wat ik nu toch heb mee gemaakt...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tanja8, 2 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik ben inmiddels al een poosje over tijd dus ik dacht ik ga even naar de huisarts want normaal heb ik een hele regelmatige cylcus dus ik vond het een beetje gek. Ook had ik van de week 2x een lichte positieve test en vanmorgen niet meer. maar goed, ik kom daar en tref de nieuwe huisarts. Die meteen met de deur in huis viel "Die positieve testen heb je je verbeeld, anders was ie vanmorgen ook nog positief " daarna ging ze verder dat het waarschijnlijk door stress komt. Ik was helemaal van slag ik moest zo wat huilen :( . Ik kom daar niet om te horen dat ik zwanger ben maar een beetje begrip mag toch wel?
    Ook zei ze "je zag waarschijnlijk streepjes omdat je het té graag wil" Ik zei dat mn man de streepjes ook had gezien.
    na een uitleg over stress en de mededeling dat ik ECHT NIET zwanger kon zijn ben ik naar huis gegaan. ik schrok zo van haar reactie dat ik niets in wist te brengen.
    Oh ja de lichte positieve test in december en daarna de miskraam had ik me ook verbeeld.
    Ik moest dit echt even kwijt!

groetjes Tanja[/b]

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    niet echt fijn om te horen.
    ik zou als ik jou was wel even melden dat je zo niet behandeld wilt worden.

Kan je de volgende keer niet naar een andere h.a?
    Een die je wel serieus neemt?

veel sterkte iig.
    liefs Lydia

3. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    jeetje wat bot!Zou er echt ff een belletje aan wagen en hem/haar eens even zeggen dat dit zo niet gaat!

Jij gaat niet voor niets naar de dokter dus hij kan je op het minste even netjes en respectvol behandelen!

4. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ja ik denk dat ike r maandag maar eens bel.. op het moment was te geschrokken om er wat van te zeggen.
    Ze zat daar echt met een houding van "wat weet jij er nou van?"
    Ik hoef helemaal niet te horen dat ik zwanger ben maar ik vond het echt niet normaal..

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meid,

Ohh... wat erg zeg, ik zou (als je de testen nog hebt) van de week (als je ongi er nog niet is, wat ik niet hoop voor je, alhoewel ik weer wel hoop dat het raak is) die testen meenemen en eennieuwe afspraak maken en hem (haar?) mee om de oren slaan... wat vervelend voor je dat je het gevoel hebt niet serieus genomen te zijn. Ik heb zelf "gewoon" een afspraak bij de vk gemaakt (buiten de ha om) om te kijken of er iets aan de hand is.... je moet toch wat?

Liefs van Fem

6. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    nou ja zeg wat is dat voor doos!

Ik zou een andere huisarts opzoeken die je wel serieus neemt!

7. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Hee Tanja, wat vervelend. Als je door je huisarts al niet eens meer serieus genomen wordt :x .
    Ik zou als ik jou was inderdaad nog een keer bellen en zeggen wat je er van denkt dat je zo behandeld bent.

Groetjes Willes

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    heb precies hetzelfde meegemaakt.
    de mijne schreef het ook nog ff extra in de brief die naar de gyn moest.
    Was echt ook boos toen en gebroken.
    Weet precies hoe je je voelt.
    Maar denk nu , ik weet het zelf beter dan jij.
    Dan zal het toch mis zijn gegaan meis.
    heel veel sterkte
    liefs rilana

9. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Was dit soms zo'n wanna be dokter. Eentje nog in opleiding zeg maar?
    Ik vind het redelijk onbeschoft en zou er zeker nog wat van zeggen als ik
    jou was.

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nou, ook al zou het mss kunnen zijn dat je niet zwanger bent (al hoop ik voor jou natuurlijk van wel) kan ze je op zen minst een beetje serieus nemen.

Ze heeft niet eens nagekeken, getest ofzo?

Zoek een andere huisarts zou k zo zeggen :(

11. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Wat een geschift mens! Zo ga je toch niet met je clienten om? Had zeker haar dag niet, maar daarmee hoeft ze het nog niet op jou af te reageren. Ik zou uit mijn stekker zijn gegaan! Zou ook een andere huisarts zoeken. Een die je begrijpt en respect voor je heeft. Ik snap dat je je hierdoor zwaar kl*te voelt. Laat je niet gek maken!

Liefs,

12. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Wat z ijn jullie allemaal mee levend! zo fijn ik dacht eerst dat het aan mij lag.. zo van zij heeft me even wakker geschud maar ik vind het eigenlijk ook niet normaal.Ze is niet meer in opleiding een jaar of 35 denk ik. Maar nu zit ik me helemaal op te fokken! Ik had smiddags de assistent aan de telefoon en die was heel aardig zo van wat wil je zelf enzo ze zegt van je kan langs komen dan doet de huisarts samen met jou een test en dan kunnen jullie verder kijken wat je moet doen.. nou nix van dat alles.
    Maandag ga ik een andere huisarts zoeken!

13. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Je hebt gelijk!

14. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    zo, om een enorm vrouw onvriendelijk chliché in te schoppen: die moest zeker ongesteld worden!

wat een doos zeg, zo ga je niet met mensen om. idd goed je beklag doen en dan hup naar een ander op zoek die je wel serieus neemt! sterkte meid!

15. Haha, ik zat net te bedenken dat ik dit ging typen en dan staat het er al!

wat een onzettende doos! cursusje omgang met patienten nodig?

16. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Jeetje zeg.. wat een doos.
    Zelf zeker geen kinderen en er ook geen behoefte aan.. totaal geen inlevingsvermogen.

17. Shelly

Shelly Actief lid

23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    of kan zelf geen kinderen krijgen!
    wat een gefrustreerd dom mens!
    Ik ben bang dat het raak was, maar niet helemaal goed gegaan is.
    en dat je daarom eerst licht positief, maar daarna negatief getest hebt.
    jammer zeg!
    Ik had ook zoiets, nog geen positieve test hoor,maar 3 dagen overtijd, toen gestest (negatief) en een uur later verlies ik een soort "vleesachtig propje"....

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Tact heeft ze niet uitgevonden!
    Ik kan niet zo goed tegen dat soort mensen.
    Als je totaal geen inlevingsvermogen hebt moet je geen beroep kiezen die ook een sociale kant heeft!
    Gelukkig maar een vervangster voor jou, maar zou het de volgende keer wel melden bij je eigen huisarts hoe het gegaan is (dan ben jij het klote gevoel daarover een beetje kwijt misschien)

Liefs Mirre

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    aarrrrrrrcccccchhhhhhhhh ik kan hier zo kwaad om worden, ik heb het met mijn vorige lange cyclus ook gehad zo'n botte reactie (gelukkig voor mij toen de vervanger van mijn HA). Mijn eigen HA nam mij gister wel serieus, zie mijn afspraak bij de Gyn.

Misschien een tip voor jou : ik zag op de site van de verloskundigenpraktijk bij mij in de stad, dat zij een kinderwensspreekuur hebben.

20. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wat een rot reactie van die huisarts.
    beetje meer begrip kan ze toch wel tonen.
    ze had zeker haar dag niet.
    kan je niet een andere afspraak maken en dan vragen naar een andere huisarts , hopelijk is die wat vriendelijker.

sterkte

Deel Deze Pagina