@redirosoe, Mijn eitje is op dag 17 gekomen waarschijnlijk. Dat was 3 Oktober. Ik heb er gewoon 2 weekjes bijgerekend en kwam dan op vrijdag 17 Oktober uit. Dan heb ik een cyclus van 31 dagen geloof ik. Dus we zitten echt heel dicht bij elkaar met onze NOD en cyclus.
Nou meiden, Kreeg vanmiddag op mijn werk rug en buikpijn, dus ik dacht meteen dat mijn ongi onderweg was. Zonet een sliertje doorzichtig slijm met bloed verloren. Dat betekend dus dat mijn ongi eraan komt ! Moet eerlijk zeggen dat het me wel zwaarder valt dan vorige maand, omdat ik toch stiekem hoopte dat het deze maand raak zou zijn. Ook vanwege de verschijnselen, en de 2 dagen over tijd. Helaas... Op naar de volgende ronde ! Ps: wil iemand mij in de pendellijst van september in het rood zetten ?
justfem ik ben t helemaal met je eens! behalve t feit dat de pendel altijd in een punt is! als je namelijk geen echte pendel hebt, kan je beter iets van jezelf pakken zoals een ring dan een naald. een naald kan natuurlijk wel en voor sommige werkt dit ook perfect maar een naald werkt bij mij niet tot bijna niet omdat deze de energie niet pakt...
PENDELLIJST NU ZWANGER (AUGUSTUS/ BEGIN SEPTEMBER) Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje Milarose - zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni. Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. Mandy1 - 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. Roeltje - 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje Mik : 3 weken zwanger van 2ling bevalt in juni 09 Zeepbel83: nu zwanger van een jongen, vanaf dinsdag positieve test (door zuurtje) SEPTEMBER Nessy: (meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. Nhene: zwanger van een jongetje. Inger1979: zwanger van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. MyPrecious: zwanger van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009 (door mezelf) Limmeke: zwanger van jongetje Debsje1977: zwanger van een jongetje Nijntje - zwanger van meisje / januari 2009 zwanger meisje Kleintje84 - zwanger van een jongen 4 mei bevallen (door zuurtje) - zwanger, tweeling meisjes (door mezelf) Bianca: zwanger van een meisje (door zuurtje en weetjewel) Jane1981: - zwanger, geslacht onduidelijk (door mezelf) - zwanger van een jongen (door zuurtje)Marsab: zwanger van een jongen (door Redirosoe) Niekster1: zwanger van een meisje (door Zuurtje) Mik: Zwanger van een tweeling: jongens (door zuurtje) OKTOBER Depsje1977: zwanger van een jongetje Mamasuus: - zwanger van een jongen (door alies) - zwanger van een meid (door zuurtje) - zwanger van meid of jongen (door mezelf) Thegirl1980: zwanger van een jongen Marsab: - zwanger van tweeling: jongen en meisje (door zuurtje) - zwanger van tweeling: jongen en meisje (door Missy24) - zwanger van een tweeling: jongen en meisje (door Redirosoe) - zwanger van een meisje (door mezelf) Pioen: zwanger van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! Zuurtje: zwanger van een meisje Feline1986: zwanger van een meisje. Patty24: zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. Senna04: zwanger van een jongen Limmeke: zwanger van een meisje Jojo82: zwanger van een jongen Tummetje: zwanger van een meisje Lily: zwanger van een meisje Maar29: zwanger van een meisje Supernanny: zwanger van een meisje (Zelf, Jojo82, Weetjewel, Limmeke) Sanne: zwanger van een jongen Redirosoe: zwanger van een jongen (door mezelf/ debby/ jeweetwel/ alies05 ) Mik: - zwanger van een meisje (door alies05) - zwanger van een meisje (door zuurtje) - zwanger van een meisje (door weetjewel) mama van Tessa: - 2 pendels zwanger van een meisje - 3 pendels zwanger van een jongen Laurence85: - zwanger van een jongen (door mezelf) - zwanger van een drieling: 2 meisjes en 1 jongen (door Zuurtje) Zeepbel83: zwanger van een jongen (door Alies05) Napje: -zwanger van een jongen (door Zuurtje en Alies05) - zwanger van een meisje (door Bootsy) Nijntje27: zwanger van een jongen (door Alies05) Sjaam: zwanger van een meisje (door Alies05) Maar29: - zwanger van een meisje (2x) - zwanger van een jongen - zwanger van een ? Rootje79: - zwanger van een jongen (door Alies05) - zwanger van een meisje (door zuurtje) tamtam- zwanger van een meisje (door lautjuh85) Inggrid - zwanger van een jongetje (door Alies05) Mystic Sun - zwanger van een jongetje (door Alies05) Luukske - zwanger van een meisje (Alies05) Bootsy - zwanger van een 2ling jongen