Geen idee of de lounge hier de aangewezen plek voor is, anders hoor ik 't graag . Ik ben op zoek naar een goede strijkijzer. Laat ik voorop stellen dat ik er echt een gruwelijke hekel aan heb en er ook niet heel goed in ben. Helaas kwam mijn partner na een middagje shoppen net thuis met een paar nieuwe overhemden. En toen ik zijn kast opentrok zag ik zo'n 20 ongestreken versies hangen . De strijkijzer die ik nu heb was maar twee tientjes en werkt voor geen meter. Ik kan er zelfs op gaan zitten en heb nog geen brandplek haha. Dus kom maar doorrrrr..
Hier een strijkijzer met aparte stoomgenerator. Ideaal, strijken gaat vele malen sneller dan met een gewone. Heb je in verschillende merken. Kost wel wat meer maar dat heb ik ervoor over.
Yes, hier hetzelfde Heb een stoomgenerator van Tefal die ook tussentijds bijgevuld kan worden (niet dat ik ooit zo fanatiek aan het strijken ben dat dat nodig is).
Een strijkijzer is als je niet veel strijkt. Een stoomgenerstor als je wel veel strijkt. Ik heb op kieskeurig gekeken en op basis daarvan een strijkijzer gekocht, want ik zeer weinig strijk. En filmpje gekeken van de consumentenbond. Hij komt maandag binnen.
Oh dit topic wilde ik ook openen. Ik moet in mn nieuwe functie ook een blouse dragen Laat ik nou net geen strijkijzer hebben . Ik heb wel een stoomding voor kleding, maar heb niet het idee dat het goed werkt. En ik heb ook echt een schurfthekel aan strijken en kan het ook eigenlijk helemaal niet. Ik lees dus lekker mee
https://www.coolblue.nl/product/751606/philips-azur-performer-plus-gc4516-20.html?tid=pla-410679936681&ref=349113&gclid=Cj0KCQiA5aTUBRC2ARIsAPoPJk9FBV7f1UpXWYvmpaRq8KnD7cqSwPN7V5ckqVWORQBv_yxzBr8tRu8aAv6LEALw_wcB Deze bevalt mij goed. Ik strijk een paar overhemden per week en als ik zin heb, zo af en toe het beddengoed.
Heb nu een b merk die werkt heel goed. Heb eerst een tefal gehad. Ook een goede maar die heeft een keer gestuiterd, daar kon die niet tegen.
Dit, als je niet veel strijkt is een stoomgenerator wel een dure aankoop. Dan kun je beter een fatsoenlijk, maar niet al te duur stoomstrijkijzer kopen, van Tefal of Philips bijvoorbeeld. Ik strijk wel veel. Niet dat het nou mijn hobby is, maar ik meen nou eenmaal dat ik het meeste moet strijken om het er fatsoenlijk uit te laten zien. Ik heb een tijd terug een stoomgenerator van Tefal gekocht en dat was echt een goede aankoop, het gaat echt sneller en scheelt dus echt tijd. Bij de mijne hoef je de temperatuur niet eens meer in te stellen. Daar was ik in het begin sceptisch over of dat wel zou werken, maar het werkt prima. Is ook nog nooit mis gegaan.
Volgens mij ben ik die net tegengekomen. Is het deze? https://www.bol.com/nl/p/tefal-fast-heat-up-effectis-easy-gv6771-stoomgenerator/9200000065666829/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-47895637865-S-405575018776-9200000065666829&gclid=EAIaIQobChMI-smC5I2w2QIVB8ayCh0BWAAmEAQYASABEgJvxfD_BwE#modal_open Ik strijk nu eigenlijk nooit omdat het zo'n rotklus is met de strijkijzer die ik nu heb. Ben overigens wel van mening dat ik bepaalde kledingstukken wel moet strijken eigenlijk. Dus ik overweeg toch een stoomgenerator. Ga mij er wel even in verdiepen.
Ik heb zoiets als Triangel heeft, ook van Philips. Super voor die paar dingen per week die ik strijk. Gaat ook al tijden mee. Ik gebruik echter wel gedemineraliseerd water of de strijkwater van Robijn. Dan komt er geen kalk in en gaan ze veel langer mee.
Ik strijk zeer weinig maar ben alsnog erg blij met mijn stoomgenerator Is inderdaad wat duurder, maar gemak is mij met dit soort rotklusjes veel waard
Ik heb deze ook, maar blijf gedoe houden met de stoomfunctie. De stoomboost knop werkt helemaal niet meer en voordat hij begint met stomen.... duurt wel even. Mijn vorige Philips was ik meer tevreden over. Maar bij jou werkt hij dus wel goed?
Ook laatst gekocht, fijn ding! Ik strijk 2-3x per week even een paar dingen. Vooral babylakens, hemden, shirts en jurkjes.
Ik heb zojuist de Tefal Fast Heat Up Effectis Easy GV6771 besteld. Het is een stoomgenerator. Ben benieuwd of het wat is .
Ik herken dit niet. De enige oorzaak waardoor mijn stoomboost soms niet werkt, is omdat er geen water meer in zit. Ik zie ook dat het strijkijzer door consumentenbond als beste koop of zo is aangewezen, dus denk dan dat jij misschien een niet goed werkende hebt? Heb je de bon nog?
Ik zie dat je er inmiddels al een hebt besteld, dus wat dat betreft mosterd na de maaltijd, maar ik heb deze http://www.tefal.nl/Strijken/Stoomgeneratoren/Comfort/Express-Compact-GV7630-stoomgenerator/p/1830004879# Volgens mij komen ze aardig overeen, alleen heeft de mijne iets meer vermogen, een wat hogere stoomafgifte maar wel 0,1 bar minder stoomdruk en een wat groter waterreservoir. Dus volgens mij heb je an degene die je hebt besteld een prima apparaat. Veel “plezier” ermee.