Mijn man is verpleegkundige en het is niet zozeer dat ik het moeilijk vind dat ie vaak weg is (al had ik hem liever meer thuis uiteraard) maar ik vind vooral de wisselende diensten slopend. En ik merk dat de kinderen het daar ook moeilijk mee hebben.
Nee hij gaat naar Hilversum, de V.I.G. doen. Dat is verzorgende I.G. Hij wil de kant van militair verpleger op. Ik vind het mooi dat hij een doel heeft en zo ambitieus is. Op dit moment is hij bezig met zijn rijbewijs voor de I.P.R. een soort ambulance.. maar dan een rupsvoertuig. Volgens is mij is hij pas sergeant als hij na de V.I.G. de KMS afgerond heeft.
Ook hier een man die veel weg is. Hij draait alleen nachtdiensten en nu met zijn eigen bedrijfje erbij is hij heel veel weg ook de weekenden. Ik heb ook nog geen rijbewijs en woon in een klein dorpje. Maar 21 febr mag ik afrijden dan gaat er een nieuwe wereld voor me open! Niks afhankelijk meer van andere maar gewwon zelf alles doen!
@Wen, gelukkig hebben we elkaar nog, als internet het weer doet in in ieder geval haha. Nu weer bij iemand achter de computer gekropen. Ontopic, mijn man is ook vaak van huis, ik ben er eigenlijk helemaal niet goed in om alleen te zijn. Ik zou ook wel wat vaker iets leuks gaan doen met hemen mijn zoontje. Af en toe ga ik wel met vriendinnen weg of met mijn moeder. Nu heeft hij bijvoorbeeld 5 avonddiensten en daarbij nog een eigen bedrijf waarmee hij het nu heel druk heeft. We zijn net verhuisd dus als hij thuis is is hij bezig met klussen. Maar goed dat laatst is tijdelijk. Tja, hij zegt altijd, als we zo willen leven dan staat er wat tegenover. Ik werk zelf ook 3 hele dagen.
Hier vertrekt hij voor twee á drie keer per maand naar Engeland. Dit is pas sinds een korte tijd, maar goed.. ik moet dan wel ff wennen. Wel weet ik dat het maar 3 á vier dagen per keer is, dus over het algemeen heb ik niets te klagen. Als we maar plannen en overleggen, dan is er niets aan de hand. Toch zou ik het echt zwaar vinden als dat bijvoorbeeld een maand is! Maar goed, soms heb je het niet voor het kiezen. Over een tijd gaat hij zelfs naar Amerika, en dan is het langer dan vier dagen.. (ik denk er maar even niet aan) haha.