ja, ik heb dat ook 'gevraagd' en ik heb 27 oktober en positief gependeld... en ook geen dag eerder... maar ik vind dat vervelend, want dat is op een maandag... maar ja... ik denk dat ik dan pas echt ga testen. Heb ik jou toevallig ook al gependeld..kan het echt niet meer bijhouden. Veel succes iig!
Nog maar een paar dagen, pff ik haat wachten. Ik heb er wel een goed gevoel bij (had ik ook al in NOD oktober gezet), maar durf natuurlijk niet te veel te hopen.
heb gister voor mezelf gependeld er kwam uit dat ik in november zwanger zou zijn van een meisje. heb eerst duidelijk gevraagd wat "ja" zou zijn en wat "nee" moet zijn. heb eerst gevraagd of ik nu zwanger ben en daar kwam nee uit. daarna heb ik gevraagd of ik deze maand nog zwanger zou worden en daar kwam ook nee uit. bij de vraag of ik in november zwanger zou raken kwam ja uit. en bij de vraag of het een meisje zou worden kwam dus ook weer ja uit en bij de vraag of het een jongen zou worden, kwam er nee uit. heel spannend dus en hoop dat het uitkomt
hey meiden nou ik heb vanmorgen getest en helaas negatief nu is de hoop nog niet helemaal vervlogen hoor want ik ben te vroeg en heb deze maand voor de eerse keer helemaal geen klachten dus hoop eigenlijk dat dat een goed teken is morgen moet ik normaal ongesteld worden dus overmorgen test ik nog eens mocht ik niet ongesteld worden samen met mijn mannetje en dan horen jullie wel weer van mij liefs patty
Hey Patty, Ik heb vanmorgen ook al getest... 2 dagen te vroeg... en natuurlijk negatief! Hopelijk krijgen we toch nog een positest in handen! Jij helemaal.... Je bent al een tijdje bezig he? Liefs Debby
hey debby balen he negatief dan zakt toch elke keer weer even de moed in de schoenen maar ja aangezien we iets te vroeg zijn kan he natuurlijk nog wel ik hoop echt heel erg op een roze test word er zo moedeloos van dat het maar niet wil we hebben ons voorgenomen mocht het deze ronde weer niet lukken dat we dan beginnen met ovulatie ik ben nu 2 jaar en 2 maand bezig dus best een tijdje ja maar jah het kan altijd erger he (houd ik me altijd voor) ik zal ook voor jou net als alle andere dames blijven duimen dat ie hopenlijk toch nog rose mag wordn liefs patty
hahaha die moed houden we er zeker in ik blijf altijd hopen tot mijn ongi komt ik heb namenlijk ook al een keer met 2 weken overtijd pas posi getest liefs patty
Hey allemaal, Ik zou ook al wel een testje willen doen, maar durf niet goed. Heb het gevoel dat ik niet zwanger ben, dus zal maar gewoon even wachten hé. Voor jullie wens ik natuurlijk vele positieve testjes hé! Liefs Nanske
Ja, heeeel sterk. Al vanaf het begin van deze ronde trouwens. Is dus nergens op gebasseerd en heb totaal geen tekens dat het wel zo zijn zijn. Das het rare! Maar ik durf er niet te veel op te hopen anders wordt de teleurstelling weer zo groot. Heb al verschillende keren gependelt bij mezelf en ook van anderen gehad dat ik nu zwanger ben! Zou ook vanaf woensdag kunnen testen zegt de pendel.... ben zoooo benieuwd!
Pfff Ik vind t knap hoor! Ik heb nu al ovulatietesten in huis... Ik denk dat ik ze de volgende ronde al ga gebruiken, ook al is het maar om te weten hoe mijn cyclus er uit ziet. Zo heb ik een korte lutale fase of juist een langere en zouden we verkeerd klussen... Dan zou ik mezelf echt voor mijn hoofd slaan. Het is toch elke maand stressen... En als ik meer duidelijkheid kan krijgen is dat mooi meegenomen natuurlijk. Liefs Debby
Ohhh dat heb ik gelezen jah! Ik gun het je van harte Maar! Het gekke is dat ik vorige week en begin van deze week van alles in mijn lichaam voelde en dat dat nu bijna allemaal weg is... Liefs
Ja dat heb ik ook. Vanaf mijn eisprong tot eergisteren voelde ik nog vanalles. Maar nu zijn alle kwaaltjes weer verdwenen... Maar ik blijf hopen! Nanske
Whahahaha Stom he zo'n vrouwenlichaam! Ik heb nog wel veel wit slijm!?!?! Waar is dat dan weer goed voor?
Hihihihi, zelfs dat heb ik niet meer... Tja, waar is dat allemaal goed voor, ik zou het niet kunnen zeggen, maar het zal wel zo horen zeker?
hihihi Ik denk het wel ja... je hoort het wel meer he?!? Whahahaa Ook geen last meer van je (.)(.) ? Dat heb ik namelijk ook nog wel een beetje, aan de zijkanten vooral en ze zijn voller... oh jah en al een week hardere tepels. nou t zal wel niets zijn... Heb potverdorie vanmorgen negatief getest en ga nu allemaal dingen bedenken waarom ik misschien toch wel zwanger zou kunnen zijn. Liefs
Thx, das heel lief van je! Dat zegt allemaal nix hoor, dat je de ene keer van alles voelt en later niets. Positief blijven denken! Wanneer wil je gaan testen? Ga heel hard voor je [-o< ! Dikke cyberknuf
Er is echt nix normaals aan een vrouwenlichaam hoor! haha. Suc6 en hoop dat je gauw een posi test hebt!
Neen, tot gisteren had ik nog heel gevoelige tepels, maar ook dat is verdwenen... Heb wel nog opgeblazen gevoel, maar dat heb ik wel vaker in de loop van de dag, naargelang wat ik gegeten heb pfff heb nog geen test gedaan, wacht af tot maandag, dan zullen we het wel weten hopelijk Liefs Nanske