Ik heb een stuk of 10 pendels binnengekregen, maar ik ben geveld door een luchtweginfectie, dus zit nu aan de antibiotica, bruistabletten om het slijm los te maken en ik heb een pufje. Had vandaag nog voor meiden willen pendelen, maar ik voel me niet al te best en heb ook koppijn, dus pendelen wordt ff niet vanavond. Ik hoop dat het morgen beter zal gaan, maar jullie krijgen zowieso bericht. Normaal werk ik de pendellijst bij, maar wil iemand anders dat vandaag even voor me doen?
Hoi hoi, Zou er ook nog iemand voor mij willen pendelen? Fem heeft het voor mij gedaan maar ben zoooo giga nieuwsgierig of er bij andere hetzelfde uitkomt. Laat het me maar weten als je voor mij wilt pendelen, dan stuur ik ff een pb`tje met mijn gegevens. Alvast bedankt meiden. Knuf kweb
HELP HELP! Ik weet het echt niet meer kijk in m`n album, ik wordt gek help help. Zwangerschapstest zijn van babyboomshop en de middelste van kruidvat. De 1e test geeft een dun maar paars test streep. Wie heeft ervaring. Wat ben ik nu, wel of niet zwanger. Heb nog ovulatietest gedaan ook negatief. HELP ik weet het even niet meer. Dit voelt gewoon zwaar k.u.t. sorry meiden. Mannetje is ook helemaal van slag. We willen nu over enkele dagen weer testen als ik echt niet ongi wordt. Ik ben blij, maar durf niet blij te zijn. HELP wat denken jullie en wie heeft met babyboom ook getest en ooit zwanger geweest en was de teststreep ook paars? Ik ben even helemaal van slag en wordt gek. Kijk in m`n album!
@wendyvanliemde Als ik je eerste test zie zou ik zeggen echt zwanger.. want een test reageerd niet als er geen hcg in je urine zit... maar ja die andere 2 met het zelfde plasje toch heel vreemd ik zou idd. of morgen of maandag nog een test proberen en dan maar 1! als je t dan nopg niet geloofd kan je er later altiijd nog 1 doen.. succes meid ik zal voor je hopen dat de eerste test het bij het rechte eind heeft en de rest gewoon niet goed gegaan is
@Wendyvanliempde, idd wat Cilla24 zegt. 1e test alleen zou ik zeggen zwanger, maar nog 2 andere testen met zelde urine..... vreemd. Heb je voor vandaag ook een ovulatietest gedaan? En was die ook negatief? Ovulatietesten testen 2 dingen, ze testen wanneer jouw eisprong is, maar testen aan de andere kant ook hCG. Dit zou inhouden dat als je zwanger bent, jouw ovulatietest ook positief uit zou moeten slaan...... Succes, en als je het niet helemaal vertrouwd doe je over een paar dagen nog een test, of bel je de huisarts voor het laten doen van een test. Dat laatste heb ik gedaan. Liefs, MissQ.
@wendy, net zoals de andere zeggen, de eerste test lijkt positief maar op t testje van t kruidvat kan ik geen streepje ontdekken. Ik zou morgenochtend nogmaals testen met die andere van t kruidvat. in de roze verpakking. Daar heb ik vannochtend mee getest. want........ Ik ben zwanger! dus de pendel klopt zo spannend allemaal, ik weet van gekkigheid niet meer wat ik allemaal moet doen hihi. liefs nanna
hoi hoi, bedankt voor je felicitatie ik heb zelf gependeld en bij iemand die ook voor mij heeft gependeld kwam er hetzelfde uit. (ze wil liever anoniem blijven) nu nog maar afwachten of het daadwerkelijk ook een meisje is. x nanna
jah dank je k begin al aan t idee te wennen.. Duurde wel ff (voor me nod positief getest dus as maandag weet ik t al 4 weken....) Wanneer ga je het aan je ouders/schoonouders vertellen?
Ik heb mn moeder vanochtend gebeld, ik kon het niet laten want ze gaat vandaag op vakantie en dan duurt t zolang voordat ze thuis is. Verder weet niemand het nog. Maar het is ook nog zo pril. Ik weet ook niet of ik 12 weken volhou, eeuh vanaf nu 8 dus waarschijnlijk tegen een paar goede vriendinnen wel eerder.