onverwachts zwanger van de 3-de

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door An31, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. An31

An31 Niet meer actief

hallo allemaal,

ik ben Anja, 31 jaar en mama van Zoë (14-01-2004) en Nikki(12-05-2008 ) en ik ben morgen 12 weken zwanger van onze 3-de spruit...(30-03-2009) erg onverwachts, maar kindje is meer dan welkom...
    Met Zoë hebben we al het nodige meegemaakt, zij is met 28 weken geboren en woog 720 gram, en ik kreeg 5 weken na de spoedkeizersnee een longembolie..Zoë heeft in totaal 9 weken in het ziekenhuis gelegen en kwam met extra zuurstof naar huis, dit heeft een half jaar geduurd..nu is zij een gezellige ondernemende kleuter en alles gaat goed met haar..we durfden een 2-de zwangerschap aan en ik heb in oktober 2006 mijn spiraal laten verwijderen, in jan 07 had ik een vaag positieve test,maarna 3 dagen begon ik met hevig vloeien...in maart 07 testte ik positief op 24 maart...helaas kreeg ik met 7 weken en 2 dagen te horen dat het hartje gestopt was en ben ik op 3 mei 07 gecuretteerd....
    in sept 07 wederom een positieve test en gelukkig ging het dit keer goed..en is Nikki geboren met 36 weken en 6 dagen en woog 3060 gram..natuurlijk bevalling wow wat was ik trots...ik wilde graag 2 kindjes dat was genoeg voor mij...
    maar na 3 dagen overtijd te zijn, zei mijn sportvriendin zou je niet een testje doen, ik dacht dat is een goeie dan zie ik dat het niet zo is en dat ik gewoon ongie ga worden, omdat me cyclus nog in de war is...maar de zwangerschapsstreep stond er gelijk nog eerder dan de controlestreep..ik kon het dna ook echt niet geloven en hbe 2 dagen gehuild..en bedacht oh jee wat nu en kan dit wel, kan ik het wel...maar na een kleine week kreeg ik een bloeding en schrok en ik kreeg een echo toen we een kloppend hartje zagen, was ik zo vreselijk blij, dat ik erg blij ben dat we er nog een wonder bij gaan krijgen...
    het zal wel erg druk worden maar dat komt vast wel goed..voor me lijf zal het wel een klap zijn, 2 kindjes binnen 1 jaar..maar goed we zien het wel..de kleien doet het goed en dat is het belangrijkste!

liefs An

2. An31, ik heb je topic toch even verplaatst.
    'ik ben zwanger' is namelijk vooral om felicitaties te ontvangen, en misschien vind je het wel prettig als er ook op de inhoud van je verhaal gereageerd word.

rachel

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    wat een verhaal!

gefeliciteerd!
    geniet van het 3e wonder in je buik!

4. An31

An31 Niet meer actief

oh hihi ja helemaal prima..dank je wel Rachel...
    dank je wel voor de felicitatie tweeling...

groetjes An

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    leuk zeg! mss even wennen maar ik denk dat 2 kindjes kort op elkaar hartstikke gaaf is! die zullen later heel erg veel aan elkaar hebben denk ik! que drukte... ik heb zelf 3 broers en je kan idd wel zeggen dat het bij ons thuis nooit stil was... maarja, ergens is dat ook wel weer gezellig toch? :D veel succes met je zwangerschap!

6. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    WOW weer een wondertje in je buik!
    Het moet toch zo zijn denk ik ;)

Gefeliciteerd met je zwangerschap...hopelijk kan je er heerlijk van gaan genieten!

7. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

jeetje bijzonder hoor. Wat fijn dat jullie er nu van kunnen genieten!

Was je dus al 12 weken toen je erachter kwam? En ben je door een voorbehoedsmiddel heen zwanger geraakt?

Gefeliciteerd en geniet van dit mooie wonder in je buik!

8. An31

An31 Niet meer actief

Hoi,

nee hoor ik wist het met 4 weken en 3 dagen...toen ik 3 dagen overtijd was dacht ik laat ik maar eens een test doen het zal toch wel niet..
    hihi me spiraal lag klaar onder me bed(daar werktie niet hahahaha) en zat te wachten op me ongie, maar ja die kwam niet....en ben nu inmiddels 12 weken zwanger...en ik ben echt aan het genieten ervan..want dit is toch echt de laatste...hihi

ja ik vind het wel erg leuk dat die 2 jongste echt met elkaar opgroeien...idd wel druk, maar dat zal wel goedkomen..

liefs An

9. natas2500

natas2500 Lid

15 sep 2008
    5
    0
    0
    commercieel medewerkster
    den haag / leidschenveen
    Hallo,

Ik heb ook 2 kindjes achter elkaar gekregen 1ste 1-12-2004 en de 2e 6-12-2005 dus ook heel vlot ben nu 13 weken zwanger van de 3e .

Het is idd heel leuk ze groeien beide bijna tegelijk op en leren veel van elkaar.

het enige "nadeel " is dat je ze niet alle 2 zoveel aand8 kan geven als je maar 1 baby of peuter hebt , maar je de kids weten niet beter.

Wens je veel geluk en liefde in je zwangerschap ;)

Natascha

10. An31

An31 Niet meer actief

dank je wel Natascha....
    ja ik denk dat ze later idd niet beter weten...
    het word idd plannen hahaaha en daarnaast werk ik ook nog 15 uur, maar dat moet te doen zijn allemaal...

11. natas2500

natas2500 Lid

15 sep 2008
    5
    0
    0
    commercieel medewerkster
    den haag / leidschenveen
    Alles kan ik werk ook nog 30 uur daar kom ik tot rust ;) Is druk maar je krijgt heel veel liefde terug van die kabouters.

Natascha

Deel Deze Pagina