Ja dat kan heel erg verschillen. Dat zul je bij meer pendels wel zien van meiden die hun pendeluitslag onderin hun schermpje hebben neergezet.
ik heb een vraagje zet zo even foto in mn album van mn ovutesten moet ik nog een aantal dagen wachten of morgen enz weer gaan testen ? thanks liefs redi
hoi redi ik zou als ik jou was nog een paar dagen door testen je ziet de testlijn steeds dikker worden en als hij dan gelijk is aan de controlestreep of nog feller dan is hij positief! en als ik jouw banner zie dan moet je nog 4 dagen tot je ovulatie en dan heb je vlgs mij ook een pos. test in je handen dus mijn advies is test nog ff door dat doe ik ook altijd ik begin meestal op dag 13 en test door dat ik een positieve test heb alleen test ik met de digitale van clearblue geen twijfel over streepjes gewoon een rondje en als je lh piek aanbreekt dan verschijnt er een smilie en dan ben je vruchtbaar! ik heb meestal mijn ei rond dag 18 kan ook wel eens later zijn ik neem clomid en dan heb je meestal later een ovulatie! en ik heb helaas vijandig slijm dus bij ons is het nu de vraag of het nog wel lukt en anders iui maar dat is nog ver weg pas in januari vlgnd jaar als ik niet zwanger zou zijn maar meid ff op jouw vraag terug te komen ik verwacht dat je over een paar dagen een positieve test in je handen hebt! succes liefs miranda
Redi ik gebruik zelf ook al een aantal maanden ovulatietesten, en de teststreep moet of net zo donker zijn als de controle streep, of donkerder... Dan kan je hem pas als positief beschouwen...
heel erg bedankt voor de antwoorden op mn vraag naja dan ga ik ff door met testen al vind ik het wel naar dat je je plas moet ophouden vanmiddag pieste ik bijna in me broek haha jullie willen niet weten hoe blij ik was dat ik kon testen pfff wat een opluchting naja morgen maar weer en overmorgen enz en dan me kerel bespringen hahaha hoe lang zijn jullie al bezig met ovu testen ? is voor mij de eerste keer nammelijk liefs redi
Hoi! Om een indruk te krijgen van een positieve test kijk even in mijn album. Ben nu ook de eerste ronde serieus bezig geweest met ovutesten, zo kwam ik er achter dat mijn ei niet op dag 14 maar pas op dag 19 is gekomen Succes!
@ pioen wel leuk je heb er al lekker veel haha je ziet het ook duidelijk en ik heb bijna dezelfde testen zie ik mijn vraag ik alleen waarom je twee testen op een dag heb ? ik doe er gewoon 1 per dag kus redi
Ik wilde weten hoe lang het duurde voordat een positieve test weer negatief werd. En natuurlijk wilde ik mijn ei niet missen deze ronde hihi. Wel duidelijke testen he. Hoop dat ie van jou ook snel positief wordt!
@pioen ja dat hoop ik ook ben het af en toe zat om elke maand maar weer af te wachten tot die malle duivels komen of niet bah dus hoop dat het nu wel lukt ben gaan ovu testen omdat ik denk dat we verkeerd klussen dus de verloskundige zei dat ik maar moest tempen maar ik dacht dan ben ik er hellemaal zo mee bezig dus denk dat sit wel een goeie oplossing is het zou me eerste beebje worden dus is extra spannend liefs redi
Ik wil inderdaad ook nog niet met tempen beginnen, eerst maar eens zo proberen. Succes meis, hoop dat iedereen gauw een positieve test mag krijgen!
zie dat zuurtje jou ook op oktober met een jongen heeft gependeld moet je eens bij mij kijken ze pendelen dat ook allemaal bij mij dus zou wel leuk zijn naja we gaan samen voor oktober haha kus redi
goedenavond ben ik nog ff ben net terug van mijn avonddienst! was lekker druk..... goed zo redi dat je nog ff doorgaat met testen meid jouw pos. test heb je ook snel let maar eens op! pioen spannend he over een paar daagjes mag je testen! wat denk je? ik denk aan jullie weet hoe spannend het is elke maand weer opnieuw! hoop dat ik het ook nog een keertje mag meemaken! ik zelf heb wel getempt en moet zeggen heb zo mooi inzicht gekregen in mijn cuclus maar hij was wel in het begin erg onregelmatig en nu met gaat het de goeie kant op en met de clomid de vorige ronde 27 dagen is wel netjes nu deze ronde maar weer afwachten denk niet dat het raak is hebben niet veel geklust wel op de vruchtbare dagen maar het hangt bij ons helaas van nog meerdere dingen af maar ja we houden moed he meiden.... ik ga ff wat eten en dan lekker wat relaxen....... tot morgen liefs miranda
Oef, wel spannend hoor Ben echt benieuwd of veel pendels uit zullen komen! Zeker bij degene bij wie verschillende mensen hetzelfde hebben gependeld, dat kan gewoon geen toeval zijn hihihihi Pioen en Redirosoe, echt spannend joh! Iedereen heeft voor jullie oktober gependeld! Ik zal voor jullie duimen! Laat ik dan maar gelijk voor iedereen duimen hihihihi
