Ik ben aan het werken, ehm correctie... ik zit op het werk. Maar kan me niet concentreren, wil alleen maar op internet kijken naar alles wat we nodig hebben, zoeken naar namen, kamertjes, wagens en ga zo nog maar even door... Wie heeft hier nog meer "last" van??
Herkenbaar! Maar ik ben vrij dus zit steeds op internet ook allerlei dingen op te zoeken. Ik wil gewoon aan niets anders denken! Hihi
Mijn vriend zei gister: stel dat je echt in verwachting bent... ik zeg ik ben zwanger hoor.... Pas bij de eerste echo zal hij het geloven denk ik..... nog maar 18 heeeele lange dagen! Maar 's avonds begon hij wel over babynamen... zo lief he... !
Mijn man is nu ook zo lief! Maar ik heb nog geen datum voor eerste echo, ga ik vandaag even voor bellen. Mijn man smst steeds hoe t met me gaat, of ik nog wat voel enz... Ik ga her zelf denk ik ook pas geloven hoor bij de eerste echo.. Ik blijf me er steeds over verbazen dat ik geen bloed zie als ik naar het toilet ga...
Heel herkenbaar, ik doe een thuisstudie en heb woensdag een groot tentamen..Probeer me echt te concentreren maar zo moeilijk! ik weet pas sinds een paar dagen dat ik zwanger en ben er dus ook aan een stuk door over aan het denken. Vind de verloskundigenpraktijk bellen best een grote stap, stel ik nog eventjes een week uit. waarom weet ik niet misschien geloof ik het zelf nog niet helemaal. Gister ben ik met VL gaan uiteten en begon hij ook al uit zichzelf over babynamen echt cute
Ook hier heel herkenbaar hoor! Ik zit voor mijn werk voornamelijk aan de telefoon met klanten, maar niet veel kan me boeien. Zo heb ik ook jullie hier gevonden