Ik testte bij mijn zwangerschap op 9 dpo positief (maar dat was voor mij 2 dagen na NOD)... ik had geen enkel symptoom
7 rondes..was ik elke keer bezig met oh wat voel ik nu en dit dat.. deze ronde helemaal niet op dit forum gezeten of mee bezig geweest.. en toen was ik zwanger had mezelf er nietzo meet bezig moeten houden
Ja hoor regelmatig, dacht heel slecht getimed te hebben qua samenzijn met hubbie maar bleek toch niet zo te zijn. Maar dat was dan in de eerste 10 dagen na mijn eisprong, daarna ineens wel van die vage klachtjes. Ineens kotsmisselijk en krampjes in mijn buik. Daarentegen de zwangerschap van mijn zoon helemaal niks gevoeld. Het is allebei mogelijk. Alleen ik test wel altijd voor NOD al positief (12/13 DPO) maar 't ligt er ook een beetje aan of het embryootje vroeg of wat later innestelt. Het kan denk ik nog alle kanten uit bij jou.. hopelijk de positieve kant
Wat jammer, maar klopt je banner wel? Als het nog zo lang duurt voor je ongesteld moet worden is het wel logisch dat ie nog wit is.
ik heb vorige keer na de ivf heeeel licht positief getest, echt een twijfeltest, 2 dagen later werd ik ongesteld, en had ik een negative test. was 5 dagen flink ongesteld, met veel stolsels, nog meer als anders. erbij neergelegd dat ik niet zwanger was. een ruime week later moest ik bloed prikken en toen bleek dat ik wel zwanger was. helaas bleek dit wel buitenbaarmoederlijk te zijn en uiteindelijk een mk, maar toch is het wel zo geweest. hoop voor je dat het nog een positieve test gaat krijgen deze maand!