Hoi Hoi, ik zal me even voorstellen hier,ben namelijk alleen op het miskraamforum actief.mijn naam is barbara,hebben een kindje van 2 1/2 en zijn bezig voor een tweede,inmiddels heb ik dit jaar al 2 miskramen gehad.Ben erg benieuwd wanneer ik weer zwanger word,of dan wel alles goed gaat en natuurlijk het geslacht.Heb inmiddels sommige al een PB gestuurd.Zou graag willen dat er voor mij gependeld word.Ik wacht af!Spannend... groetjes barbara Degene die heel vaak goede voorspellingen heeft mag zich natuurlijk bij me melden!
Hallo allemaal. Ik zit in het NOD topic van Oktober en zie dat er al een paar mensen voorbijkomen zijn die gependeld zijn van wie het ook uit is gekomen. Nu ben ik erg nieuwschierig en vroeg ik mij af of iemand mij zou willen pendelen? Alvast heel erg bedankt! Groetjes Martine
hoi, ik heb mezelf ook laten pendelen,volgens bootsy nu zwanger van een meisje en zou volgende week een test kunnen doen.. Heb jij je ook laten pendelen,voor dat je uberhaupt wist dat je zwanger was? En wil iemand mij ook op de lijst zetten gependeld door bootsy nu/oktober zwanger van een meisje.. dankje wel.
De pendel van Justfem hoeft niet meer op de lijst Zou nu zwanger zijn maar ben vanmiddag na 4 dagen overtijd ongi geworden
Hey! Zou iemand op de lijst willen zetten dat er bij mij door Justfem en Bootsy gependeld is op dec/meisje? Dank je!
ik wil graag op de lijst... ik ben namenlijk door bootsy en door justfem gependeld. en beiden geven het zelfde antwoord. okt zwanger van een meisje okt positiefe test.. wil jullie beiden bedanken voor het pendelen,ik heb zelf ook gependelt en kreeg dezelfde antwoorden.. ik kan er weer ff tegen aan tot volgende week.
supernanny en jeweetwel hebben een paar weken geleden voor mij gependeld. ze pendelden dat ik een meisje kreeg. heb gister mn 20 weken echo gehad. en ja hoor IK KRIJG EEN MEISJE
Das helemaal gaaf dan zeg... ik heb dat voorgevoel ook over dat ik een 2ling krijg... en de pendels volgen mijn gevoel, dus ben benieuwd
Wil iemand mij op de lijst erbij zetten Ik ben 3 x gependeld Bootsy December zwanger van een meisje Justfem December zwanger van een jongen alies05 februari 2009 zwanger van een meisje Dames dank jullie wel. Mochten er nog meer meiden zijn die pendelen en voor mij zouden willen pendelen heel graag ben benieuwd wat er bij jullie uitkomt dan. Liefs,knippy
Zou iemand voor mij aub willen pendelen!? Hoe weet ik wie dat allemaal kunnen doen en wat willen jullie dan van me weten. Ben zo benieuwd.. heb net een miskraam gehad en ben de kluts nogal kwijt na een prachtige echo met kloppend hartje én bijna 9 weken zwanger..... bedankt! xxx
PENDELLIJST AUG/SEPT 10 foute pendels, 2 goed. Zie pagina 113 voor de complete lijst SEPTEMBER 10 foute pendels, 5 goed. Zie pagina 113 voor de complete lijst OKTOBER Depsje1977: zwanger van een jongetje Mamasuus: - zwanger van een jongen (door alies) - zwanger van een meid (door zuurtje) - zwanger van meid of jongen (door mezelf) Thegirl1980: zwanger van een jongen Marsab: - zwanger van tweeling: jongen en meisje (door zuurtje) - zwanger van tweeling: jongen en meisje (door Missy24) - zwanger van een tweeling: jongen en meisje (door Redirosoe) - zwanger van een meisje (door mezelf) Pioen: zwanger van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! Zuurtje: zwanger van een meisje Feline1986: zwanger van een meisje. Patty24: zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. Senna04: zwanger van een jongen