dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door skatjuh87, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hallo dames

Hierbij een nieuw onderwerp, alleen voor meiden die al een aardige tijd bezig zijn met n kleine.
    Misschien is dit heel ego maar soms word ik echt moe van de verhalen van meiden die zo nerveus zijn en hopen dat ze zwanger zijn. En dit terwijl ze net in de eerste ronde zitten.
    Ik ben nu zelf 15 maand bezig en word n beetje in het diepe gegooid zowel door het zh en door vrienden en familie. Steeds word er weer verteld dat we er teveel mee bezig zijn en dat we afstand ervan moeten nemen en nog meer van het geblabla.

MENSEN DIT HELPT ONS NIET

Mijn man is egt een schat maar wat steun van andere meiden voelt ook goed.
    Daarom open ik dit onderwerp

Verhalen zijn altijd welkom en niemand zal je hier veroordelen om je gevoel

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ja, ik herken het gevoel van ergernis als het gaat om meiden die helemaal nerveus worden elke ronde weer, terwijl ze net bezig zijn.. Wij zijn zelf 13 maanden bezig, over 4 weken naar de FA..

Maar toen we zelf begonnen waren we waarschijnlijk ook heel optimistisch en ook elke maand weer nerveus of het raak zou zijn ;)

En wbt opmerkingen over er teveel mee bezig zijn, alleen meiden die in de MMM zitten weten wat je doormaakt, en als andere mensen zulke opmerkingen maken toont het duidelijk aan dat ze geen flauw idee hebben van wat je allemaal meemaakt. Als je een paar keer per week naar het ziekenhuis moet kun je er niet NIET mee bezig zijn..

Persoonlijk probeer ik zoveel mogelijk topics van meiden die net zijn begonnen en denken dat het wel eens raak zou kunnen zijn zoveel mogelijk te vermijden, heb namelijk geen zin om me er aan te ergeren, en wil de kans verkleinen dat ik er erg botte opmerkingen op maak.. :p

Maar ja, ik herken je gevoel dus wel heel goed :)

3. 123

123 Niet meer actief

Slaat nergens op, 'er niet teveel mee bezig zijn'.
    Als je bewust met de pil stopt, dan wil je toch graag een baby?
    Dan kun het toch niet ineens van je afzetten?
    Word ik altijd zo boos om, om die opmerking.

4. skatjuh87

123 dat ben ik helemaal met je eens maar tog word het me steeds voor de voeten gegooid. Helaas zelfs door mijn moeder en schoonmoeder. Mijn man lijkt het makkelijker te vinden om ermee om te gaan maar ik heb soms gewoon mijn momenten dat ik het liefste iets kapot zou gooien ( doe t nie hoor ) we staan er egt alleen voor hiero. Iedereen in mijn buurt word per ongeluk zwanger of gelijk de eerste keer al. Wanneer ben ik eindelijk eens aan de beurt. Ik begin de hoop op te geven en hier met iemand over praten zou zo fijn zijn maar ja iedereen preekt tegen ons

5. 123

123 Niet meer actief

Ik vind ook dat ik nu eens aan de beurt ben...
    Je mag best even wat kapot smijten hoor, dat zal vast ff lekker zijn.
    Had ik gisteren ook zin in...
    Heb toen maar een stuk chocolade gepakt.
    Steeds weer een teleurstelling, die ongesteldheid..

6. skatjuh87

123 hoe lang ben je al bezig als ik vragen mag?

7. 123

123 Niet meer actief

ronde 11 is in aantocht..

8. 123

123 Niet meer actief

.. dus nog niet langer dan een jaar maar wel gefrustreerd...

9. skatjuh87

ach dat geeft ook nie
    zolang er maar geen meiden meepraten die net begonnen zijn want die irriteren me mateloos

10. 123

123 Niet meer actief

oke, gelukkig maar ik mag blijven ;)
    dit jaar nog proberen en dan ook maar naar de HA..
    Irritant he, iedereen om je heen binnen een poep en een scheet terwijl jij als eerste stiekem gestopt bent...

