Ik zie de statistieken niet meer... wie doet trouwens de meeste juiste voorspellingen? Is wel leuk om te weten, waar dat aan ligt, kunnen we ook van diegene leren natuurlijk!
Dag dames, Morgen werk ik de pendellijst weer bij. En ik heb al weer aardig wat pendelaanvragen binnen. Daar ga ik morgen ook weer welken van doen. Dus niet getreurd. Jullie krijgen allemaal antwoord. Alleen kan 1 dagje langer duren.
Tis een kwestie van een beetje mazzel hebben met pendelen natuurlijk. En wie de meeste juiste heeft is ook moeilijk in te schatten, omdat er heel veel verschillende pendels in verschillende maanden gependeld zijn. En veel laten niet weten of de pendel nou klopte of niet.
Hoi meiden, Ik wil ook graag op de lijst met de volgende pendels. Zuurtje - November zwanger meisje Alies05 - November zwanger jongen Bootsy - December zwanger jongen Justfem - Januari zwanger meisje Zelf heb ik gependeld okt/nov zwanger van meisje. Ovulatie op 29 oktober. Positieve test op 7 november en bevallen op 16 juli 2009. Ik hoop natuurlijk dat mijn eigen pendel uit gaat komen Groetjes, Angel
Hey meiden, Mijn pendels voor oktober kwamen niet uit, ben deze week ongi geworden. Zijn er nog mensen die opnieuw aub voor me willen pendelen? Het houd de moed erin voor me... Liefs Nanske
hier ook een nieuwe poging ,gisteren bruin bloedverlies gehad,en dit na een cyclus van maar liefst 44 dagen ,mijn banner klopt wel niet echt nu ,op naar de volgende ronde dan he , dus mijn pendel klopt ook niet.wil iemand het voor mij opnieuw doen?
@Laurence85, Balen meid! Veel succes in de volgende ronde. @Shanna, Alvast een voorzichtige felicitatie voor jou. En natuurlijk ook voor diegenen die gependeld hebben, geeft ons weer goede hoop
Een hele goeie morgen, Gisteren middag had ik een zwangerschapstest gedaan,deze gaf een 2e lichte streep durfde nog niet echt blij te zijn,en dacht morgen ochtend doe ik het met ochtend urine kijken wat er dan gebeurd resultaat een flinke duidelijkje roze streep....heb er de hele nacht niet van kunnen slapen zo zenuwachtig was ik,heb ze gelijk in me album geplaatst. En dit 4 dagen voor mijn NOD,sommige zeggen wees voorzichtig blij ben ik ook wel,maar ff voor alle informatie he en als jullie daar anders over denken wil ik dat ook graag horen hoor... Als een innesteling niet goed is gegaan,wordt je dus gewoon ongesteld,maar als de innesteling niet goed is gegaan neem ik aan dat je dan ook geen positiefe zwangerschapstest kan hebben of zie ik het nou verkeerd? klinkt wel logisch hoor ik neem aan dat op het moment de innesteling goed is gegaan je lichaam dus ook iedere dag steeds meer hcg aanmaakt en dat uit eindelijk voor een positiefe zwangerschapstest zorgt .... Ik ben vandaag wel op een roze wolkje, 1e ronde gelijk raak super! Liefs Shanna
Hoi Allemaal, Ik wil ook graag op de lijst met de volgende pendels: Zuurtje : November 2008 jongen Claire85: Januari 2009 jongen
Langzaam aan was ik weer begonnen met pendelen. Ik heb nog wat pendels staan, maar die doe ik voorlopig even niet. Ik heb geen zin om iedereen een bericht terug te sturen, zoals ik de vorige keer heb gedaan. Even kort uitleg... Ik heb begin september een miskraam gekregen. Afgelopen zondag wat bloed verloren. Toen een paar dagen niets. Gisteren bruinverlies en net bloedverlies. Mijn gedachten zijn er niet bij nu. Hoop dat jullie begrijpen waarom het wat langer duurt voor je antwoord krijgt.
@ Supernanny, Kan me heel goed voorstellen dat je hoofd er nu niet naar staat. Hoop dat het allemaal positief is voor je. Liefs
Oh meisje toch! wat erg is dit zeg, hopelijk is er niks aan de hand. In ieder geval een hele dikke knuffel