jeetje mina ikkeek ff niet en er waren wat blz bijgekomen zo i het stil en zo loopt het storm hahaha nou het leuke is dat we het ook steeds over een jongen hebben en over een hij namen zijn we heel voorzichtig als we eens wat leuks zien of horen aan het kijken of het leuk is das wel spannend maar idd een pendel is 50/50 ik vind het wel grappig zo dat iedereen hetzelfde pendeld voor me maar hang er niet zo zwaar aan anders maak ik mezelf gek kus redi
@alies ja idd ach we zien het wel i het deze maand niet raak dan volgen er genoeg andere maanden maar ik heb een vraag ik heb net een ovutest gedaan die weer positief is en gister niet en 5 okt wel hel erg dus wat moet ik daar nou mee? ik weet het niet meer ff:s kus redi
@alies nee heb de test van vandaag er niet opstaan maar is wel duidelijk maar niet zo duidelijk als 5 okt die van gister was vaag
tja geen idee. Had je wel ochtendurine of langer dan zoveel uur je plas opgehouden? Of gaat het bij deze testjes anders? Verschilt ook per ovutesten.
nee bij deze mag het niet met ochtend urine dus heb hem wel goed gedaan wie weet nog ff voor de zekerheud klussen morgen een zware dag en erg druk dus ga lekker naar me bedje anders ben ik kapot morgen morgenmiddag ben ik er weer ff niet te veel beppen dames anders moet ik weer heel veel blz bijlezen haha dikke kus liefs redi
als je ovulatietesten gebruikt kun je het beste rond 17.00 's avonds testen. Het schijnt dat op dit tijdstip de LH waarde het hoogst is.
Voor mezelf heb ik ook maar even gependelt! Vindt het werkelijk prachtig! Normaal leg ik tarot-kaarten en heb de antwoorden een beetje vergeleken en ze kwamen heel mooi overeen! Eens kijken of mijn pendel gelijk heeft! Groetjes Eleni
Ik mag mijn ovutesten ook niet met ochtendurine gebruiken, omdat er altijd wel wat lh in je urine zit. ik doe mijn ovutesten altijd om 23.00 in de avond. dit ivm mijn onregelmatige diensten. zo kan ik ze altijd op hetzelfde tijdstip doen, alleen als ik 's nachts moet werken doe ik het om 22.00. vlak voordat ik weg moet. En ook dan is ie heel duidelijk.
Hi, Ben ik weer. Ow jij ook een metalfan? Ik hou van heel veel bands (niet allemaal metal) Vind bijvoorbeeld Aerosmith, Guns 'n Roses en Bon Jovi ook fantastisch. Verder even een paar namen: Metallica (natuurlijk) Rammstein, HIM, Black Label Society, Slayer, Stone Sour en Slipknot. En jij? Moet alleen nog even een site vinden waar ze metalshirts voor baby's verkopen. Bij de Large zijn ze pas vanaf 86...
heb gisteravond zelf gependeld, deze zei oktober, jongen. spannend! Is er iemand die voor mij wil pendelen?