Welke inklapbare buggy?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamaeva, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaeva

mamaeva Lid

29 dec 2010
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    In september gaan wij op vakantie. Dan lijkt het mij handig om zo'n inklapbare buggy mee te nemen (tot het vliegtuig).
    Maar welke is goed? Wat zijn jullie ervaringen?
    Waar moet ik op letten?

2. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    ik ben sinds 2 weken over naar een buggy van Koelstra
    en moet je zeggen, vind hem super fijn.
    wij hadden een 3 in 1 van maxi cosi maar daarvan is de buggy zo groot dat die niet in mijn autootjes paste (of nou ja net krap aan)
    dus nu een makkelijker en kleiner opvouwbaren buggy en dat is dus de koelstra geworden
    vind hem echt super fijn!
    en wat vooral belangrijk is, onze meid zit er ook heerlijk in:D
    en is nog niet zo'n hele dure ook

3. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Wij hebben de Koelstra Simba, ideaal ding. Lekker licht en de rugleuning kan helemaal plat, handig als ze in slaap zijn gevallen. Heb hem nu 2x meegenomen op vakantie en hij bevalt ons echt super.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik heb de buggy van de prenatal, kan ook helemaal plat en bevalt hier prima.

5. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben er eentje van prenatal zelf. prima ding, maar ik denk dat als je die vaak (vaker dan de wandelwagen) gaat gebruiken dat een betere geen slecht idee is. Ik hoorde dat de koelsta een prima ding is! En de mc claren moet helemaal fijn zijn. Maar ja, dat kost ook wat!

6. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    wij hebben de nuna besteld. Wel wat duurder, maar rijdt heerlijk en we willen m vaker gebruiken dan alleen op vakantie dus vindt t belangrijk dat onze dochter er lekker comfortabel in kan zitten..

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Als je met het vliegtuig gaat zou ik persoonlijk geen dure nemen ze zijn niet zo zuinig met die dingen gooien ze zo op de band ect ect

Heb er een bij duimeland een rose buggie van 60 euro drie standen en rijd prima maar mocht er wat mee gebeuren val ik me geen bult qua geld.

8. misa

misa Niet meer actief

Eens!

Die van prenatal was trouwens iets van 30 of 40 euro in de aanbieding!

9. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    wij hebben de chicco liteway ook een super ding kan ook plat en rijd echt super en weegt niet veel wij gaan er over een dikke week ook mee op vakantie

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier dezelfde. Hij rijdt heerlijk idd zelfs op een weiland kun je hem nog gemakkelijk met 1 hand duwen. Hij gaat ook mee op vakantie straks naar Curacao en aangezien daar de wegen ook niet allemaal even recht lopen is het wel fijn om een goede buggy te hebben die ook dan licht rijd. Heb geen zin in buggy ergenissen op vakantie.

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik zou idd ook uitkijken ivm het gooien in het vliegtuig en een dure buggy.
    Ik heb een mutsy (niet de spider) lijkt op maclaren alleen goedkoper...
    Die schijnen het beste te zijn, misschien dat je ook 2e hands wil, zijn er zat van te koop.

12. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb er 1 vd hema, voor naar het zwembad en straks in het vliegtuig. 50 euro, en voor dit doel een prima ding.

13. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben een Koelstra, is een hele fijne buggy.

14. Hope1979

Hope1979 Actief lid

18 nov 2010
    202
    0
    0
    Ik heb ook de Koelstra Simba en ben erg tevreden. Had ook het probleem dat de luxe kinderwagen te groot was voor mijn autootje.

Succes met uitzoeken!

15. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de Koelstra, die is namelijk ook licht genoeg om op de fiets mee te nemen. Verder een prima prijs/kwaliteit verhouding.

16. mamaeva

mamaeva Lid

29 dec 2010
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor al jullie reacties! Het is inderdaad waar dat er flink mee gegooid wordt in het vliegtuig, dat neem ik zeker mee in mijn beslissing!

17. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Ik heb de maxi cosi citi cx. Ben net terug van vakantie en echt heel tevreden. Zitgedeelte zit goed en stevig, gelijk aan een wandelwagen. Nadeel best prijzig zo n 160 euro.
    Grote zonnekap is ook erg fijn.

Deel Deze Pagina