Ik heb nu binnen een week al 3 verkopers aan de deur gehad! Word er gek van, en telkens wanneer m'n kids net op bed liggen, die het natuurlijk reuze interessant vinden als de bel gaat. De eerste was ook nog eens brutaal ook! Die heb ik dus ook goed duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gedient ben. De 2de had echt zo'n verkopers praatje, dikke pech dat ik zelf voor een energie bedrijf heb gewerkt en er misschien nog wel meer verstand van had dan hij, heb hem namelijk overal uit gelult. En nu net iemand zonder bedrijfs jas, dat vertrouw ik al helemaal niet! Hij wou een hand geven, heb gezegd er geen behoefte aan te hebben en toen vroeg ie me bij welke leverancier we zaten heb gezegd dat dit hem niks aan gaat en de deur dicht gedaan. Hebben jullie ze ook al zoveel aan de deur gehad de laatste tijd?
Wij hebben zo'n stickertje bij de deurbel dat ze niet aan moeten bellen zag ik laatst (mijn man had het opgeplakt zonder dat ik het wist) en volgens mij werkt dat wel want ik heb al een hele tijd niemand gezien.
ik heb nog nooit iemand langs zien komen om te verkopen. Gelukkig maar, want ik heb daar zo´n hekel aan! Wel zou ik zo´n sticker op mn bel plakken, want de postbode enz hebben er ook een handje van om aan te bellen en steeds als de kleine ligt te slapen natuurlijk... wat voor stickers hebben jullie?
Ik hou er ook niet van. Dat vrolijke gegrijns en die opgewekte praatjes, nee bedankt. Ik zeg meestal; als ik iets nodig heb en jouw bedrijf kan me dat leveren, dan vind ik jullie wel. Niet andersom.
ik heb ook een briefje, svp kloppen, niet aanbellen. Erg irritant elke keer belde ze aan, tuurlijk als onze moeilijk in slaapkomend kind lag te slapen. En dan meestal een voor een pakje van de buren. Dus we hebben nu ook de bel eruit getrokken voor de echte dombo;s. ideaal!
Ik had van die stickertjes bij nietaandedeur.nl besteld. Nu ben ik verhuisd, dus weer hoogste tijd om die dingen te bestellen. Werkt perfect!
wat irritant zeg!!! Hier gelukkig niet zo'n last van, alleen de jaarlijkse schoorsteenvegers die we telkens weer moeten uitleggen dat de onze dicht is en dus niet geveegd hoeft te worden. Maar pas je wel op als je zomaar de deur open doet??
wij hebben er de laatste tijd niet veel last van. Maar omdat onze deurbel een tijdje terug kapot was (ook handig ) hebben we een nieuwe draadloze gekocht. Hier zat ook een 'ontvanger' bij die je in het stopcontact steekt. Deze hebben we nu in een stopcontact in de woonkamer zitten. Dus als de deurbel gaat hoor je die in de woonkamer en maar heel zachtjes boven (moet je echt goed luisteren). Heel handig dus als de kids op bed liggen!
Pas één hier. Als je er echt last van hebt, duidelijk nog een keer hun naam en opdrachtgever vragen (nog beter, opschrijven) en dan vragen of ze hun ventvergunning kunnen tonen. Zijn ze namelijk verplicht om te hebben, ander mogen ze niet eens aan de deur verkopen.
Vorige week toevallig een aantal... En nog laat ook, 21.00 uur! :x Zegt die jongen; "dag mevrouw, ik ben joep van het rode kruis..." En ik; weet je wel hoe laat het is!! hij; o,sorry mevrouw, fijne avond nog. tjonge... Als ie ook nog doorgegaan was met z'n trucjes, was hij joep met het blauwe kruis geweest. :x Stelletje mafketels!
Mag je om 21:00 uur nog wel collecteren/aanbellen? Ik heb jaren geleden eens een avondje voor de Branwondenstichting gelopen om een vriendin te helpen, maar toen moesten we volgens mij ook bijtijds weer stoppen omdat je niet later dan een bepaalde tijd aan mocht bellen... Ik heb zo'n sticker van de Kassa-site gedownload en op de deur geplakt. Is er ook niet zo eentje voor Jehova's??? Dan zie je al zo'n autootje stoppen in de straat waar ze met vieren uitstappen; 2 dames, 2 heren... De heren een trenchcoat aan, de dames lange rokken tot over de knie..... Ieder zijn ding hoor... Maar ik vind het zo opdringerig overkomen...
O die jehova's, vreselijk. heb er een keer naar geluisterd en nu menen ze dat we de beste vrienden zijn. laatst vroegen ze of mijn man thuis was want ze hadden zo lekker met hem gepraat, terwijl hij alleen maar dacht, rot toch op. Verkopers hebben we niet zoveel last van. Die laat ik altijd lullen en dan zeg ik geen interesse en dan zijn ze een beetje boos.
Nu eigenlijk niet zo'n last van gehad. Maar van de zomer waren er 2 vlak na elkaar. Bij de 2e had ik al zoiets van je collega is net geweest (waren dus van hetzelfde bedrijf). Ook hij wilde mij een hand geven, maar ik had zo iets van wat denk je zelf... Ook bedankt en deur dicht gedaan, hij bleef doorgaan terwijl ik al 2x had gezegd er geen behoefte aan te hebben. Zo'n sticker is misschien wel handig...
Ik had vorige week nog johova aan de deur. En ik deed toevallig los met renske op mijn Arm. En ik zag het meteen en zij ik ben met mijn dochter bezig en als ik haar neerleg gaat ze huilen (wat natuurlijk niet zo is). En weg waren ze
Dit verhaal moet ik niet aan mijn lief vertellen, want dan ben ik iedere keer de l*l om de deur open te maken met beeb op de arm... Alhoewel... kan íe zelf natuurlijk ook doen...
Ik heb er wel een hekel aan, maar laat ze altijd hun verhaal vertellen en dan zeg ik dat ik geen interesse heb doe ik aan de telefoon ook en grappig dat ik mezelf dan vind haha Maar ik geef ze nooit een grote mond of gooi een deur voor hun neus dicht of weet ik het wat je nog meer kan bedenken (bij zulke dingen moet ik steeds denken aan de nederland word steeds brutaler reclame) en hier komt er vaak iemand aan de deur om te verkopen is het geen stroom is het fruit bloemstukjes collecte je kan het zo gek niet bedenken.
Oowja vorige week was ik de kleine aan het voeden gaat de bel ik stuur mijn zusje en zeg tegen haar zeg maar dat ik geen tijd heb want ik moet de baby eten geven. Komt ze terug ja ik heb het gezegd maar je moest toch komen. Dus ik ga zeg ik heb geen tijd want ik ben bezig met de kleine. zegt ze heb je geen paar minuutjes dus ik zeg nee want het is koud hier en dalijk word de kleine ziek. Maar dat snapte ze dus niet want kan ik echt niets vertellen over terra de zon (ofzo) dus ik zeg nee dag mevrouw. en ze loopt eindelijk weg. Kan niet eens de kleine rustig eten geven want haar verhaal is blijkbaar belangrijker.
IK heb mn bel standaard uit staan alleen als ik weet dat tnt wat komt brengen zet ik m aan verder komt iedereen hier achterom die bekend is dus als er iemand aan de voordeur is dan is meestal zoiets en doe ik gewoon inet open hihihi