Stuur me maar even een pb met je voor en achternaam en geboortedatum en ik zal kijken wat mijn pendeltje aangeeft.
meiden even geen pendelaanvragen meer sturen, mijn mailbox zit vol. ik krijg ze nniet bijgewerkt, het kost me veel energie de laatste dagen. ik laat wel even weten wanneer ik alle pendelaanvragen gedaan heb. liefs zuurtje
Ik heb je net een pb-tje gestuurd Alice05, maar weet niet of ie aangekomen is want er staat in de wachtrij ofzo? Weet iemand wat ik fout doe of hoort dit gewoon? Ben nieuw hier dus moet nog erg zoeken hihi
Tis Alies05. Ja als ie in de wachtrij staat kun je zien dat een mail nog niet gelezen is. Zodra ie in verzonden staat is ie gelezen. maar ik heb je pb gehad en ik zal zo voor je pendelen.
Hoi, Willen jullie mijn poll even bekijken en stemmen uiteraard. Alvast bedankt. http://wendystoop.hyves.nl/polls/360550 ... k_zwanger/ Groetjes
@ Zuurtje: Sorry meis Ik zie nu het berichtje van je dat je even geen pendel aanvragen wilt! Toevallig heb ik er net een verzonden, maar beschouw hem maar als niet verzonden ! Sorry sorry sorry *moet ook eerst verder lezen voor ik wat doe!*
Ik herhaal het ook nog keertje hier Ik wil ook geen pendelaanvragen meer. Nu ik zwanger ben wil ik me daar niet mee bezig houden. Dus iedereen die mij mailtje heeft gestuurd en geen reactie heeft gehad.. sorry!
Jullie kunnen mij een pb'tje met je volledige naam en geboortedatum erin sturen voor een pendel. Kunnen de andere damens op adem komen
hey hallo allemaal nou nogh even en dan kan ik eindelijk testen afwachten en nog eens afwachten zoveel pendels die hetzelfde aangeven dus who know's probeer wel nu zoveel morgelijk me zinnen op iets anders te zetten dat ike r niet de hele tijd aan denk hebben jullie dat ook ? liefs redi
Redirosoe, dat lijkt me heel spannend met zoveel dezelfde pendels! En tja, er niet aan denken kan ik je geen advies geven. Ik had me voorgenomen om even niet meer op t forum te komen...is denk ik bijna 1 dag gelukt
Haha, Ik wilde hier toch ff zeggen dat ik gisteren een positieve test in handen had! Zuurtje had voor mijn gependelt dat ik in oktober zwanger zou zijn van een jongen! Nou zwanger in oktober klopt dus wel hey! Of het een jongen is gaan we nog ff zien natuurlijk Maar ik ben zo blij! En mijn pendel klopte dus ook! Ik had destijds al een keer gevraagd of iemand mijn op de lijst erbij wilde zetten maar is nooit gebeurt geloof ik! Maar mijn pendel klopte: ik ben zwanger in oktober! Top zuurtje! xxx