Je hebt gelijk. Heb niet terug gerekend en was te enthousiast door haar pb. Maar het gaat idd om het eind resultaat. Ik heb net weer een pendel gekregen voor oktober. Wordt nu wel spannend. Kijk enorm uit naar volgende week.
Kun je redirosoe nog ff vragen het geslacht nog te pendelen? Dan pas ik het daarna voor je aan in de lijst.
ik heb een vraag ik heb een aantal dagen piepkleine steekjes in me onderbuik iemand enig idee wat het kan zijn ? kus redi
redirose, dat heb ik ook maar ik heb het ook al lang, dus ik weet t niet, sorry je hebt niet echt veel aan mijn atwoord.
dat heb ik nu dus ook, maar bij mij is het denk ik het ontpillen. probeer er niet teveel aandacht aan te geven
@joyce geeft niet het is toch allemaal maar raden wat het is moet gewoon geduld hebben denk ik moet nog 9 dagen wachten kus redi
Ja en ik denk dat he bij komt omdat ik 4-9 een mk heb gehad en mijn lichaam het ook ff niet meer weet nu.
mijne is 30 /31 en we hadden de maanden hiervoor verkeerd geklust nu ovutesten gedaan en nu ben ik dus op dag 18 vruchtbaar dus wie weet
@alies ja maar mijn cyclus is gewoon goed dus ik snap het niet als moet ik zeggen dat vandaag wel de dag vaninnesteling zou zijn als ik wel zwanger ben
Nee altijd regelmatig, maar heb mk gehad 4-9 en nog niet ongi geweest daarna dus vandaar dat ik het niet weet, heb wel geklust deze maand, dus daarom weet ik het helamaal niet meer.