Ja Ik hoop het zo! Ook al heb ik me voorgenomen hier "relaxed" mee om te gaan, het blijft moeilijk niet te hopen. Kan het met pendelen dat je contact krijgt met "iemand" ?
die pendel van mij mag nu in het rood he vandaag de nieuwe bloeduitslag binnen gekregen mijn hcg is gestegen van 25 naar 253 yessss dus wellicht gaat ie goed
Dat soort dingen zou ik me niet aan wagen. Want het is heel goed mogelijk, maar ik zou het niet doen.
pfff, weet je misschien ben ik er ook teveel mee bezig. Logisch misschien, maar is ook ni echt bvorderlijk... maar jah, pendelen blijft ook leuk maar blijft ook een onderbewuste beinvloeding...
Deze is voor het eten genomen. test is tot nu toe negatief. Had vorige maand ook zo een buik. Elke keer zeg maar na de clomid kuur, en na mijn ongi word het iets minder bol.
Ik bedoel met 50/50 eigenlijk dus 50 procent kans dat uit zal komen. Maar in realiteit is het idd maar amper 17% dat het gelijk raak is.
Ik heb zelf ene boek etc thuis daar staat ook in dat pendelen niet mer en paar minuten gedaan is voor rrn vraag gaat heel wat vooraf Ik ben zeker 15 tot 20 min bezig voor 1 iemand en dit is nog vrij kort
Ik bedoelde eigenlijk dat op het moment dat je pendelt je de antwoorden krijgt van "iemand". Niet zozeer dat je contact zoekt.
Ja dat is het probleem. Je kunt dus moeilijk jezelf pendelen omdat je onbewust de uitslag door kunt geven die je graag wilt zien. Dus dan hoop je maar dat 1 van die pendels die voor je gedaan zijn het goed zal hebben.
Ow hahaha op zo'n fiets. Het kan goed mogelijk zijn dat er iemand is die je antwoorden kan geven las ik ergens op internet. Tja we zullen het nooit precies weten.
Wie kunnen en zouden evt willen pendelen voor mij? *knippert ogen lief* EDIT: Hoe kun je eigenlijk voor iemand anders pendelen als je die persoon niet kent?
Denkt na....nou vooruit je kunt mij je voor en achternaam even pben en ik zal kijken wat mijn pendeltje er van maakt.
Door dus de voor en achternaam te vragen en eventueel geboortedatum. Tja en hoe dat pendeltje het dan doet....geen idee.
jah, hoop gewoon op een goeie pendel, maar is heel raar, had me vorige maand zwanger gependeld, was ook zwanger hoor, maar was een miskraam. terwijl niemand anders dit pendelden haha