Lieve dames, Bij onze eerste echo bij 7,5 week bleek dat er alleen een leeg vruchtzakje zat van 5,5 week. Een week gewacht en gisteren is dit bevestigd, vruchtzakje was iets gegroeid. Omdat mijn lichaam nog niet zelf de miskraam in gang heeft gezet cytotec gekregen. Gisteren om 12 uur de eerste dosis ingebracht en om half 4 kreeg ik echt helse krampen (leken wel weeën). In bad gaan liggen voor wat verlichting (misschien niet heel handig omdat er dan water je vagina in kan lopen). Om 5 uur waren de krampen over. Na het eten ging ik naar de wc en daarbij verloor ik een aantal vegen bloed met vooral veel slijm. Rond half 11 naar bed gegaan en de tweede dosis van 2 pillen ingebracht, maar om half 4 werd ik wakker zonder pijn. En vanochtend ook geen bloed. Nu heb ik vanochtend om half 8 nog maar twee pillen ingebracht en ik heb er nog 2 voor vanavond. Maar ik vind het heel gek dat ik vannacht geen krampen heb gehad en nu ook geen bloed meer verlies. Als de tweede dosis ook niet werkt wilde ik morgen het ziekenhuis bellen. Maar tot die tijd vraag ik me af of mensen een gelijksoortige ervaring hebben met cytotec en wat daar de uitkomst was (alsnog curretage?) Liefs, Tear
Bij mij eerste miskraam kreeg ik wel enorme krampen van die pillen maar ik had ze gekregen om restweefsel eruit te laten miskraam was spontaan begonnen. Binnen 48 uur was ik daarna schoon op de echo anders zou ik alsnog een curretage moeten ondergaan
Jammer dat het niet door zet. Ben je met 2 of 4 pillen begonnen? Ik heb om 13.00 uur 4 pillen ingebracht. 17.00 lichte buikpijn. 18.00 krampen. 19.30 eerste stolsel dit ging de hele avond door. Uiteindelijk na heftige weeën om 00.15 ons kindje verloren. Helaas nog wel een curretage gehad omdat er nog een stukje restweefsel zat.
2 pillen 's ochtends, 2 's avonds en vanochtend weer 2... heb er nog 2 voor vanavond. Maar naast een paar vegen bloed gisteren om 18:00 helemaal niks.
Ik heb 2 jaar geleden ook cytotec gehad, maar ook helemaal geen krampen of echt bloedverlies. Van de gyn moest ik nog even wachten en twee dagen later ging ik naar het toilet om te plassen en verloor ik het vruchtje. Daarna nog wel wat bloedverlies gehad als een gewone menstruatie. Gyn was trouwens heel verbaasd hoe het gelopen was, maar bleek wel helemaal schoon. Morgen waarschijnlijk weer een kuur cytotec. Ben heel benieuwd hoe ik er dit keer op reageer.