Spannend ik hoop zo voor je dat het raak is en dat de pendel alleen naast de positieve test datum zit
@ justfem thnx meid ik hoop het ook zo erg heb een vermoeden dat ik gewoon wat later meer hcg aanmaak ik geef de moed nog niet op wa wel positief is is da ik deze maand gewoon nog steeds nergens last van heb alle andere maanden had ik altijd zoveel klachen nu helemaal niet dus nog ff afwachten liefs patty
Kan er mij iemand uitleggen hoe het aan de werk gaat, want ik ken dat niet. Mssn dat ik het eens uitprobeer.
Hey Alies, Bedankt voor het pendelen en ik wens je heel veel beterschap! Laat je maar eens goed verwennen door je ventje meid! Liefs Nanske.
@Rootje; gecondoleerd met je verlies! aan de nieuwe zwangeren, een dikke proficiat, he! Ik ben nu aan het wachten op mijn regels maar tot hier toe alleen een beetje bruinbloedverlies. Dus ik hoop dat het iets word deze maand. Heb al getest maar was negatief. Was wel wat te vroeg! Ik heb deze week nog eens gependeld voor mezelf en nu kwam er uit dat ik nu zwanger ben van een meisje! Wil iemand dat in de lijst zetten? Oktober- meisje- door mezelf! Groetjes
Nou de verwennerij is voorbij. Alleen vrijdagavond was ie lief voor me toen het al de hele dag slecht ging. Nu het slijm eindelijk sinds zaterdag goed los gekomen is mag ik alles lekker zelf weer doen. Ben sinds gisteren weer met pendelen begonnen, dus meiden die nog niks van me hebben gehoord, jullie krijgen gauw bericht.
Ach ja als ik dan bepaalde dingen aan mijn kerel over moet laten, komt het ook niet goed. Kan ik het beter zelf doen.
uhm.. wat bedoelen jullie dames met verwenne? want het kan zoveel zijn hahah ben wel nieuwschierig eigelijk want het gaat over slijm en verwennen whaha :S hahah ik heb geen leven geloof ik ik heb dat van jullie nodig voor entertaining .. joke hoor ..
Nou niet het verwennen wat jij bedoelt denk ik. Je kunt er een aardige fantasie op loslaten. Ik was zielig en lag als een steenkoud hoopie op de bank onder een fleecedekentje met koorts en was regelmatig druk aan het hoesten, zodat ik mijn longen er bijna uithoeste bij wijze van spreken en vriendlief zorgde dat ik drinken kreeg en mijn bruistabletje en antibioticapil. That's it. Dat was mijn hele verwennerij. Geen lekker massage. Zielig was ik he?
Hmm... beetje laat misschien, maar kan ik toch nog op de lijst? Ik was door Caruli gependeld, een positieve test in oktober en zwanger van een jongen. Dat van de jongen weet ik nog niet maar de positieve test in oktober klopte!
whaha owwwh hh 1 dagje maar en geen massage nee dat is wel heel zielig ja haha ja ik laat me fantasie wel op de vrije loop als ik de kans krijg ../ pff kan wel merken dat ik weer singel ben ( gebrek?) whaha nja meid met koorts moet ik zeggen is me huid altijd uber sensitive dus is een massage wel een beetje minder.. weet je wat ik altijd zei: schat als je ziek bent wat wil je dan doen? en wat wil je dan dat ik doe.. NOU DOE DAN!NU BEN IK ZIEKWHAHAHAA
@Alies05: zeker zielig, maar idd meer dan die verwennerij komt er bij die van mij ook niet uit, meestal is het zo dat als ik ziek ben, hij zich opeens ook niet zo lekker voelt en mijn dochter is al net zo @marb: gefeliciteerd met je zwangerschap! @nhene: