Hoi Hoi, Vind het echt spannend.Heb inmiddels 3 uitslagen van de pendels en alle 3 verschillend.Hoop dat er straks toch een paar zijn die overeen komen. groetjes barbara
Ik heb toch de stoute schoenen maar aangetrokken en het nog eens geprobeerd in het verleden lukte mij pendelen namelijk niet. Maar nu dus wel dit is de uitslag Zwanger in novenber ja positest in december ja word het een meisje ja bevalling in september ja de nee antwoorden heb ik weggelaten. dit was dus mijn eigen pendel me eerste wel te verstaan.
Ik weet niet of ik erin moet geloven maar doe het wel hahaha. In november weet ik het, 2x dezelfde uitslag. Heb nu ook Bootsy gepbt
Ik wil ook graag dat iemand voor mijn pendelt. Zou iemand mij daar een pb over willen sturen? Of wie zou ik zelf een pb daarvoor kunnen sturen?
Hey iedereen, Jammer, maar je mag me van de lijst schrappen voor oktober... ben vanmorgen ongesteld geworden... Nanske
Hallo iedereen, ik ben ondertussen 6 dagen overtijd. Ik ben gisteren naar de ha geweest om bloed te laten trekken. Vanavond heb ik de uitslag. Spannend!
Hai, Wil iemand mij ook op de lijst zetten.? Ik ben gependeld door bootsy en justfem. Beiden hebben hetzelfde gependeld, nu /okt zwanger van een meisje en volgende week zou ik een test kunnen doen.. Dankje wel.
Nee, ik durf niet! Er staat een ontzettend leuk en gezellig weekend voor de deur en als ik nou test en hij is negatief, dan zal ik helemaal depri zijn,dat weet ik zeker! Ik weet gewoon ff niet wat ik moet doen!
Ik heb zelf al 2 keer getest, en steeds negatief. maar bij mijn vorige zwangerschap heb ik pas na 3 weken positief getest. Ik heb er zo'n dubbel gevoel bij. Zou het echt van de eerste keer raak zijn na al wat ik al heb meegemaakt? Ik durf er nog niet te veel in geloven. We zien vanavond wel.