Limmeke: zwanger van een meisje Jojo82: zwanger van een jongen Tummetje: zwanger van een meisje Lily: zwanger van een meisje Maar29: zwanger van een meisje Supernanny: zwanger van een meisje (Zelf, Jojo82, Weetjewel, Limmeke) Sanne: zwanger van een jongen Redirosoe: zwanger van een jongen (door mezelf/ debby/ jeweetwel/ alies05 ) Mik: - zwanger van een meisje (door alies05) - zwanger van een meisje (door zuurtje) - zwanger van een meisje (door weetjewel) mama van Tessa: - 2 pendels zwanger van een meisje - 3 pendels zwanger van een jongen Laurence85: - zwanger van een jongen (door mezelf) - zwanger van een drieling: 2 meisjes en 1 jongen (door Zuurtje) Zeepbel83: zwanger van een jongen (door Alies05) Napje: -zwanger van een jongen (door Zuurtje en Alies05) - zwanger van een meisje (door Bootsy) Nijntje27: zwanger van een jongen (door Alies05) Sjaam: zwanger van een meisje (door Alies05) Maar29: - zwanger van een meisje (2x) - zwanger van een jongen - zwanger van een ? Rootje79: - zwanger van een jongen (door Alies05, bootsy) - zwanger van een meisje (door zuurtje, justfem, claire85, maar29) tamtam- zwanger van een meisje (door lautjuh85) Inggrid - zwanger van een jongetje (door Alies05) Mystic Sun - zwanger van een jongetje (door Alies05) Luukske - zwanger van een meisje (Alies05) Bootsy - zwanger van een 2ling jongen en meisje (zelf, Veer86, Supernanny en Justfem) Joeke - zwanger van een jongen (door Zuurtje) Burningkarma - zwanger van een jongen (zelf) Joyce84 - zwanger van een jongen (door Zuurtje) Melina01 - zwanger van een meisje (door Supernanny) Katjak79 - zwanger van een jongen (door Alies05) Northern - zwanger van een jongen (door Caruli en Alies05 en Supernanny) Miamel - zwanger van een ? (door myprecious) Mmooi - zwanger van een jongen (door Zuurtje) Madeliefjuh - zwanger van 2 jongens (zelf) Justfem - zwanger van een jongen (zelf) madeliefjuh - zwanger van een meisje (door justfem) Patty24 - nu zwanger (15/10/08 van een jongen (door justfem) Nanna - nu zwanger (15/10/08 van een meisje (zelf) Nanske - zwanger van een jongen pos.test in november (door Justfem) rinnie - zwanger van een jongen (door alies05) Luukske - zwanger van een meisje (door Alies05, Bootsy, claire85 en zelf) Vanillivi - zwanger van een meisje (door zuurtje, bootsy) Rose1982 - zwanger van een meisje (5x gependeld) Marb - zwanger van een jongen (door Caruli) Bianca - zwanger van een meisje (zelf) sdon - zwanger van een meisje (door Justfem) caruli - zwanger van een meisje (door ?) shanny[/b[ - zwanger van een meisje (door bootsy, justfem, zelf) NOVEMBER Supernanny: - zwanger van meisje (Alies05, Maar29, LadyJoey) - zwanger van een tweeling: meisje en jongen (Zuurtje) Weetjewel: zwanger van een tweeling Romie: zwanger van een meisje Kleintje84: zwanger van een tweeling: jongen en meisje, keizersnede, in augustus (door jojo82) LadyJoey: zwanger van een jongen Meduusje: zwanger van een meisje Bianca: zwanger van een meisje (door alies05, redirosoe en Maar29) Niekster : zwanger van een meisje Napje: zwanger van een jongen (door Supernanny en Redirosoe) Marsab: - zwanger van een jongen (door Alies05) - zwanger van een jongen (door jeweetwel) - zwanger van een meisje (door maar29) Anja209: zwanger van een meisje Sjaam: - zwanger van een meisje (door Zuurtje) - zwanger van een meisje (door Supernanny) - zwanger van een meisje (door Missy24) Mik: zwanger van een tweeling: meisje (door marsab) Mystic Sun - zwanger van een