en meisje (zelf en Veer86 en Supernanny) Joeke - zwanger van een jongen (door Zuurtje) Burningkarma - zwanger van een jongen (zelf) Joyce84 - zwanger van een jongen (door Zuurtje) Melina01 - zwanger van een meisje (door Supernanny) Katjak79 - zwanger van een jongen (door Alies05) Northern - zwanger van een jongen (door Caruli en Alies05 en Supernanny) Miamel - zwanger van een ? (door myprecious) Mmooi - zwanger van een jongen (door Zuurtje) Madeliefjuh - zwanger van 2 jongens (zelf) Justfem - zwanger van een jongen (zelf) NOVEMBER Supernanny: - zwanger van meisje (Alies05, Maar29, LadyJoey) - zwanger van een tweeling: meisje en jongen (Zuurtje) Weetjewel: zwanger van een tweeling Romie: zwanger van een meisje Kleintje84: zwanger van een tweeling: jongen en meisje, keizersnede, in augustus (door jojo82) LadyJoey: zwanger van een jongen Meduusje: zwanger van een meisje Bianca: zwanger van een meisje (door alies05, redirosoe en Maar29) Niekster : zwanger van een meisje Napje: zwanger van een jongen (door Supernanny en Redirosoe) Marsab: - zwanger van een jongen (door Alies05) - zwanger van een jongen (door jeweetwel) - zwanger van een meisje (door maar29) Anja209: zwanger van een meisje Sjaam: - zwanger van een meisje (door Zuurtje) - zwanger van een meisje (door Supernanny) - zwanger van een meisje (door Missy24) Mik: zwanger van een tweeling: meisje (door marsab) Mystic Sun - zwanger van een meisje (door Maar29) Nanny - zwanger van ... Bootsy - zwanger van een meisje (door Alies05) Joeke - zwanger van een jongen (door Alies05) Joyce84 - zwanger van een meisje (door Alies05 & Bootsy) - zwanger van een jongen (door Alexia R) Lenos - zwanger van een meisje (door Alies05) Dazwa - zwanger van een jongen (door Alies05) Nhene - zwanger van een meisje Miamel - zwanger van een meisje (door Alies05) Melanietje - zwanger van een meisje (door Zuurtje & Supernanny) Trots - zwanger van een meisje DECEMBER Kleintje84: zwanger van een jongen, natuurlijke bevalling (door Alies05) Jojo82: zwanger van een jongen Bianca: zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee (door mezelf) Niekster: zwanger van een meisje Catje86: zwanger van een meisje Mystic Sun: zwanger van een meisje (door zuurtje) Napje: zwanger van een jongetje (door Maar29) Lenos - zwanger van een jongen (door Claire85) Miamel - zwanger van een jongen (door Zuurtje) Inggrid - zwanger van een jongen (door Bootsy) 2009 EN VERDER SjaamJanuari 2009 zwanger van een jongen (door maar29) Mik - Januari 2009 zwanger van een jongetje (door missy24) - Maart 2009 zwanger van een meisje Denicepino: Januari 2009 zwanger van een tweeling: jongen en meisje, bevalt in sept 2009 via keizersnee Mercedes Januari 2009 zwanger van een meisje Zeepbel83 Januari 2009 zwanger van een meisje Marsab Januari 2009 zwanger van een meisje (door Supernanny) Bright[/] januari 2009 zwanger van een jongen (door Claire) Juuls Maart 2009 zwanger van een meisje Bianca April 2009 zwanger van een jongetje (door supernanny) MyPrecious - April 2009 zwanger van een tweeling: jongen en meisje - April 2010 zwanger van een tweeling Mamasuus 2010 zwanger van een jongen (door zuurtje en mezelf) Luukske Januari 2009 zwanger van een meisje (Zuurtje) Veer86 mei 2009 zwanger van een jongen Burningkarma - zwanger van een meisje (door Alies05) Northern - zwanger van een jongen (door Zuurtje, Supernanny en Redyrosoe Groen = pendel klopt Rood = pendel klopt niet 8 zwangeren 21 foute pendels Om de foto te plaatsen kun je deze url gebruiken je moet alleen de spatie weghalen bij de laatste IMG] http://i47.photobucket.com/albums/f198/dburghouwt/pendelen.jpg[/IMG ] Kleintje84 je staat op rood. Nog ff het forum door gespit om er achter te komen of sommige van aug/sept nog op rood moesten. Lovecouple op rood gezet. Is nog niet weer ongesteld geweest. Milarose ook op rood gezet. Ik las in een ander topic dat ze ongesteld was geworden. Mandy1 haar pendel klopt volgens mij. Las op 12 oktober dat ze 8 weken en 6 dagen zwanger was. Dus dat zal dan wel goed gependeld zijn. Roeltje is in september ongesteld geworden. My precious op rood gezet. Jubidi op rood gezet. Is ongesteld geworden in september. Mik is ongesteld geworden in oktober dus ook op rood gezet. Nessy op rood gezet. Nijntje op rood gezet. Is ongesteld geworden. Jane op groen gezet. Zij is nu 5 wk en 6 d zwanger. Dus pendel van september klopt. Zo dat was een hele klus.
