hey allemaal ik heb iets vervelends en wilde even weten of er misschien meer vrouwen zijn die dit ook hebben mij gemaakt ben 6mei bevallen van een prachtige zoon alles is ok en hij groeit als kool nu ben ik afgelopen maandag voor controle bij de gyn geweest maar had nogsteeds pijn van onder zeg maar dus ik dat gelijk gezegt nu blijkt er nie goed want heb nog een gaatje tussen me anus en me mutsgaatje zeg maar(sorry weet nie hoe ik het anders moet uitleggen)nu gaan ze as maandag nog een keer kijken en dan ook nog met andere arts erbij om te bepalen wat ze gaan doen of ze w8 tot het vanzelf dicht gaat of dat ze opnieuw gaan knippen en hechten wie heeft dit ook wellis meegemaakt of misschien gehoord van iemand ben zo bang he en geestelijk beetje in de war bedankt voor het luisteren ben iedergeval even me verhaal kwijt
Het komt wel vaker voor dat het wondje niet helemaal dicht gaat en het even duurt voor het dicht is. KAn geen kwaad maar let er we op dat het niet gaat ontsteken en probeer je benen bij elkaar te houden
ben zelf nog niet bevallen, maar weet dat bij mijn zus er wat fout was gegaan bij het helen. Na een jaar heeft ze een herstel operatie gehad, een kleintje onder plaastelijke verdoving. Daarna heeft ze nog zonder problemen (bevallings technisch gezien) een 2ling gekregen! Dus ik zou zeggen, geen zorgen, t komt vast goed!