Nee hier niet. Geen bloeding gehad, niks gevoeld of gemerkt. Was ook stom verbaasd een streepje te zien op de test.
Bij de eerste niet, bij de tweede wel. En wel zo heftig dat ik ervan overtuigd was dat ik ongesteld was. Toen dat niet doorzette na een paar dagen toch maar eens getest. En dus zwanger. Van een tweeling, misschien verklaart dat de heftige bloeding?
Als ik de eerste resultaten bekijk had ik gedacht dat de meesten WEL een innestelingsbloeding zouden hebben maar de meesten hebben er dus geen gehad.
Ik wel geloof ik.. Dacht dat ik ongesteld werd, waren maar een paar druppeltjes bloed en het stopte ook meteen weer. Hele pijnlijke buikkrampen gehad ook, maar ook die stopte weer. Ondertussen 26 weken zwanger.
Ik heb 2 wel een innestelingsbloeding gehad. Was helemaal in paniek na 3 miskramen dacht ik dat dit nummer 4 zou zijn. Maar nu 21 weken zwanger
Hier bij de tweede en de vierde.. Ook 3x wat (oud) bloed verloren en dat werden helaas 3 miskramen.. En twee keer dus geen innestelingsbloed...
Ja, ik wel. Ik had bij het afvegen een paar keer heel licht bloed, dacht eerst ik word ongesteld maar ik bleek zwanger.
Ik dacht dat ik ongesteld was geworden, zo erg bloedde ik 2 dagen voor NOD, en daarna nog een paar dagen af en toe een druppeltje. Maar toch zwanger, geen idee of het een innesteling is geweest, of iets anders. (Had 2 eitjes, en ze dachten met de 1e echo een leeg vruchtzakje extra te zien, dus mogelijk is die bloeding is vroege miskraam geweest)
Ik heb 3 dagen lang roze/bruin verlies gehad, dus ik verwachtte eigenlijk ongesteld te worden maar bleek zwanger te zijn!!
Hier zat ik er ook iedere keer op te wachten, maar is niet gekomen. Ik dacht ook altijd dat de meeste vrouwen dit juist wel hebben.