meisje (door Maar29) Nanny - zwanger van ... Bootsy - zwanger van een meisje (door Alies05) Joeke - zwanger van een jongen (door Alies05) Joyce84 - zwanger van een meisje (door Alies05 & Bootsy) - zwanger van een jongen (door Alexia R) Lenos - zwanger van een meisje (door Alies05) Dazwa - zwanger van een jongen (door Alies05) Nhene - zwanger van een meisje Miamel - zwanger van een meisje (door Alies05) Melanietje - zwanger van een meisje (door Zuurtje & Supernanny) Trots - zwanger van een meisje debozoe - 2x pendel zwanger v.e. jongen, 1x pendel zwanger v.e. meisje rinnie - zwanger van een jongen (door zuurtje) Vanillivi - zwanger van een meisje (door alies05) es1977 - zwanger van een meisje (door Bootsy) Sjanienu - zwanger van een meisje (door Bootsy & Alies05) Bright - zwanger van een jongen (door Alies05) Jodi1981 - zwanger van een jongen (door Bootsy) sdon - zwanger van een jongen (door Alies05) weberke - zwanger van een meisje (door Bootsy) - zwanger van een ? (door Justfem) IlonaHokkeling - zwanger van een jongen (door Justfem) - zwanger van een meisje (door Bootsy) DECEMBER Kleintje84: zwanger van een jongen, natuurlijke bevalling (door Alies05) Jojo82: zwanger van een jongen Bianca: zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee (door mezelf) Niekster: zwanger van een meisje Catje86: zwanger van een meisje Mystic Sun: zwanger van een meisje (door zuurtje) Napje: zwanger van een jongetje (door Maar29) Lenos - zwanger van een jongen (door Claire85) Miamel - zwanger van een jongen (door Zuurtje) Inggrid - zwanger van een jongen (door Bootsy) debozoe - zwanger van een meisje nanny - zwanger van een meisje (door Alies05) es1977 - zwanger van een jongen (door Alies05) Sjanienu - zwanger van een jongen (door Justfem) Bright - zwanger van een meisje (door Maar, Justfem en Supernanny) ilayda - zwanger van een jongen (door Justfem) knippy - zwanger van een meisje (door Bootsy) - zwanger van een jongen (door Justfem) Northern - zwanger van een jongen (door Zuurtje, Supernanny en Redirosoe roberta - zwanger van een meisje door (bootsy, justfem) 2009 JANUARI Sjaam - zwanger van een jongen (door maar29) Mik - zwanger van een jongetje (door missy24) Denicepino - zwanger van een tweeling: jongen en meisje, bevalt in sept 2009 via keizersnee Mercedes - zwanger van een meisje Zeepbel83 - zwanger van een meisje Marsab - zwanger van een meisje (door Supernanny) Bright - zwanger van een jongen (door Claire) Luukske - zwanger van een meisje (Zuurtje en Alexia) es1977 - zwanger van een meisje (door Claire85) - zwanger van ? (Alexia) Sjanienu -januari 2009 zwanger van een jongen (door Claire85) FEBRUARI Dazwa - zwanger van een meisje (justfem) Burningkarma - zwanger van een meisje (door Alies05) Knippy - zwanger van een meisje (door Alies05) MAART Juuls - zwanger van een meisje Mik - zwanger van een meisje APRIL Bianca - zwanger van een jongetje (door supernanny) MyPrecious - zwanger van een tweeling: jongen en meisje MEI Veer86 - zwanger van een jongen 2010 Dazwa - April 2010 zwanger van een tweeling Mamasuus 2010 zwanger van een jongen (door zuurtje en mezelf) 20 goede pendels 36 foute pendels Om de foto te plaatsen kun je deze url gebruiken je moet alleen de spatie weghalen bij de laatste IMG] http://i47.photobucket.com/albums/f198/dburghouwt/pendelen.jpg[/IMG ] ilayda, jodi weberke, ilonahokkeling, knippy, caruli, shanny en roberta jullie staan in de lijst. Als er nog meer in moet hoor ik het wel.