nu 5 dagen voor nod niet meer kunnen wachten naar kruidvat gerend voor de lol een testje ertegenaan gegooid en opeens binnen de vijf minuten een tweede wel zeer lichtroze streepje zwanger? het was niet met ochtendurine dus morgen gooien we er nog ene tegen zou het waar zijn? dan heeft maar29 goed gependeld
i47.photobucket.com/albums/f198/dburghouwt/pendelen.jpg PENDELLIJST NU ZWANGER (AUGUSTUS/ BEGIN SEPTEMBER) Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni. Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje Mik : 3 weken zwanger van 2ling bevalt in juni 09 Zeepbel83: nu zwanger van een jongen, vanaf dinsdag positieve test (door zuurtje) SEPTEMBER Nessy: (meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. Nhene: zwanger van een jongetje. Inger1979: zwanger van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. MyPrecious: zwanger van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009 (door mezelf) Limmeke: zwanger van jongetje Debsje1977: zwanger van een jongetje / oktober 2008 jongetje Nijntje: zwanger van meisje / januari 2009 zwanger meisje Kleintje84: - zwanger van een jongen 4 mei bevallen (door zuurtje) - zwanger, tweeling meisjes (door mezelf) Bianca: zwanger van een meisje (door zuurtje en weetjewel) Jane1981: - zwanger, geslacht onduidelijk (door mezelf) - zwanger van een jongen (door zuurtje) Marsab: zwanger van een jongen (door Redirosoe) Niekster1: zwanger van een meisje (door Zuurtje) OKTOBER Mamasuus: - zwanger van een jongen (door alies) - zwanger van een meid (door zuurtje) - zwanger van meid of jongen (door mezelf) Thegirl1980: zwanger van een jongen Marsab: - zwanger van tweeling: jongen en meisje (door zuurtje) - zwanger van meisje (door mezelf) - zwanger van tweeling: jongen en meisje (door Missy24) Pioen: zwanger van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! Zuurtje: zwanger van een meisje Feline1986: zwanger van een meisje. Patty24: zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. Senna04: zwanger van een jongen Limmeke: zwanger van een meisje Jojo82: zwanger van een jongen Tummetje: zwanger van een meisje Lily: zwanger van een meisje Maar29: zwanger van een meisje Supernanny: zwanger van een meisje Sanne: zwanger van een jongen Redirosoe: zwanger van een jongen (door mezelf) Mik: zwanger van een meisje bevalt begin aug 09 mama van Tessa: -1 pendel zwanger van een meisje - 2 pendels zwanger van een jongen Laurence85: - zwanger van een jongen (door mezelf) - zwanger van een drieling: 2 meisjes en 1 jongen (door Zuurtje) Zeepbel83: zwanger van een jongen (door Alies05) Napje: zwanger van een jongen Nijntje27: zwanger van een jongen (door Alies05) Sjaam: zwanger van een meisje (door Alies05) Maar29: - zwanger van een meisje (2x) - zwanger van een jongen - zwanger van een ? NOVEMBER Supernanny: - zwanger van meisje - zwanger van een tweeling: meisje en jongen Weetjewel: zwanger van een tweeling Romie: zwanger van een meisje Kleintje84: zwanger van een tweeling: jongen en meisje, keizersnede, in augustus (door jojo82) LadyJoey: zwanger van een jongen Meduusje: zwanger van een meisje Bianca: zwanger van een meisje (door alies05, redirosoe en Maar29) Niekster : zwanger van een meisje Napje: zwanger van een jongen Marsab: zwanger van een jongen (door Alies05) Anja209: zwanger van een meisje Sjaam: - zwanger van een meisje (door Zuurtje) - zwanger van een meisje (door Supernanny) - zwanger van een meisje (door Missy24) DECEMBER Kleintje84: zwanger van een jongen, natuurlijke bevalling (door Alies05) Jojo82: zwanger van een jongen Bianca: zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee (door mezelf) Niekster: zwanger van een meisje Catje86: zwanger van een meisje 2009 EN VERDER Sjaam: Januari 2009 zwanger van een jongen (door maar29) Denicepino: Januari 2009 zwanger van een tweeling: jongen en meisje, bevalt in sept 2009 via keizersnee Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje Zeepbel83: Januari 2009 zwanger van een meisje Marsab: Januari 2009 zwanger van een meisje (door Supernanny) Juuls: Maart 2009 zwanger van een meisje Bianca: April 2009 zwanger van een jongetje (door supernanny) MyPrecious: - April 2009 zwanger van een tweeling: jongen en meisje - zwanger in april 2010 van een tweeling Mamasuus: 2010 zwanger van een jongen (door zuurtje en mezelf) Groen = pendel klopt Rood = pendel klopt niet 3 zwangeren 7 foute pendels[/quote][/quote] Ik heb er nog een pendel bijgezet van Maar29, terug november van een meisje. Let's hope!
@Meduusje: wauw, spannend! Ik duim voor je! Ik hoop dat er snel terug enkele zwangeren bijkomen! Geeft toch altijd wat goeie moed voor iedereen.