wie haar kindje zei ook nog geen mama/papa met 14 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door giebel, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hier zegt ze geen mama. Wel papa, eten, daa (zwaaien) en hoppa als ze gedragen wil worden. Oh ja en ow ow als ze iets laat vallen.
    5 woordjes dus, grappig nooit bij stil gestaan eigenlijk. Mar ze loopt hier nog niet trouwens.
    Zou me níet druk maken. Ieder kind doet het lekker op eigen tempo.

2. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

#22 MeineLiebe, 23 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2013
    Mijn zoontje van 16 maanden zegt ook nog niet veel.

Wel mama, oma, die, aai, ja
    Dat was het eigelijk wel...

Papa zegtie ook niet. Maak me er niet druk.

Hij liep los op zn verjaardag en nu is het rennen, klimmen en klauteren.

Het praten komt vanzelf, hij begrijpt mij wel en ik hem ook.

Als ik zeg ga je je schoenen pakken,, dan paktie ze ook.
    In zijn boek weet hij ook 'poes' aan te wijzen en hond en bal.. Maar zeggen nee dat niet ;)

3. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Mijn zoon is helemaal nergens snel mee :D
    (trouwens netjes op tijd geboren)

Hij is nu 22 maanden, los lopen doet hij eigenlijk pas sinds 19,5 maand... en met praten komt er nog niet zo heel veel meer uit dan ja, die, ma en da(g)....

Hij begrijpt alles prima... dus vooralsnog maak ik mij nergens zorgen over:cool:...

Mocht hij over een jaar / half jaar nog steeds niet veel verder komen dan trek ik wel aan de bel.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon heeft tot 21maanden geen woord gezegd! Ook geen delen of klanken van woorden . Het enige wat hij deed/kon was wijzen en "euh" zeggen. Hij wist allemaal wel wat we bedoelden want als we hem vroegen waar iets was wees hij dat aan en zei dus "euh". Ook kleine opdrachtjes uitvoeren deed hij goed.

Cb keek ook raar dat hij zo lang niks zei. Want je de meeste kinderen kunnen toch wel al een paar woordjes als ze 14maanden (en 18mnd en 20mnd) zijn. Tja alleen die van mij niet.

Helemaal goed gekomen hoor! Kind begon dus met 21maanden als een razende woorden te zeggen en elke dag kwamen er twee-drie nieuwe woorden bij!! Hij praatte al heel snel met meerdere woorden in een zin en nu staat zn mond alleen maar stil als hij ligt te slapen ;)

Ow hij is geboren met 40+1 En toen hij 8maanden was kon hij langs de meubels lopen en los lopen deed hij met 15maanden.

Deel Deze Pagina