11. skatjuh87

ja nogal
    n vriendin zat me zelfs lekker in te peperen dat zij al 2 keer zwanger was geweest in de tijd dat ik bezig ben ( miskraam gehad en staat nu op knappen )
    Plus geen steun hebben van familie, verkeerde diagnoses vanuit de artsen en gezeur over stress vanwege de bruiloft en blablablablablabla

12. 123

123 Niet meer actief

GGGRRRRR!!!
    Niet leuk voor je skatjuh.
    Op mijn werk worden alle vrouwelijke collega's ook met een zuchtje zwanger en klinkt stom, maar dan voel ik ineens enorme druk. Ik was toch als eerste gestopt!
    GGGGGRRRRR!!!
    Vervelend dat je uit je omgeving geen steun krijgt, zeker niet van familie. In mijn familie weet (nog) niemand het maar misschien moeten we het na een paar maanden toch maar vertellen.
    Gooi je irritaties er hier maar uit hoor!

13. skatjuh87

ik had het ook later pas verteld aan mijn ouders, het leek me leuker om te vertellen dat ze opa en oma zouden worden maar na 10 maanden begin het tog te knagen. Met al die afspraken in het ziekenhuis is het heel moeilijk om er minder mee bezig te zijn. iemand in mijn buurt is nu ook zwanger en k gun het veel mensen maar haar niet.hoop eigenlijk gewoon dat ze n miskraam krijgt, ik weet dat het heel lullig klinkt maar k voel me nogal gepasseerd. Ben boos op mezelf, op mijn lijf

14. Blaak

Blaak Niet meer actief

Respect voor de moeders die al meer dan een jaar bezig zijn hoor , ik zou helemaal gek worden denk ik. gestrest enzo omdat je het zo graag wilt, en ook geen geduld heb.. Naja ik moet nu ook afwachten, ik hoop dat het niet zo lang bij mij duurt..

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ohhhhh meiden, wat herken ik alles wat jullie schrijven. Het soms iets willen kapot gooien, heel herkenbaar:D. Wij zitten nu in ronde 19, geen afwijkingen gevonden dus nu weer een half jaar zelf proberen, maar waarom duurt het toch allemaal zo lang terwijl inderdaad iedereen in mijn omgeving binnen een poep en een scheet zwanger is:x. Ik vind dat wij nu eens aan de beurt zijn:), maar ja helaas heb je dat niet voor het zeggen.

16. skatjuh87

Uhh t onderwerp heet tog voor dames die langer bezig zijn dan 1 jaar, jij zit net in de eerste ronde.

17. skatjuh87

K*T voor je meis. Geen oorzaak vinden is erg ben ik ondertussen achter, liever zou je een reden hebben dat het niet lukt. Het enige wat we kunnen doen is hopen op een 2010 baby. ( dat zijn ook gewoon de beste hihi )

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ha meiden,

Ik snap heel goed wat jullie allemaal voelen.
    Ook helaas het irritant vinden van bepaalde mensen.
    De stress die ze hebben en een beetje op mij overdragen.
    Elke 5 minuten wat op het forum zetten en ook elke keer iets anders, grrrrrrrr.

Wij zijn inmiddels 2 jaar bezig. Ik gebruik medicijnen moet me elke dag spuiten en als het deze maand niet gelukt is gaan wij door met iui poging 5.

Praat graag met jullie mee snap jullie gevoelens en frustraties goed.
    En dat gevoel om iets kapot te gooien, haha dat heb ik ook wel eens.

Tot snel

19. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey meiden,

ik zit ook alweer in ronde 19 :( gister weer bij de gyn geweest, en de zaadjes waren dit keer goed :) de vorige keer waren ze echt heel slecht dus we zijn weer wat opgelucht. nu weer wachten op m'n ongie, volgende week, en dan mag ik bellen voor een samenlevingstest
    nu denk ik er niet zoveel aan, aan de ene kant goed, maar de reden is minder (m'n schoonmoeder is zondag overleden :( )

iedereen heel veel succes

Liefs Dina

20. skatjuh87

Deel Deze Pagina