wie had dit ook/of heeft dit ook

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Deebie, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    ik heb mijn eisprong waarschijnlijk 1 dag eerder gehad (16 of 17november). ik heb sinds gisterenmiddag buikpijn, alsof ik ongi moet worden. ook gaat dit gepaard met bezoekjes aan de wc (ontlasting) er zit volgens mij niks meer in mijn darmen hihihihi. het zijn niet mijn darmen, want weet wel hoe dat voelt. het zal ook niks met een innesteling te maken kunnen hebben wat ik lees dat dat 7 tot 10 dagen na je eisprong gebeurt.
    maar vroeg me af of dit jullie bekend voorkomt. bij mijn eerste had ik namelijk nergens last van, maar heb nu elke keer het gevoel dat ik ongi moet worden. alvast bedankt

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik heb het ook! :(
    Heel vreemd...mijn ovu-testen waren de 16e en 17e positief dus ws de 18e mijn eitje!

Ik heb nu ook steeds het gevoel dat ik ongi moet worden, beetje dat zeurderige onderbuik gevoel! Ook ga ik vaker naar het toilet dan nodig is! :-s (Wel voor de grote boodschap!) Verder sinds vandaag veel hoofdpijn.....maar ja, dat wil natuurlijk niks zeggen! Volgens de calculator hier op zp heb ik vandaag mijn innesteldag! Maar volgens mij is zo'n calculator niet echt betrouwbaar! En wat jij zegt, een innestelling begint toch pas na 7 a 10 dagen? :(

Ik denk dat het gewoon afwachten wordt voor ons....wéér :rolleyes:

Liefs!

3. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    tsja dat afwachten.......pfffffff.......das niks he?
    nou ben benieuwd! succes en sterkte met wachten. liefs!

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Nee das echt helemaal niks...... :rolleyes:
    Het is helaas niet anders! Jij ook sterkte met wachten :)

(hoop stiekem dat er iemand dit topic binnenhuppelt en die symptomen herkent en nu heerlijk zwanger is ..... :) :) )

5. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    ja dat hoop ik eerlijk gezegd ook hahahahaha

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

UP :oops: (echt niemand?)

8. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    ach hoi ..

Ik heb misschien een tip waarop je het misschien sneller word.. ?

Ik ben de dag na mijn menstruatie zwanger geraakt... was in 1 x raak..

dus misschien als je ongeveer mijn cyclus hebt.. 28 dgn.. dan wie weet is dat dan wel raak.. ?

Nou laat me maar even weten..

Want ik heb niet geprobeert zwanger te raken.. dacht dat de kans er niet echt heel erg inzat die dag.. omdat jij de eisprong 14 dgn eerder was..

Nou mooi zwanger dus.. Ik hoop jullie ook.. als jullie die dag uitproberen.. :D

Nou en buiten dat al zou je ongi worden.. zegt dat nog niks werd ik bij me dochter ook de eerste keer.. eerst 5 dgn overtijd.. niet zwanger.. hmm ik voelde me toch echt zwanger.. 30 dgn erna getest en ja hoor zwanger 5 wkn en drie dgn..

En nu zit ik weer in zo een situatie.. ? ik heb al is eerder een test gehad die negatief zijn.. predictor slaat zowieso af hoor ik van vele dames..ik vertrouw er maar 1 clearblue :D zal m is gaan doen. als ik t durf..

9. Niet meer actief

Hoi,
    Volgens mij is de innesteling na 5/6 dagen. Ik had bij de 2de ook geregeld last van vaak naar het toilet en nu weer. (Ook niet alleen plassen hihi). En toen had ik ook 2 weken ongi krampjes. Net of het niet door wou zetten. Hardstikke zwanger dus. Die "kwaaltjes" heb ik nu dus ook. Best spannend.

10. sannie306

sannie306 Actief lid

26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    goedemorgen

wat jullie beschrijven, zo had ik t ook precies.....zo'n dag of 5 na ei behoorlijke buikpijn, was volgens de calculator hier op de site ook de innesteldag, moest ook vaak naar de wc idd

ongi kwam dus niet en getest: zwanger :D ondertussen alweer 16 weken

dus ik hoop voor jullie dat het bij jullie ook zo is, succes met wachten en op naar een posi test :D

Deel Deze Pagina