sdon, niet alle meiden in dit topic pendelen ook zelf. Je kunt even kijken op de pendellijst door wie er zoal gependeld is en die meiden een pb sturen met daarin je echte naam, geboortedatum en natuurlijk je vragen. Zodra ze tijd hebben pendelen ze je en krijg je een pb terug.
@ madeliefjuh; ik vind het zo spannend voor je. heb je een regelmatige cyclus? dan zal ik de test al lang gedaan hebben. Nou veel succes! @kweb; Leuk dat je nu ook een banner hebt, ik was al zo nieuwsgierig hihi
haha dank je Nanna, Dacht vandaag: zal eens kijken hoe ik dat moet doen. En als je na je testdag je banner nog niet hebt veranderd naar een zwangerbanner, gaat ie zeker aangeven wanneer je eisprong is. Ik zag namelijk wel dat sommige vrouwe zo`n banner hebben, maar had het niet tussen het maken van de andere banners zien staan.
hoi Dames, ik weet het niet..... heb morgen wrs mijn NOD, maar niet 100% zeker, en ik heb de laatste 2-3 dagen bijna geen "rare"klachten meer : ....alleen gevoelige tepels, maar niet de hele bruinige huid, dus echt alleen de tepel...sorry voor de beschrijving ..., en ik moet ontiegelijk veel boertjes laten... vorige week vrijdag wrs mij innestelingsdag gehad, toen misselijk/duizelig, en op de dag van mijn ei heb ik flinke steken in mijn lies gehad, en dat is daarna allemaal afgenomen . nu mag ik dinsdag testen, maar weet nog niet of ik dit doe...word een beetje gek van mezelf.... hoop dat de verschillende pendels van mij deze maand wel uitkomen....
Luukske, heb hetzelfde...De dagen na mijn ei voelde ik vanalles. Nu is het wat rustiger. Alleen sinds een dag of 4 af en toe een soort trekkerig gevoel aan mijn borsten en soms steekjes zowel rechts als links onder in de buik. Durf het niet zo hardop te zeggen, alleen hier. ben weer bang voor een teleurstelling en dan ben ik zo'n aansteller geweest terwijl er niks aan de hand was?! maar hoop natuurlijk dat de tekentjes op een zwangerschap wijzen.. OOO hoop het zo. Nog twee dagen. En de pendels geven toch wel een beetje moed! Weet dat ze geen zekerheid geven, maar het idee alleen he..
zo spannend joeke en luukske, de krampjes/steekjes heb ik ook maar niet de hele tijd en ook vanaf de innestelingsdatum. Verder wel grotere tepels maar geen donkergekleurde tepelhof. ik duim voor jullie. En pendels kunnen uitkomen he
he meiden nou mijn pendels kunnen op rood hoor nar 4 dagen overtijd zijn ze toch gekomen. en gezien mijn cyclus nu langer is lukt het dus niet meer in okt. beetje jammer dat wel maar goed we gaan vrolijk door hihihi.
Hoi! Zou je misschien voor mij ook willen pendelen? Of pendel je niet voor anderen? Hoor t wel... gr corien
mijn cyc. is 31 dagen al vanaf april... daarvoor was het 28 dagen en heb 1 keer 35 dagen gehad maar nu dus eigelijk 31 dagen en ben dus 2 dagen overtijd ... ik zelf vind het ook spannend !
hey hallo meiden nou ik mag op ROOD de pendels klopte dus hellemaal niet wie weer volgende keer beter al kan ik nog in oktober zwanger worden bedoelen jullie dat ? naja ik ga op naar de volgende ronde hier ook alles ok ? liefs redi
heey, mijn pendel van de vorige keer is uitgekomen. Bootsy heeft voor me gependeld en daar kwam november uit. kan goed kloppen want had al een licht posi test. terwijl ik aan de pil ben. ben wel gestopt hoor nu met de pil
@nanna, hartelijk gefeliciteerd! geniet ervan.... in mijn vorige zwangerschap kreeg ik ook pas klachten 2-3 weken na mijn positieve test, voelde me de 1e keer pas echt zwanger toen er een witte druppel over mijn tepel kwam lopen(sorry voor de details). Nu dus rond de eisprong flinke steken in onderbuik en linker lies, en rond de vermoedelijke innestelingsdag(als het goed is) misselijk en duizelig, en ontiegelijk veel boertjes laten. het is in de tussentijd afgenomen, en heb nu wel bijna constant harde tepels, maar idd ook geen donker tepelhof. @joeke, wat jij dus hebt, heb ik ook, een beetje gespannen gevoel in mijn onderbuik, lijkt alsof het litteken van de vorige keizersnede aan het trekken is, en dat heb ik eigenlijk nog nooit zo gevoeld. hoop natuurlijk dat de pendels een beetje uitkomen, want de meeste staan voor okt.... voor alle zwangeren, geniet ervan voor alle testers vandaag, "think pink!" voor alle wachters, binnenkort zijn jullie ook aan de beurt! groetjes