En hier mag aan toegevoegd worden Bootsy: Oktober 08 meisje. Wie zet iedereen op de lijst? Of moet ik dit zelf doen?
Wil er nog iemand voor mij pendelen aub? Nancy Callaerts 11/08/1971 Wanneer en geslacht? Thanks! Nanske
Supernanny! Gefeliciteerd joh, geniet ervan! Ik heb vanmorgen negatief getest... misschien is het nog te vroeg maar ik verwacht niets meer. Liefs Debby
Dank je wel. Is goed wil het wel weer proberen, maar nu niet allemaal gaan pm'en hoor. Stuur maar pb met je voor- en achternaam en je geboortedatum.
proficiat supernanny! Geniet ervan. Ik heb zelf 3maal gependeld voor mezelf en ik kom steeds hetzelfde uit. Ben benieuwd wie het juist zal hebben die 3andere pendels of ik.
Danjo & Supernanny, gefeliciflapsteert!!! Geniet van de zwangerschappen. Ik zag dat er een hoop testers zijn voor vandaag! Ben heel benieuwd wie we nog meer mogen feliciteren vandaag. Mijn temp is nog steeds hoog (vandaag 37,2) en ik pendel nog steeds dat ik nu zwanger ben, dus kan bijna niet wachten! [-o< Toch maar even een tijdrovende hobby zoeken voor van de week... hihi
Spannend zeg! Hoop dat je zwanger bent... Ik pendel nu ook al bij mezelf dat ik zwanger ben, deed ie eerst niet... En ik heb 3 uitslagen van de pendels goed, heb er ook nog maar 3 terug gehad, nu hoop ik zo dat die van mezelf ook goed is
Grappig he? Ik heb ook gependeld vanaf wanneer ik kan testen en gaf duidelijk "woensdag" aan! Ga het gewoon proberen met zo'n test van de Kruidvat, waar er 2 in zitten!