wie had dit ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sweety, 3 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweety

    Sweety Lid

    27 jul 2005
    9
    0
    0
    ik ben na mn bevallng vna zoontje altijd erg hevig ongesteld geweest, daarna diverse voorbehoedsmiddelengeprobeerd maar ze hielpen niet
    toen kreeg ik een lichte pil die achteraf telicht bleek, in de tuentijd wel seks gehad zonder condoom
    en daarna net na de seks eendagje bruin gehad
    daarna niets meer

    na dat k ineens stopte met de medicatie die ik ahdomdat het niet meer goed voelde ben ik gaan rekenen wanneer ik nu ongestld moets wordne, ikwas al overtijd had een regelmatige cyclus van 29 dagen, en was net eendagte laat
    test gedaan die negatief was
    na een week nog maar eenkeer en jawel positief, duidelijk zichtbaar, nog een ander merk ertegen aan gegooid,negatief
    eerste was een van de kruidvat en romed, de andere van de da.
    daarna begon ik te vloeien helderrood slijm krampen maarzettenniet door
    dit was twee dagen en echt minimaal bloedverlies amper wat ik anders heb dit was echt zo minimaal
    daarna bleven de testen postieif wel vaag maar welzichtbaar
    ik weet niet of ik me zwanger voel, er izjndingen die overkeen komen met de eerste, erge vermeoidheid, gespannen borten en buik en nog steeds een zeurend gevoel in mn onderbuiken rug
    ik krijg wel een echo aanstaande maandag maar zie er tegenop
    juistomdat i hetal eerder heb gehad, drie miskramen een keer postieif getest en op de echo niets meer te zien

    ik vind het erg spannend, en vrag me af of meerdere het hebbengehad
    welpositieve testen maar ook weer negatieve van eenander merk

    wat wel raar is, die testen ik had eenaantal van een huismerk gehaald die werden wel steeds feller
    maar die van de da is niet positief te krijgen kruidvat had ook een lichte streep dus er zal wel hcg aanwezig zijn

    wie herkentdit ik weet wel dat ik met mn zoontje ook pas vet positief teste na ruim drie wekendaarvoor bleef het ook steeds negatief
    of heellicht zal nu rond de vijf zes weken zijn..
     

Deel Deze Pagina