ook ik geef BV. Ik streef ernaar 6 maanden volledig BV te halen (ahh nog 2 weekjes)...en dan...ik zie het wel. Ik denk dat ik dan overdag iets ga afbouwen, want het combineren met mijn werk wordt steeds lastiger. Maar aan de andere kant....het is zo gezellig.... De start viel hier ook niet mee met 2 borstontstekingen en een hele fikse kloof ook nog, maar...de aanhouder wint...
Ik geef ook borstvoeding. Maar 1 of 2 keer op 'n dag krijgt ie een flesje. Dan slaapt ie ook veel beter.
Ik geef ook bv via de fles. Soms als ik niet genoeg heb gekolft krijgt Justin s avonds voor t naar bed gaan n flesje fv. Moet morgen beginnen met werken en moet dan op de toilet afkolven. Ze hebben geen afgesloten ruimte ofzo. Maar wel irritant! Ik wil graag tot 6 maanden zo doorgaan.. maar of t haalbaar is?
@Patroeschka: weet jij je rechten als werknemer m.b.t. kolven ? Je hebt n.m. recht op een fatsoenlijke kamer. En geen w.c. dus ! Hier wat info voor je http://www.voedingscentrum.nl/voedingsc ... gevers.htm Sorry maar ik vind een w.c. echt geen plek om te kolven. Niet persoonlijk bedoelt hoor, maar laat je baas maar iets beters verzinnen.
Ik geef ook borstvoeding. Ik heb af en toe wel dipjes, dan is het even minder, maar gelukkig heb ik een vriezervoorraad. Ook kolven op mijn werk gaat goed. Mijn werkgever doet er niet moeilijk over. Als je het niet kan is het natuurlijk jammer, ik ben heel blij dat het bij mij tot nu toe goed gaat.
ik heb de eerste 12 weken alles afgekolft omdat ze te klein was om goed aan te happen, en erg driftig daardoor werd. Toen heb ik sam sam gedaan omdat ik niet genoeg productie had en nu ben ik aan het afbouwen omdat ze niet meer wil overdag, 's morgens wel hoor dat blijft ze zo lang mogelijk doen.
ik geef bv, sinds twee weken gecombineerd met fruit/ groente. tot zes maanden dus volledig bv gegeven.
ik geef ook bv alleen ik kolf het al af vanaf het begin en ben van plan net zolang door te gaan tot ik er zat van ben en dat is nog bij lange na niet hij is net de 6 maanden gepasseert en heeft 6 maanden volledig bv gehad en ga hem eten geven op de rapley methode en hij heeft vandaag zijn eerste wortel gegeten althans een poging de wortel lag overal en maar raarre gezichten trekken
Kent iedereen deze site al? www.borstvoeding.com? Daar vind je ook een vergelijkende lijst van stoffen die in borstvoeding zitten t.o.v. kunstvoeding.. http://www.borstvoeding.com/kindjeaande ... rmelk.html Zéér interessant om te weten...lijkt me.. En voor diegenen die volledig kolven en zo dus een bv in een flesje geven...>>> Het gaat toch om de inhoud,niet om de manier waarop je het geeft: BV bevat vele malen meer essentiële bouwstoffen dan KunstVoeding en precies op de behoefte van jouw kindje afgepast... We zouden met elkaar wat meer op onze strepen moeten staan en het zou niet zo mogen zijn dat de keuze en mogelijkheid om bv te geven wordt afgedraaid op de wensen van de werkgever...
Ik had ook graag langer BV gegeven. Ik slik medicijnen waarbij je dus geen BV mag geven, ik ben daar in het begin mee gestopt om het toch te proberen. Na 3 weken aanmodderen heb ik het opgegeven. Het kwam absoluut niet op gaan waardoor Fabian meer bloed dan voeding binnenkreeg en ik had weer elke dag last van allergische aanvallen doordat ik de medicijnen niet meer slikte. Als ik de volgende keer gewoon beval ga ik het nog een keer proberen, maar als het weer een keizersnede krijg ga ik gelijk de fles geven.
Ik geef mijn zoontje nu 4 maanden volledige borstvoeding. Ik combineer het met kolven. Het is niet altijd makkelijk op het werk. Maar tot nu toe lukt het nog steeds.
Ik geef ook bv. Al 2 jaar en 2 maanden, zo te zien ben ik reccordhouder hier Groet Yvonne mv 2 meisjes