Wie had allemaal geen symptomen (kort) voor nod?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kat, 23 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik vroeg het me gewoon af.
    Gewoon helemaal niks voelen en denken dat die %#* ongi eraan kwamen? En toch positief getest.

Ben benieuwd ;)

2. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    ik!
    Als je kijkt bij mijn berichten zul je zien dat ik vandaag echt totaal tegen mijn verwachting in 3x een positieve test had.
    Ik ben 2x eerder zwanger geweest waarvan 1 zwangerschap voldragen en ik voelde me bij allebei voor mijn NOD al zwanger. nu helemaal niet..

Ik had wel krampjes af en toe, maar ik dacht dus steeds dat mijn ongi er aan kwam.. Ik ben ook wel wat moeier, maar i kweet niet of dat komt omdat merijn vorige week aan het spoken is geweest..

Dus je hoeft geen symptomen te hebben hoor!

Marel vindt dit leuk.
  3. Niet meer actief

Hoi same here normaal altijd standaard last van die boobs maar nu helemaal niets. :rolleyes: sterker nog helemaal nergens last van, nog beter.
    We wachten weer lekker af he. Sterkte jennie72

4. Niet meer actief

Hiero ook nergens last van gehad. Al die andere rondes dacht ik echt nu ben ik zwanger. De laatste ronde voelde ik helemaal niets, nadda noppes. En je raad het al,zwanger. :D :)

Liefs, Tantan

5. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    De eerste ronde had ik alle 'zwangerschapssymptomen' en in de 2 de ronde toen ik wel zwanger was niets!
    Ik had wel een klein beetje het gevoel dat mijn :evil: gingen komen omdat ik zo een raar gevoel van ongesteldheid die ging komen had.

Maar voor de rest was het compleet een verassing dat ik toch zwanger was!

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Dat geeft een mens moed!
    Ik heb dat nl. ook.
    Bij mijn vorige 2 IUI behandelingen barstte ik van de symptomen en werd ik dag 10 ongi.
    Nu zit op op dag 7 na me inseminatie en voel ik niks.
    Alleen een wat zeurend gevoel in me buik en af en toe steekjes.
    Ook heb ik bij het afvegen af en soms wat heel licht roze bloed;heel weing maar niet te noemen.

Zou ik nu? Nee ik durf echt nog niet te hopen!
    Kan 30 november pas testen in me bloed op HCG.

SPANNENDE LAATSTE W8WEEK van deze IUI.
    DUIMEN!

Groetjes Marjo

7. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    ik heb alle rondes zware boobs en doen zeer nu zijn ze wel gevoellig maar heb het gevoel dat ik ongi word (al die maanden niet gehad)
    maar ik moet nog een weekje wachten tot mijn NOD.

liefs mopsje

8. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Dat geeft idd. nog een sprankje hoop.
    Maar vindt het zo sneu als ik er nu al vanuit kan gaan dat het niet raak is.
    Want ik voel ook helemaal niks, heb alleen een beetje meer afscheiding maar dat is niet opvallend ofzo.

wachten, wachten, wachten :rolleyes:

9. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Ik, ik heb de eerste weken helemaal geen symptomen gehad, pas in de 4de week begon ik met overgeven en misselijkheid. Misschien had ik wel symptomen maar niet gemerkt omdat het natuurlijk allemaal ongepland was.

10. Shirin

Shirin Actief lid

16 feb 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    ik heb ook geen symptomen gehad. Ik ging naar de gyn. voor controle. Een toen zagen we een zwangerschapsring in de baarmoeder. Dus moest ik een testje doen. De test was negatief. 4 dagen daarna moest ik ongi worden, maar ik werd het niet. nog een keer getest (zie album) een vaag 2e streep op de test. Enne een streep is een streep...

11. angels

angels Lid

30 okt 2006
    62
    0
    0
    Ik heb pas bij 7 weken positief getest, maar had voor die test ook nog geen symptonen, alleen een iets opgezwollen onderbuikje, maar ik had wel vaker last van mijn darmen.

Na de positieve test, voel ik ineens wel veel meer gerommel in mijn buik.

12. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik heb vandaag negatief getest, denk wel dat mijn nod eigenlijk iets later is omdat ik mijn ei ook later gevoeld (dacht ik) te hebben.

Maar heb wel ongi gevoelens maar niet zo als normaal, maar kan natuurlijk iets te vroeg zijn nog.

Ga ervan uit dat het niks is deze ronde, jammer

Marel vindt dit leuk.
  13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik heb ook nergens last van, tjah, nu een beetje krampen (dacht echt dat het ongiekrampen waren, maar voelden anders) en kijk banner:d

14. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ik had ook geen kwaaltjes voor mn NOD , en nu nog steeds niet :D
    (is ook nog een beetje vroeg)

15. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Heb vanmorgen eens met een tampon getest :oops:.
    Om te kijken of er iets van bruin verlies aanzat, maar niks.

Had wel heel licht slijm eraan (sorry), heb af en toe steekjes maar nog niet die echte bekende ongi krampjes.
    Afwachten maar weer...

Voel wel vanalles maar durf de link nergens naartoe te leggen, om mezelf een teleurstelling te voorkomen.

16. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Ik ben denk ook zo iemand die jij zoekt. Liep al dagen met maandverband rond. En als ik ging sporten toch maar voor de zekerheid een tampon in. Je weet tenslotte maar nooit wanneer ze komen. Buikkrampen had ik ook al dagen en dacht dus zeker te weten dat ik ongesteld zou worden. Had de hoop al opgegeven voor de ronde.
    Afgelopen dinsdag had ik ineens een soort ingeving dat ik weleens zou kunnen testen. Was toen 1 dag voor mijn NOD. En wat denk je. Behoorlijk positief (zie album)

Ik voel me heerlijk momenteel, beetje zeurderig gevoel in mijn buik (alsof je ongesteld bent), verder nergens last van. Geen misselijkheid en geen pijnlijke/gevoelige borsten. Komt vast nog....(helaas, maar hoort er ook bij toch?)

Kus, Dolfijn

17. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Ik krijg helemaal hoop van jullie berichtjes hier! Ik ben nog nooit overtijd geweest! Heb 1 x een cyclus van 28 dagen gehad, maar verder altijd korter. Nog geen tekenen van de duivels hier, normaal zou ik allang wat bruinverlies moeten hebben, maar nog niks! Af en toe wel wat krampen alsof ik ongesteld moet worden, maar dat kunnen dus ook andere krampen zijn lees ik hier wel :-D

18. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    ik ook

helemaal geen symptomen.
    ja... ik heb het warm en een hoge hartslag verder niets.

irisje

19. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    hallo,

Heb gister avond nog eens getest met een tampon, en er zat 1 puntje helder bloed aan, ben nu aan het wachtten tot ze doorkomen.
    Mijn langste cyclus was 32 dat zou dus morgen moeten zijn.

Wel goed om te horen dat het niet altijd van de symptomen hoeft af te hangen. Fijn dat het bij jullie wel goed heeft uitgepakt ;)

20. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik voel vanaf vandaag eigenlijk vrijwel niks meer, alleen soort spierpijn in mn buik...geen ongikrampjes...
    Mijn temp was wel omlaag gegaan vanochtend....hoe was jullie temp? of tempen jullie niet? ben ik wel benieuwd naar..
    Al denk ik dat ik gewoon ongi ga worden...
    Morgen is mn nod..

Liefs

Sylvia

Deel Deze Pagina