Moet jezelf weten of je de vragen hardop stelt of in gedachten. Als ik alleen ben stel ik ze hardop. Als mijn vriend erbij is dan fluister ik het of doe het in gedachten. Maar het uitspreken vind ik wat prettiger pendelen dan in gedachten de vragen pendelen.
Ik kom er niet uit hoor............of ik doe het niet goed at kan ook natuurlijk. Ik kan niet eens het verschil tussen wat is ja en wat is nee ontdekken. Ja lijkt een rondjes draaien of van links boven naar rechts beneden en nee is het net of die stil blijft hangen of heel minimaal van boven naar beneden.
@allemaal goedemiddag allemaal nou het is weer erg spanend zet zo even me ovutestn in me album met de vraag of ik nu kan stoppen met testen en met de vraag of het zo is dat als je een donkere streep heb je binnen 48 uur moet klussen nou hoop het snel te horen dikke kus redi
Vraag je wel: Wat is ja positie? En dan gaat ie als het goed is pendelen en geeft aan wat ja is. Dit doe je idem met nee en jongen en meisje.
@cinneltje nee geeft niet hoor ik doe het nu ook voor het eerst wie weet zijn er meiden die het wel weten dus ff afwachten maar dank je kus redi
Zo moet het ook. Je vraagt wat is ja positie en dan zal ie gaan pendelen en aangeven wat ja is. Dan vraag je wat is startpositie en dan zal ie als het goed is stil gaan hangen. Dan vraag je wat is nee en dan zal ie weer gaan bewegen en aangeven wat nee is. Het kan soms wel even duren voordat ie definitief aangeeft wat wat is. bij mij gaat ie eerst draaien alvoren een ja of nee aan te geven. Maar je kunt ook zelf aangeven welke positie je als ja wilt en wat als nee. Dan zeg je dit is ja positie en dan pendel je bijvoorbeeld van voor naar achteren. En bij nee positie doe je van links naar rechts. Bij meisje heb ik ook weer van voor naar achteren en jongen van links naar rechts. Als je het zelf bepaald hebt, kun je testen of de pendel het ook zo oppakt. Dus dan vraag je wat is ja positie en als het goed is zal ie dan gaan pendelen op de manier zoals jij wilt wat ja is enzovoort.
Hoi redi ! Ik heb ze even bekeken, en volgens mij is je ovutest op 5/10 positief hoor ! Hij lijkt me op de foto net zo donker als de controle streep, en dan kan je hem als positief beschouwen ! En over het klussen heb ik de volgende informatie gevonden: Mannelijke zaadcellen leven een aantal dagen, dus als je kans ziet om te vrijen binnen 24-48 uur voor de eisprong dan heb je een betere kans om zwanger te worden. Als je ovutest positief is betekend dit dat je eisprong binnen 24 tot 36 uur plaatsvind. Het eitje is dan 12 tot 24 uur vruchtbaar. Dus volgens mij moet je dan goed zitten ! Maar voor nog meer zekerheid zit je volgens mij altijd goed als je een dag van te voren hebt geklust. Wij klussen zelf om de dag, rond de vruchtbaarste week ! Ik hoop dat ik je hiermee een beetje goede informatie heb gegeven ps: Jij gebruikt toch ook de ovulatietesten van babyboomshop ? Bij mij zijn deze rose...
Hey Redi, Volgens mij is die van 5-10 positief. Hoop dus dat je gisteren en/of vandaag flink aan de klus bent geweest Als ik jou was zou ik voor de zekerheid nog één testje doen, als die niets aangeeft zou ik stoppen. Op welk tijdstip heb je getest?
bedankt voor de info heb er zeker wat aan ik heb getest om 4 uur in de middag me testen zijn van mat care dus lijkt me volgens mij wel goed kus redi
Zou er iemand misschien voor mij willen pendelen? Ik wacht nog steeds op mijn 1e (inmiddels opgewekte met Primolut) menstruatie..
hey hallo allemaal me mailbox puilt weer uit van de aanvragen voor het pendelen i.v.m drukte qua prive heb ik ff niet zo veel tijd om te pendelen de pendelaanvragen dieik binnen heb zal ik zo snel mogelijk als ik de tijd er voor heb pendelen ik vind telkens geen gaatje omte pendelen een gaos hier rechtzaken en overlijden van mensen de band noem maar op hoop dat jullie hier begrip voor hebben liefs redi
Hey Redi, Geeft helemaal niets hoor... Goede geduldheidstraining Heel veel sterkte in deze drukke tijd! Liefs Debby