nee hoeft niet ga straks pas pendelen, mannetje is nog tot 15.15u thuis en wil hem ook even aandacht geven
Hey ik wil dit ook graag proberen maar vind het dood eng! Ben nooit niet weg van al dat bovennatuurlijke,ben ik een veelste grote schijterd voor! Maar de verleiding is veelste groot!Maar ik draag nooit geen ring en heb hier geen naald bij de hand ,kan het ook met iets anders? Moet je dit hard op vragen?
ben je al overtijd dan? of nog niet. en kan zijn dat je nog niet genoeg hcg hebt natuurlijk. ik kon volgens pendel pas vrijdag testen maar zaterdag is beter.
ik kan volgens pendel ook maar vrijdag testen, maar ik kon me echt niet houden, wil dat slijmverlies eigelijk iets zeggen? verder heb ik ook pijn in mijn rug vanonder, moe en een beetje last van mijn ogen, van vermoeidheid denk ik, volgens mij houd mijn lichaam me voor de gek!
Nou ik heb het geprobeerd maar was niet zwanger kreeg voorlopig ook eisprong,krijg nooit geen kinderen daarna kreeg ik volgend jaar pas kinderen...enz klopte dus nix van! Hoop dat ie bij jullie wel goed gaat!
wat leuk om te lezen allemaal En maar hopen dat jullie gauw zwanger mogen worden! Ik ga het ook eens proberen
Hoi Zuurtje, ik wil wel heel graag weten of ik nu zwanger ben? Of in welke volgende maand/jaar? Jongen/meisje is altijd leuk om te weten en de uitgerekende datum (of het babytje iig blijft zitten)? Hartstikke leuk! Bedankt! groetjes Inger
Ik wou gisteren de test ook even met mijn man doen zonder hem mijn antwoorden te geven, maar hij gelooft er niet in. Irritant he? Hij heeft nog even de ring boven zijn hand gehouden, maar deze bleef redelijk stil hangen. Hij zegt dat je het kunt beinvloeden. Ik hoop toch stiekem dat het klopt. Dan hoef ik nl. nog maar een maand te wachten.
lovecouple: 3 wk zwanger van een jongen, bevalling in juni christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje mamasuus: kan vrijdag testen, is zwanger van een meisje,bevalling in juni Bianca: raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009 debsje1977: raakt in oktober zwanger van een jongetje thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni marsab: raakt in oktober zwanger star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee Pioen: zwanger in oktober van een jongen Nessy: zwanger deze maand(meisje),uitgerekend in juni maar bevalt in mei Heb even geupdate...moet er nog iemand bij?
lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje mamasuus: kan vrijdag testen, is zwanger van een meisje,bevalling in juni Bianca: raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009 debsje1977: raakt in oktober zwanger van een jongetje thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni marsab: raakt in oktober zwanger star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee Pioen: zwanger in oktober van een jongen zuurtje: zwanger in oktober van een meisje Heb even geupdate...moet er nog iemand bij?
lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje mamasuus: kan vrijdag testen, is zwanger van een meisje,bevalling in juni Bianca: raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009 debsje1977: raakt in oktober zwanger van een jongetje thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni marsab: raakt in oktober zwanger star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee Pioen: zwanger in oktober van een jongen zuurtje: zwanger in oktober van een meisje Nessy: zwanger deze maand(meisje),uitgerekend in juni maar bevalt in mei Zit te updaten zit ik er zelf niet meer tussen.... Even mezelf er weer bij gezet.
mhh ik zie dat zuurtje offline is gegaan... is er iemand anders die voor mij wilt pendelen ik kan het neit goed. ik beweeg dat ding zelf, en ik zit in het gips met me hand dus vraag me ook af of dat wel werkzaam is
Hallo allemaal, Ik heb net ook gependeld voor mezelf. Maar bij mij was ja een streep en nee een rondje. Moest het ook een paar keer vragen voordat ik het zag. Hij geeft aan dat ik deze ronde zwanger word van een meisje en dat ik hierna nog een meisje krijg. Dit zou ik natuurlijk echt super vinden. Weet iemand hoe lang dat touwtje moet zijn? Of maakt dat niets uit. Succes allemaal. Ik heb nu allemaal kriebels in mijn buik, hoop zo dat het uitkomt! Liefs Lies.