hahaha... ik ben zelf gewoon altijd heel ongeduldig en helaas heeft dat niet alleen betrekking op mezelf maar ook op anderen.... dit forum is dus ook echt niet goed voor me ben de hele dag zenuwachtig voor de resultatten van anderen haha
Moppie, zie ik het goed dat het je 2e cyclus is? Kan ook nog bij het ontpillen horen he, kijk maar naar mijn onderschrift. Ik wil niet al je hoop wegnemen hoor!
was je aan de pil nanske? ik heb zelf nooit de pil o.i.d. gebruikt... dus ik weet niet hoe t zit met ontpillen
zou er iemand voor mij willen pendelen? wie zou ik dan een pb moeten sturen ik zie zoveel namen onder in de onderschriften
zo jij bent snel antwoord mag bekend worden dec zwanger van een meisje Hoop zo dat het klopt me hart begint nu al weer sneller te slaan wat spannend allemaal. wil iemand mij in de lijst erbij zetten gependeld door bootsy
Zo kon een paar dagen niet pendelen en mijn mailbox is bijna vol met aanvragen. Vanavond ga ik weer een paar meiden pendelen. Aangezien ik aardig wat aanvragen heb, kan het wel een paar dagen duren voordat iedereen bericht krijgt. Dus dames niet ongerust worden, je krijgt echt antwoord.
Het is inderdaad mijn 2de cyclus, vandaar dat ik ook tot zaterdag wil wachten... Ben al eens een jaartje met de pil gestopt geweest en toen zat ik netjes op 28 dagen... nu mijn eerste op 25 en vandaag zou het dus 28 zijn... Dus ik ga maar even wachten met bezoek aan de dokter en met testen...
Hai, vol verbazing zit ik hier,ik heb gisteren gependeld voor mezelf voor het eerst. ik pendelde nu zwanger te zijn van een meisje. bootsy heeft hetzelfde voor mij gependeld. ik ben benieuwd! hoop dat ik 1 van de goeie pendels ben.
Hey Cilla, ja ik was aan de pil. Dus het kan inderdaad van het ontpillen zijn, alhoewel mijn gyneacologe zegt dat ontpillen maar een fabeltje is...
tjah ik weet t niet.... heb ooit de pil gebrobeerd... nam m en de volgende dag werd ik ongesteld... niet meer gestopt tot ik met de pil stopte.. goede anti conseptie maar niet helemaal de bedoeling volgens mij haha, dat was dus niet voor mij weggelegd. dus ik weet echt niet of t wel of niet door t ontpillen kan komen.
Er zijn trouwens ook zoveel vrouwen die onmiddellijk zwanger worden, van de eerste ronde. Het zal wel van persoon tot persoon afhangen waarschijnlijk... Gewoon "go with the flow" en dan komt het wel zeker?