Mijn zoontje (8 weken) is al een week verkouden waarbij hij ook wat moet hoesten. Afgelopen woensdag bij de huisarts geweest en toen klonken zijn longetjes gewoon prima. Maar nu is hij steeds na het drinken van zijn fles erg benauwd, of zo klinkt het in ieder geval. Heel snel ademen en zijn ademhaling klinkt een beetje piepend/hijgend. Ook zie je de huid dan bij het inademen helemaal strak om zijn ribbetjes trekken. Maar als hij ongeveer een uur na de fles in slaap valt, dan ademt hij weer normaal en rustig. Ik ga straks eind van de middag weer langs de huisarts, hij wilde toch nog even kijken naar aanleiding van wat ik vertelde. Iemand ervaring hiermee? Ik heb geen idee of dit normaal is bij een verkoudheid. Hij is niet de hele dag benauwd en heeft ook geen koorts. Ik heb hem net wel gefilmd toen hij zo benauwd was. Als hij straks bij de huisarts niet zo benauwd is, dan kan ik dat filmpje laten zien. Een beetje stom misschien, maar als hij zo benauwd klinkt dan maak ik me toch wel zorgen...