Even een vraagje aan de meiden die ook clomid gebruiken... hebben jullie ook zo een opgezetten buik ? Ik word er echt gek van, nu was ie al opgezet omdat ik een spastische dikke darm heb, maar sinds die clomid... Echt niet leuk meer ! Ben ook al 3,5 kilo aangekomen. En mijn broeken kunnen niet eens meer dicht ! Nu weet ik dat doordat mijn buik zo opgezwollen is, veel mensen denken dat ik zwanger ben, wat dus niet zo is. Ze kijken allemaal, maar niemand vraagt of zegt wat. Tot afgelopen vrijdag. Ik was op mijn werk, en er gilde iemand door de ruimte waar ik stond: Jeetje meid ! Je bent zwanger ! Gefeliciteerd ! Ik schaamde me rot ! Want ik moest gaan uitleggen dat k helemaal niet zwanger ben, maar gewoon ben aangekomen. Nadat ze weg was ben ik huilend weggelopen. Het was echt vreselijk ! Om jullie een indruk te geven van mijn opgezette buik, heb ik er een foto van gemaakt, en in mijn album gezet. Volgens mijn gynaecoloog kan het niet door de clomid komen. Misschien de combinatie van spastische darm en clomid ? Liefs
Overigens, kan iemand ook voor mij pendelen? ik kan het zelf maar wellicht beïnvloed ik hem ook onbewust.
Thanks, ik hoop dat mijn pendelen en die van jou overeen komen haha. Werkse Wat voor metalbands vind je leuk trouwens?
Is deze na het eten genomen of ...? Het is ook echt een bolbuikje, niet een dik buikje zeg maar... Hoe is het met testen? Misschien toch eens ene tegenaan gooien, mss dat je spastische darm van streek is omdat je toch aangeteld bent... want dat kan ook nog he... maar wil je geen valse hoop schenken
hey hallo allemaal nou niet te geloven er is weer voor me gependeld en weer hetzelfde echt bijna eng te noemen hoe denken jullie hier over? kus redi
Ga maar alvast namen bedenken voor het jochie. O en vanavond aan de klus zie ik. O nee dat is voor mezelf.
ja is op een ander forum zwanger pendel forum heb er nu met hier mee 4 in oktober 3 november en her en der wat
Weer voor mezelf gependeld en weer dezelfde antwoorden. Deze maand zou het raak moeten zijn. Heb nu ook gevraagd of ik nu al zwanger ben en dat was nee.
Yep 50/50 kans. Maar toch blijf je ondanks dat pendels het fout kunnen hebben een beetje hoop houden op de pendels die nog komen.