Wie van de dames waren na een innestelingsbloeding ook daadwerkelijk zwanger? En wie niet? En hoe groot is de kans dat je na een innesteling ook zwanger bent en blijft? Bij mij cyclus klopt tot nu toe alles nog. Duidelijke ovu smiley, goed geklust dagen ervoor en erna. Voelde mijn ei een dag na de smiley duidelijk. Nu 5 dagen na mijn eisprong (na te hebben geklust vanmorgen) misselijk en licht roze bloed bij hetplassen en buikkrampen (eigenlijk al vanaf mijn ei niet helemaal weggeweest) Ik denk dat dit een innesteling kan zijn. Wat denken jullie? En daarom ook de vragen hierboven.
Ik heb twee keer zeker mijn innesteling gevoeld en nu denk ik het ook weer. Eerste keer niet zwanger, tweede keer wel, maar helaas miskraam. En nu weet ik het nog niet.. Succes met wachten!
ik heb mijn innesteling gevoeld. maar bij mij gaf het geen aanhoudende krampen ofzo. eerder een langdurige steek ( was toen 's nachts en werd er wakker van) heel veel succes zou ik zeggen.
Ok, dank je. Mijn kramp is nu ook weg. Alleen misselijk, maar dat kan nog niet van de eventuele hormonen zijn lijkt me. @ smeerkaas, jij ook succes met wachten @natasha proficiat
Ik ben nu voor de tweede keer zwanger, beide keren een innestelingsbloeding gehad en ook zwanger dus...
Twee keer de innesteling gevoelt. Eentje is 15 maanden en de ander zit alweer 26+ weekjes in mijn buik.
Ik ben ook wel benieuwd.. Heb vandaag (6dpo) hele erge ongikrampen gehad die hielden +- 2 uur aan en trokken daarna weer weg.. Bij mijn dochter voelde het meer als een pijnlijke steek en dat duurde maar 5 min en had toen s avonds 2 druppels roze.. Dus ben erg benieuwd of wat ik vanochtend voelde een innesteling kan zijn dus ik lees nog even mee
Ik lees ook mee, want heb de hele dag ongi krampen, soms zijn de krampen extreem en dan is het ineens weer weg. Ik zit nu op 5 dpo. Zou dat een innesteling kunnen zijn?
Bij mijn eerste niets gevoeld (toch niet dat ik me kan herinneren, ik was er niet zo mee bezig), wel een innestellingsbloeding van 3 dagen. Nu heb ik in de nacht van 9 op 10 september serieuze steken gehad in mijn baarmoeder (aan dezelfde kant waar ik een week eerder mijn eisprong dacht gevoeld te hebben), zo erg dat ik er wakker van werd en er een halfuur niet van kon slapen. 's Morgens was 't voorbij. Ik dacht dus ook dat dit een innestelling kon zijn, maar voorlopig nog geen bevestiging
ik heb nu een week na mijn ei ook ineens net na het plassen ook roze achtig slijm in het papiertje en af en toe iets wat op steekjes lijkt.. zou dit een innesteling kunnen zijn?
@ luca, vlinderr en selina: spannend, we zitten komende week in hetzelfde schuitje. Alle anderen bedankt voor jullie reactie. Iedere maand voel ik een duidelijk ei, maar nog nooit verschijnselen van een eventuele innesteling gehad. Jullie berichten geven me wat goede hoop. Wordt een spannende week! Nog meer reacties??
Heey meiden, ik heb 2 dagen geleden overduidelijk me ei gehad nu hadden wij die dag ervoor geklust, nu heb ik sinds vanmorgen krampen in me onderbuik en misselijk. Zou het kunnen dat het raak is?? Ik moet 29 sept ongesteld worden, ik vind het onwijs spannend.... Ik duim natuurlijk ook voor jullie
ja klopt de innesteling kan 7 tot 10 dagen na de ei optreden!. dus hoop heel erg dat dit bij mij het geval was maarja nog even in spanning jullie ook voor de eerste?
hier gisteren felle steken en misselijk.. en nu is m,n baarmoedermond gevoelig en lijkt wel vacuum gezogen zo dicht zit ie
Ik heb mijn innesteling niet gevoeld maar wel rozig bloed verloren op 9 DPO. En bleek zwanger te zijn.
Ben nog niet zwanger, maar had op 9dpo roze/paarsachtige slijm bij het afvegen. Hoop echt dat dat de innesteling is..
Hallo allemaal, Ik heb afgelopen woensdag een positieve ovulatietest gehad en vanmorgen vond ik bloed in mijn onderbroek toen ik ging plassen. Ik hoop op een innestelingsbloeding, omdat het 5 dpo is. Wat denken jullie? Ik heb nu niets meer gevonden (heb het ongeveer drie uur geleden gehad). We zijn stiekem al erg aan het hopen dat we zwanger zijn natuurlijk, maar weet dat we rustig aan moeten doen.
Tja ik heb het ook gehad en heb nu een zoontje van bijna 2 rondlopen. Dus ja, het is goed mogelijk maar verheug jezelf er nog niet teveel op. Er kan nog van alles gebeuren. Nog maar 9 daagjes wachten voor je kan testen...