Ja, dat vind ik wel heel leuk.... Ik vind het ook elke keer weer super gaaf als er eentje klopt... Voor mezelf natuurlijk ook wel meer motivatie dat het echt kan
Alies, mag ik er nog een keer bij in December 2008, zwanger van een meisje? Gependeld door Bootsy! LIefs
Ik wil er eigenlijk ook wel bij Gependeld door Alies, Caruli en Bootsy. Alledrie zeggen ze november 2008, meisje.
@september: Ik denk dat ze het erg druk hebben. Het kan een aantal dagen duren voordat je antwoord hebt. Liefs
Je kunt de meiden die pendelen gewoon een pb-tje sturen, met je voor en achternaam + geboortedatum... Ik pendel ook
Dankje wel meiden, Maar ik durf nog niet al te blij te zijn het is tenslotte 6 dagen voor mijn NOD hij was lichter omdat ik veel geplast heb moet namenlijk na iedere slok al plassen.. Ben toch een beetje onzeker hihi of ik al blij kan zijn! Maar ik wil bootsy en justfem voorzichtig feliciteren met een goede pendel. Knuf Shanna
@ bootsy, Het kan nog maar niet tot me door dringen omdat ik paar dagen voor mijn NOD zit namenlijk. Ik heb de testen van kruidvat 2 voor 5 euro gebruikt,kan het zo zijn dat het een voorgedrukt streepje is? Ookal is deze licht roze,durf ook nog niet me banner te veranderen.. Wou ik graag zwanger worden durf ik nu niet blij te zijn
Dat kan ik me echt wel voorstellen hoor... Maar zoals vele zeggen een streepje is een streepje... maar misschien morgen weer een testje doen of de dag erna of zo
Ik mag weer op de lijst...justfem had gependeld dat ik nu zwanger ben van een meisje. Ik had alleen licht bruin slijm en vandaag helemaal niks. Dat ik zwanger ben zie mijn album, kan t niet echt geloven dat er echt een streepje staat.
Nou Jodi is toch een duidelijke test hoor of je het gelooft of niet Gefeliciteerd! Ik heb vandaag ook een zwangerschaps test gedaan alleen die van mij was iets lichter dan die van jou,en dat 6 dagen voor NOD!