ik vind het altijd wel leuk om te pendelen... Dus stuur je gegevens maar door. Zijn er nog meiden die mij willen pendelen
Wat een hoop reacties sinds mijn laatste bezoek hier! Bedank voor het zetten van mijn naam op de lijst Alies! Nou, nog 13 daagjes en dan moment of truth! haha. Kleintje; volgende ronde beter *knuf*
Hoi allemaal, Voor degene die een pendel-uitslag van me hebben gekregen. Als er okt, nov, dec staat dan bedoel ik in 2008, is het 2009 dan heb ik 2009 erbij gezet. In sommige gevallen heb ik ook gevraagd of de zw-test positief uitvalt dit omdat de pendel dan niet een doorslaggevend antwoord gaf op alleen de vraag of diegene zwanger is of wordt. Als je het idee hebt dat je pendel-uitslag niet compleet is of je aanvraag niet beantwoord, dan hoor ik het wel, het waren zoveel aanvragen dat ik niet zeker weet of ik ze allen heb beantwoord. Grtjs Fem
Echt super, nogmaals bedankt! Ik heb er een pendel bij Deze staat voor februari 2009 en zegt een meisje
ik heb een vraag zou iemand voor mij willen pendelen? of ik deze maand zwanger ben? of ik over een week positief test? wat voor geslacht het is? heeeeeeel erg bedankt!
Zwanger: okt Zwangerschapstest positief: okt Geslacht: meisje gependeld door justfem (kan iemand mij erbij zetten of er achter ik sta er al bij wat er nu staat heb ik zelf gedaan deze is door justfem heel erg bedankt justfem!
uhm nog ff een vraagje.. als je pendel zegt november een meid.. is dat dan november test je zwanger voor een meid of is het dan .. november raak je zwanger en december test je zwanger... vroeg ik me ff af...
Je wordt dan zwanger in november en het testen kun je ook vragen wanneer dat kan, misschien valt dat ook nog in november. Maar misschien in december....
Vanochtend een positieve test ondervonden dus de onderstaande pendels zijn helaas niet uitgekomen. Hartsikke bedankt voor alles. Liefs
hoi meiden dit is er voor mij weer bij gependeld en het leuke is dat ik voor mezelf precies hetzelfde heb gependeld dus vrijdag ga ik proberen te testen is nog wel een dag te vroeg maar aangezien mijn mannetje vrijdag weer thuis komt lijkt het me super mocht het echt raak zijn hem e kunnen verrassen dat heeft ie wel verdiend eindelijk een keer weer goed nieuws na ruim 2 jaar bezig te zijn geweest waarvan 1 keer een ma te hebben gehad dus ik lat het jullie nog even weten hoe het afloopt begin nu toch wel zenuwachtig te worden heb ik de hele week nog niet gehad aan gezien ik deze aand voor het eerst heleaal geen klachten heb (normaal heb ik nu al vanalles) nu voel ik nog niets dus duimen maar he Op de vraag nu zwanger: ja Op de vraag wanneer positief testen: 1 dag: nee, 2 dagen: lichte beweging naar ja, 3 dagen: stekere beweging richting ja, 4 dagen: overduidelijk ja. Geslacht: jongen Succes met testen deze week hoop dat het uitkomt. Grtjs Fem ps: hartstikke bedankt justfem en we wachten af liefs patty