lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje mamasuus: kan vrijdag testen, is zwanger van een meisje,bevalling in juni Bianca: raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009 debsje1977: raakt in oktober zwanger van een jongetje thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni marsab: raakt in oktober zwanger star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee Pioen: zwanger in oktober van een jongen zuurtje: zwanger in oktober van een meisje Nessy: zwanger deze maand(meisje),uitgerekend in juni maar bevalt in mei Nhene: zwanger in september van een jonge
Ik en mijn man pendelen altijd hetzelfde. Jongen meisje jongen. Ik heb eerst een miskraam gehad(wat dan een jongen zou moete zijn) Ik heb nu een dochter, en als ik nog eens zwanger zou kunnen worden zou dat een jongen moeten zijn. Ik zal dus nooit weten of het klopt maar ik geloof erin. Mijn moeder en tantes deden het vroeger al en dit is allemaal uitgekomen!
PENDELLIJST lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje mamasuus: kan vrijdag testen, is zwanger van een meisje,bevalling in juni Bianca: raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009 debsje1977: raakt in oktober zwanger van een jongetje thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni marsab: raakt in oktober zwanger star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee Pioen: zwanger in oktober van een jongen zuurtje: zwanger in oktober van een meisje Nessy: zwanger deze maand(meisje),uitgerekend in juni maar bevalt in mei Nhene: zwanger in september van een jongetje Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni Je staat erbij hoor
Heb het ook even gedaan. Vaker dezelde vragen gesteld en komt steeds hetzelfde antwoord uit. Wordt in oktober zwanger van een meisje. En nu maar hopen dat het uitkomt.
PENDELLIJST lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje mamasuus: kan vrijdag testen, is zwanger van een meisje,bevalling in juni Bianca: raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009 debsje1977: raakt in oktober zwanger van een jongetje thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni marsab: raakt in oktober zwanger star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee Pioen: zwanger in oktober van een jongen zuurtje: zwanger in oktober van een meisje Nessy: zwanger deze maand(meisje),uitgerekend in juni maar bevalt in mei Nhene: zwanger in september van een jongetje Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni feline1986:oktober zwanger van een meisje. Je staat erbij hoor!
Natuurlijk hoop ik voor jullie dat het klopt....... Maar bij mij klopte het niet wat betreft het geslacht en bij mijn vriendin ook niet. Ik geloof dan ook niet in dat pendelen.
hoihoi! ik ben gek op dit soort testjes 8) heb het dus ook gedaan! mijn ring vertelde mij, dat ik nu zwanger ben en in juni 2009 zal bevallen van een jongen en een meisje, of hij wist het gewoon nog niet zeker. ben in ieder geval MEGA benieuwd!
nu kan ik gewoon niet meer wachten tot het eind van de maand shitttt. haha echt zijn er al dames die eerst hadden gependelt en daarna pos teste.. ?
zo dit is echt irrie en dan denk ik ach ik doe het eerder maar ik heb al een korte cyclus dus dan schiet het helemaal niet op.// veel onduidelijkheden deze maand .. kon me ei niet vinden maar op de gok geklust.. laatste keer was dag 10 de vruchtbaarste dag... toen ook het truukje man eerst dan de vrouw haar hoogtepunt voor het zuigreflex hahah dus nja... zenuwslopend
gewoon nog ff wachten dus en ik heb ook gewoon slijm hoor dat hoort erbij heb ik sowizo altijd na ei dus ook met eventueel zwanger zijn is niks erg. zijn natuurlijke sappen hihihi. en ik ben ook wel mega moe en heb echt geen zin aan eten maar jah kan ook zijn dat ik mijzelf voor de gek houd al heb ik weo een vaag gevoel dat er iets is ik voel mij anders dus wie weet. en heb ook echt haast constant pijn in mijn buik (bandenpijn!?) had ik bij mijn vorige ook mega veel last van. slik ok magnesium omdat ik laatste mnd zon last had van buikpijn ed en dit bleek door hormonen zei arts en die zei slik maar magnesium dat helpt dus ik doe dat en was echt super nu slik ik het nog maar heb toch weer last echt heel vaag oeps is een beetje lang geworden
Ik ga over 6 dagen testen...en hoop op een wonder. Enige wat ik voel is af en toe wat buikpijn(krampjes) en in de ochtend doen mijn boebies pijn.
Die ring van mij weet het allemaal niet zo zeker. In eerste instantie kreeg ik door dat ik in oktober zwanger zou raken en toen ik het later weer vroeg kreeg ik nee als antwoord. Nou hoor
hallo dames, Wilde jullie even iets leuks vertellen.. heb dus afgelope donderdag met een touwtje en een paperclip eraan.. effe getest boven me hand.. kwam dus uit 3 weken zwanger.. krijg een jongen.. en in mei uitgerekend.. Gister heb ik het met een ring aan een stukje garen gedaan en weer hetzelfde.. vandaag heeft me schoonmoeder het met een ketting gedaan.. dingetjes dus over mij gevraagd en ook weer hetzelfde.. Heb dus vandaag even een test gehaald.. mocht dus morgen of vrijdga testen.. dus ga morgen ochtend even testen kijken wat eruit komt.. mocht hij mrgen nega zijn dan doe ik er vrijdag nog 1.. ben toch wel erg nieuwschierig.. Heb wel al een hele week lang keelpijn.. en nu zit me oor helemaal dicht. erg vervelend.. weet niet of dit kan leiden tot een griep.. of echt zwanger.. ben benieuwd