Hoi Patty! Spannend dat je morgen gaat testen! Hoop voor je dat 't raak is. Zie dat je al aardig lang bezig bent. Dan mag 't ook wel een keer he? Als de test morgen negatief is, wil nog niet gelijk zeggen dat je niet zwanger bent gelukkig. Zie op je banner dat je nog niet overtijd bent dus als ie negatief is gewoon paar dagen later weer een test doen! Laat je 't weten morgen? Liefs Jeanine
hey sjanienu jah ik weet het dat het nog niet veel betekend en eigenlijk zou ik zondag testen maar aangezien mijn mannetje een hele week van de deur heeft gewerkt ( wat normaal bijna niet voorkomt) wou ik het morgen toch proberen misschien is ie al wel positief mocht ik zwanger zijn en kan ik hem lekker morgen avond verrassen ik hoop het zo en we zijn zeker al een poos bezig nu ben 1 keer zwanger gewest 5 maand terug maar dat is helaas een missed abortion geworden liefs patty
meiden die voor mij oktober hebben gependeld di ehebben het helemaal juist ik ben zwanger Ik schaam me dood want heb alle pb verwijderd dus weet niet meer wie ze goed hadden
Je staat ook niet op de pendellijst bij oktober (of ik heb erover heen gekeken) wel jammer, maar ach, het belangrijkste is dat je zwanger bent
Wie wil er voor mij pendelen? Ben erg benieuwd! Ik mag op de lijst. Ben gependeld door Zuurtje Oktober meisje en door Alies05 November meisje. Bedankt alvast!
alies05 --> merci, nu staat t goed. ik hoop zo snel mogelijk op positief bericht na zaterdag horen jullie het. en Danjo, gefeliciteerd!
Paar keer gezegd om op de lijst te komen me zelf een paar keer geplaatst maar er ook weer af gegooit. bedankt allemaal
@sdon en kweb stuur me een pb-tje met je echte naam en geboortedatum en de vragen waarop je antwoord wilt hebben. @Danjo van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! @patty24: ben benieuwd Grtjs Fem
Goede morgen, Ik wil alle testers die vandaag gaan testen veel toy toy toy wensen. Ik ga morgenvroeg testen met mannetje samen. Als ik vandaag niet ongi wordt uiteraard. Spannend. Groetjes Wendy
Ik vond nog een lijstje wie voor je gependeld hebben en nog een oude pendellijst. Maar daarin heb je geen namen vermeld. Zuurtje, Alies05, Weetjewel, Missy en Supernanny had je ergens vermeld. En in een oude lijst stond nog september 9 pendels, oktober 3 pendels en november 2 pendels. Meer kon ik niet vinden.