Wie zou er voor mij aub ook willen pendelen? ik ben zo benieuwd,want ik heb een operatie gehad in april blindedarmontsteking en ik ben beetje bang dat het misschien beetje invloed op heeft. veel liefs -x-
Heb je ook geen gekke dingen gedronken waar je het van kan hebben? Als ik bijv. heel veel koffie heb gedronken dan ruikt het daar ook naar. Het zou idd wel heel snel zijn als je nu al iets aan je urine zou merken.
Ik wil echt niet naar overkomen maar het kan per mensen verschillen zo kan het wel 10 dagen duren voordat het innestelt De calculator is maar een indicatie he Maar goed dan nog al zou het gisteren zijn geweest is het nog wel heel snel je hcg zou dan gewoon zo minimaal zijn ik denk dat je nu ff een paar dagen moet gaan afwachten of het blijft is het van de week nou nog zo zou je altijd nog even kunnen bekijken wat je zou kunnen doen. Je gaf ook al aan niet goed in je vel te zitten ( mischien ligt het daaraan) Ik duim voor je dat ik het mis heb geloof me maar het lijk me allemaal iets te snel
@bootsy hartstikke bedankt voor het pendelen hoop dat zowiezo 1 van de pendels uit komt liefs patty bootsy pendelde nov meisje
ohw ja heb vandaag ook nog even voor mezelf gependeld en gevraagd of ik nu zwanger ben en toen zij de pendel ja gevraagd of het een meisje zou worden nee een jongetje ja heb gevraagd of ik een dochter heb zij die ja gevraagd of ik in juni uitgerekend ben nee in julie? ja wahaha vond wel grappig maar vertrouw er maar niet te veel op want denk dat ie gewoon aangeeft wat ik graag wil we zullen zien ik zou volgende week zondag positief testen dus nog even wachten he nog even een vraagje ik zou wel graag wilen weten of jullie een innesteling voelen en wat je dan voelt liefs patty
ben 2 x zwanger geweest en niks van gemerkt Hm ik pendel mn zelf elke maand zwanger Bij mij werkt het niet iig
nou haha dat bedoel ik dus je wilt het zo graag dat je pendelt wat je wil horen natuurlijk ik heb al een dochtertje maar van haar weet ik niet meer hoe het voelde omdat ik er pas later achter kwam met 9 weken toen ik misselijk werd dus vandaar dat ik het vroeg liefs patty
Ik heb niks gevoeld met de zwangerschap van onze Jayden met de innesteling, alleen ben ik 4 of 5 dagen na m'n ei een veeg bloed verloren... achteraf gezien was dat de innesteling...
Goedemorgen dames, ben vanmorgen ongi geworden, ben ik toch wel blij mee hoor, kan ik eindelijk door naar de volgende ronde.
was ik ook weer eens. die innesteling jah bij mijn vorige heb ik het ook gevoeld geloof ik. en deze mnd weet ik hetn iet zeker. ik had op de woensdag pijn in buik, denk ei, en toen zat weer denk dus innesteling maar jah dat moeten we nog afwachten volgens pendels zou ik zwanger zijn in okt dus wie weet en heb net zelf nog ff gedaan en geeft hij het weer aan. heb hem ook nog wat anders gevraagd heb namelijk ineens een beste bult op mijn borst dus ff gevraagd of dit kwaad kon. en of het ontsteking was .maar jah miss doet ie dan ook wel wat ik wil he. kon het gewoon niet laten. maar kijk het ff aan is ie na weekend niet weg ga ik langs ha. weet dat je zulke dingen betern iet kunt vragen maar heb ook zoiets van he het is gewoon je onderbewustzijn dus dat valt dan toch wel mee. en het is toch voor de fun. en niks met geesten oid. en zo goed ben ik nog lang niet.
Hoi We willen gewoon allemaal heel graag zwanger zijn, vandaar dat we nu veel meer bewust zijn van ons lichaam dan voorheen. Het kan dus zijn dat je nu dingen opmerkt of voelt, die je eerder nog niet hebt gevoeld. Ik kan nu een heel langdradig verhaal op gaan hangen over neuronen, zenuwen en signalen enzo, maar daar hebben we allemaal nix aan Ik voel bijvoorbeeld nog steeds zwangerschapskwaaltjes, terwijl ik zaterdag een mk heb gehad. Ik heb nog steeds de speldenprikjes in mn buik, moet nog steeds veel plassen, heb last van mn rug en ben misselijk, vooral na het eten. Waarschijnlijk heb ik deze dingen altijd tijdens een menstruatie, alleen nu hang ik er een ander kaartje aan Ik wil geen hoop wegnemen, maar maak je hoofd ook niet te gek. Afwachten duurt lang, maar een teleurstelling laat de volgende NOD alleen maar verder weg lijken... Liefs