wie had dit? voel me ellendig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door steffie1980, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    voel me werkelijk ellendig heb het gevoel alsof ik helemaal in aan het storten ben. Ben doodmoe en misselijk de hele dag

ik ben de prop zaterdag verloren in zijn geheel
    zaterdag avond weeen gehad (ja echte monitor gaf ze aan) 2 cm ontsluiting gestopt :S
    zondagavond sterkere weeen....monitor 2,5 cm ontsluiting weer gestopt
    nu zijn we dinsdag slaap niet meer heb constant menstruatie pijn zeer veel afschijding doodop duizelig en nog steeds geen kleine haha (snik)

de eerste 28 uur weeen spoedkeizersnee
    de tweede vliezen breken 8 uur later weeen 20 uur later kleine geboren
    derde weeen 7 uur later kleine geboren

en deze lijkt niet echt te vlotten :S en ik heb dan nog een kleine van 1,5 thuis de hele dag plus twee kleuters die naar school moeten.

Ben het echt allemaal een beetje beu aan het worden. Kan pas donderdag weer terecht bij de gyne dan heb ik een afspraak staan.
    Ze zeiden er zondag ook bij dat het wel degelijk bezig was dus echt niet lang zou duren voor het door zette....maar wat is lang? Bedoel ik kan nu al niet meer :oops:

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hoop voor je dat je kindje zo snel mogelijk komt, maar een kennis van mij heeft helaas 3 weken zo rondgelopen ( was een week na de uitgerekende tijd bevallen) Hoop voor je dat dit niet zo is bij jou.

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik zou eerder aan de bel trekken als je het niet meer trekt. je hebt nog 3 kids rondlopen, dus het is in niemands belang dat jij als een zombie met weeen door blijft lopen. Ik zou dus bellen en vragen of ze je aub willen helpen aangezien jij en je kinderen (maak er maar een dramaverhaal van dat je het niet meer trekt, is niet eens gelogen) het niet meer trekken. Vaak nemen ze je dan een nachtje op, krijg je pijnstilling en val je of in slaap of de ween zetten flink door. En beide zou fijn zijn (al is bevallen natuurlijk het fijnst nu). Sterkte ermee!

Deel Deze Pagina