortes en of een zwangerschap goed zal gaan. Dat is wat de natuur beslist. Omdat een pendel dus maar 50/50 is, kan een uitslag ook negatief uitvallen en daar pas ik voor. Want als de uitslag fout blijkt te zijn heb ik met mijn pendel die persoon in de stress gebracht.
Hoi Redi, Ik las net je reactie op mijn ervaring. Je hebt alle recht om te reageren zoals je wilt. Maar ik vond het toch wel vervelend te lezen dat je vond dat ik jou niet in je waarde laat. Ik hoop zeker niet dat ik je dat gevoel heb meegegeven, in ieder geval was het zeker niet mijn bedoeling. Ik hoop dat je je ook kunt verplaatsen in wat ik denk. Stel dat jij weet wat de waarheid is en je merkt dat anderen niet bezig zijn daarmee, maar je wilt wel graag dat ze de waarheid weten, dan zou je hen toch ook graag willen waarschuwen? Dat is wat ik probeerde te doen en ik hoop op jouw begrip daarvoor. Voor de rest heeft iedereen een eigen keuze, daar zijn we het over eens. Met vriendelijke groet, Loving ik kreeg dit mailtje net en moet zeggen dat ik er niks mee kan ik laat iedereen in zijn waarde en wat iedereen al zegt het is 50/50 dus hang er niet teveel aan foto's lezen en huizen voelen doe ikook en weet dat er zeker bij die laatste echt niet naast zit met vriendelijke groet redi
hoi hoi ten eerste alle zwangeren van harte gefeliciteerd en dat jullie een mooie beeb mogen krijgen ik ben pas sinds gisteren hier bij jullie terecht gekomen en moet er nog ff inkomen maar ik heb een vraagje zou er misschien voor mij ook iemand willen pendelen? we zijn nu bezig voor ons tweede wondertje en het wil allemaal niet zo vlotten zijn in het zkh gestart met clomid en alle verdere onderzoeken maar we houden moed he! als ik meer info moet geven voor het pendelen dan hoor ik het hopelijk wel van jullie! gr. miranda
Lieve meiden, laten we het alsjeblieft lekker luchtig houden! De discussie tussen geloof en het paranormale zal altijd bestaan. Ieder z'n ding. Maar eh...ik geloof in allebei! (waar hoor ik nu bij of heb ik nu een heel ander groepje in m'n eentje... geintje!)
Bij gelovigen is er hun waarheid over god. Dat zal er bij hun altijd inblijven. Maar het is iets wat met de paplepel is ingegoten. Ze kennen niet anders en dat zal altijd zo blijven. Dat is nu eenmaal de discussie tussen gelovigen en minder of niet gelovigen. Dat zal altijd zo blijven. Verschil met pendelen is, dat wij niet beweren dat er een waarheid zal zijn. Bij ons is die 50/50
@alies idd we houden het luchtig er is al genoeg strijd over het geloof enne tja ik hang er niet zo zwaar aan ieder zijn ding haha liefs redi
Hahah jij hangt in het midden. Blijf maar gewoon gezellig met beide benen op de grond in ons clubie hoor!
allies zijn jullie al lang bezig voor jullie tweede wondertje? wij zijn bezig vanaf maart! en voor onze eerste hebben we ook langer geprobeerd 10 maanden dus ik heb wel nog wat hoop maar we hebben een samenlevingstest gehad in het zkh en daar kwam uit dat er wel zwemmertjes waren maar ze deden helaas niks meer en dat kwam door mijn slijm dat was vijandig maar we kunnen toch zwanger raken zeiden ze in het zkh kan alleer nu langer duren en ik heb zelf het vermoeden dat het bij onze eerste ook zo is gegaan maar toen zijn we niet naar het zikh geweest voor onderzoeken dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de pendel aangeeft? of wij nog wel een tweede wondertje mogen verwachten! gr. miranda
ja wie weet ik krijg hem omdat ik toen zwanger was maar later een mk kreeg dus krijg hem nu nog als ik weer zwanger ben hoop ik hem gewoon in de bus te krijgen kus
ik lees ook de wij maar heb hem helaas nog niet binnen hopelijk valt hij bij mij ook weer eend ezer dagen in de bus ik vindt dat altijd wel een leuk blad! gr miranda
@miranda nou ik kreeg hem nu net binnen dus ik denk dat hij morgen ook wel bij jou op de mat gaat vallen hij is wel weer erg leuk met zwangerschapskwaaltjes enzo kus