En ik heb er helaas geen meer in huis om nog eens over te doen. Ik zal dan maar zeker vanavond moeten afwachten
Toen ik vannochtend mijn ovutest deed was binnen 2 min de 2e donkere streep te zien,als jij nu nog steeds niks ziet,denk ik toch echt dat je dan niet zwanger bent En aangezien de mijne dat wel aangeeft denk ik ik wel...ik duim wel voor je meid!
Hallo! Ik maak hier uit dit topic op dat er meer meiden zijn die pendelen dan Alies05 en Zuurtje die ik kon vinden..... Als er iemand is die nog voor me wil pendelen,wil je me dan een PB sturen? bedankt hoor! liefs MamaNona
@Laurance & Shanna: Denken jullie niet dat het verstandig is om echte zwangerschapstesten te gebruiken om erachter te komen of je zwanger bent? Mijn ovutesten geven namelijk altijd een streepje. Je hebt altijd LH in je urine. Zou jammer zijn als jullie er vanuit gaan dat je zwanger bent en toch ongi worden. Liefs
@ Bright, klopt heb je ook helemaal gelijk in,ik gebruik de testen dan om zwanger te worden en ik had ookaltijd wel een 2e lichte streep en soms helemaal niks op 14 okt had ik pas echt een positiefe deze was donkerder dan de controle streep,alleen de 28e is echter mijn NOD en denk dus dat ik nu te vroeg zou testen met een zwangerschaps test.. Ik ga nergens van uit hoor dat niet,had het gewoon voor de gein gedaan vannochtend,en ik heb een donkere dikke 2e streep erbij heel wat anders als mijn eerdere testen en dit 5 dagen voor mijn NOD. Ik gamorgen ochtend een zwangerschaps test doen.
Shanna, Ik hoop voor je dat de zwangerschapstest positief is. En hoewel je nergens vanuit gaat, kan ik me toch voorstellen dat de teleurstelling des te groter is als het negatief is. Ik hoop op een positieve uitslag! Liefs
Hoi hoi, Wie wil mij op de lijst zetten? Heb hele varierende voorspellingen: Oktober 2008 meisje (2x) November 2008 jongetje December 2008 meisje Maand ? 2009 geslacht ? Ik weet niet of degene die voor mij gependeld hebben het goed vinden dat ik Hun naam erbij zet, dus vandaar niet gedaan . Gr. kweb
Als je in het overzicht kijkt, zul je zien dat bij bijna alle pendels de namen van degene vermeld zijn die gependeld hebben. Dus het is geen probleem dat je het vermeldt.
laatst las ik dat iemand vermelde dat ze de naam niet noemde omdat diegene dat liever niet wilde...dus vandaar dat ik een beetje voorzichtig bent Maar hier komt het nog een keer: Oktober 2008 meisje (2x) Bootsy en na een tijd proberen ikzelf ook November 2008 jongetje Justfem December 2008 meisje Alies05 Maand ? 2009 geslacht ? Nanna Liefs Kweb
Beste Meiden, Ik zit met trillende vingers hiero,niet normaal... Ik teste vandaag met de ovluatie test een 2e donkere streep,en hoorde iedereen zeggen shan probeer die van kruidvat 2 voor 5 euro! Ik dacht ach waarom niet,ik net een uurtje geleden een test gedaan. En ja hoor een 2e streep licht roze,ze staan in me album.. Jammer genoeg is hij op de foto niet erg duidelijk,maar als ik hem in me handen heb wel. De reden waarom ik denk dat hij iets lichter is omdat ik al onwijs veel geplast heb,na iedere slok drinken moet ik al naar de wc. Wat vinden jullie van de testen? Ik wil bootsy en justfem voorzichtig bedanken met een goede pendel. Dikke Knuf shanna
hey! Kben door drie verschillende mensen gependeld;twee december,eentje november.. De toekomst voorspelde mij ook voor eindejaar zwanger,en dat van een jongen. Nu mijn gevoel zegt me al een tijdje dat ik voor einde 2008 zwanger ga worden en dit van een meisje Heb helemaal geen ervaring met pendelen of het paranormale,maar kheb vaak voorgevoelens die meestal wel kloppen=toch een gave? voor de testers hier:veel geluk... ik duim met jullie mee... Loreke 8)
Oh shanna... ik ga je ook alvast feliciteren... alweer een goede pendel... woehoe Ik vind het pendelen steeds leuker haha Nu hoop ik dat de mijne ook uitkomt, maar ik ben er bang voor, heb van die ongi krampjes
Doe je het al lang? Ben ook erg benieuwd Enne, hoeveel pendels heb je al goed? Ik laat het mijn pendeldames ook wel weten of het wel of niet klopt in november
Ik doe dit nog niet zolang... en van alle pendels heb ik 5 antwoorden terug gehad en die klopte allemaal Weet niet of er meiden zijn die ik ook gependeld heb en ik gewoon niets gehoord heb, dus dat zou ook wel kunnen, want ik hou zelf niets bij... Vind het leuker als ik het nog van diegene zelf hoor....