Ons meisje is lekker eigenwijs en draait nog alle kanten op. Kan er af en toe geen touw aan vastknopen. Is het nu een hoofd, of toch de billen die ik bovenin voel? . Wat ik nu in elk geval wel voel, is dat ze de hik heeft, en die voel ik echt onderin mijn buik. Zou dat betekenen dat ze met haar koppie naar beneden ligt? Woensdag controle, dan weten we het weer .
Waarschijnlijk ligt ze met haar hoofdje naar onderen. Bij mij ligt de baby al tien weken zo en ik voel hem ook onderin hikken. Van zijn billen krijg ik echt een hele bult in mijn zij en met zijn voeten en knieën trapt hij mijn ribben tot puin. Auw! En toch is er geen beter gevoel! 😄
Ik denk ook dat het goed ligt. Ik voel namelijk de hik heel duidelijk boven in mn buik.. maar onze heer ligt dan ook al een tijdje in stuit helaas..
Dit zegt niks. Komt ook omdat de schok van de hik niet alleen bij het hoofdje gebeurt maar door het hele lichaampje. Denk maar eens aan je eigen hik, dan gaat ook je buik o.a. mee. Mijn meisje ligt al wekenlang met haar hoofdje naar beneden maar voel de hik op verschillende plekken
Ik weet niet of het te maken heeft met de ligging van de baby hoor. Ik voel de hik altijd links in het midden van mijn buik . Hij ligt in ieder geval bij de afspraken met zijn hoofdje beneden.
ik voel nog helemaal geen hik ... of ik herken het niet?... hoe voelt het als je kindje de hik heeft???
Zegt inderdaad niets over hoe ze ligt... Ik voel de hik ook altijd onderin, toen ze nog rondjes draaide altijd en nu ze met haar billetjes beneden ligt nog steeds.... En als ze nog zo beweeglijk is zegt het al helemaal niets over of ze goed ligt en blijft liggen. Hier lag ze met 34 weken ook met het koppie naar beneden maar toen kon ze nog steeds rond zwemmen bij 36.2 lag ze ineens vast omdat de ruimte op was maar helaas wel verkeerd om...
Ik voel het als kleine regelmatige schokjes. Omdat mijn man en ik allebei muzikaal zijn zeg ik wel eens dat de baby zijn ritmegevoel aan het oefenen is.😊
Ons kleintje ligt met het hoofdje al diep in de bekken, maar ik voel de hik meestal rechts net onder de navel. Bij het ruggetje dus Ik hoor de hik ook regelmatig op de ctg, zo schattig.
Nou, ben benieuwd woensdag . Onze oudste dochter is met een geplande keizersnee geboren vanwege stuitligging. Voetreflex, draaipoging, niets werkte. Vanaf 20 weken is ze niet meer gedraaid. Dit keer beweegt ze nog volop, dus het kan voor mijn gevoel beide kanten op. We wachten het af... Bedankt voor jullie reacties!
hier ligt de kleine al weken met het hoofdje naar beneden, maar de hik voel ik links van mijn navel Zegt dus idd niets over de ligging.
Mijn baby lag tot 36 weken in stuit, is toen gedraaid en ligt nu ingedaald. Toch voel ik de hik redelijk onderin , en dat was ook al zo toen ie nog in stuit lag! Ik voel volgens mij vooral het ruggetje bewegen....
Ik voelde de hik naar het einde toe ook heel vanonder, in mijn onderbuik en ze lag met het hoofdje naar beneden
Ligging zegt niets. Mijn baby had iedere dag de hik (nu nog steeds trouwens..) en die heeft van week 30 tot de bevalling in een stuit gelegen en ik voelde de hik altijd onderin!