is het mogelijk dat je met 15weken zwangerschap (ik loop alleen wat af op een dag en doe armgewichten) maar dat ik dan best wild dansen kan ? kan dat kwaad?
Ik heb intensief gedanst tot 13 weken want toen liep het seizoen af. Ik deed alleen geen buikspieroefeningen mee. Maar volgens mij kan dansen nog geen kwaad.
ik heb met 24 weken nog op me hakjes (van me ma) gehakt hihi. Ach ja zolang je het denkt te kunnen en het doet geen zeer doen. Er zijn ook zat vrouwen die nog tot het eind door dansen
Oh en ik ga ook naar MYSTERYLAND hoor. Ik ben dan 32 weken maar zoals ik me nu voel en als het mooi weer is kan ik daar rustig rond lopen en af en toe zitten. Ik ga alleen niet vooraan bij DJ's straan ivm decibellen. Ik ga niet hakken, stampen en springen maar beetje dansen op de beats gaat best. Goed voor doorbloeding toch?
gewoon lekker door dansen hoe doen al die zangeressen dat dan als ze zwanger zijn.lekker doen zolang het goed voelt
Kan gewoon, ik heb nog dansoptredens gedaan tot 20 weken. Daarna had het nog gekund lichamelijk maar met een bolle buik op het podium staan vond ik niet kunnen, zeker niet in die korte topjes enzo.. Voelde me daar niet prettig bij... Maar zolang je je goed voelt kan je lekker blijven dansen hoor
ik denk dat je lijf echt wel aangeeft wanneer het niet meer kan. Ik heb tot 13 weken zaalhockey wedstrijden gespeeld. Ging prima. en hierna nog wat gelopen. Rond 18 weken ging dat niet meer.