40 weken, trekkerig/scheurderig gevoel geboortekanaal??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamajojo79, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Ben vandaag 40 weken. Heb sinds paar dagen dat als ik gewoon zit het ineens voelt alsof de boel binnenin ineens soort van uitrekt, geen steken of pijn, gewoon even een " gevoel"....maar ook als ik door hurken zak en benen spreid alsof het uitscheurt.

raar gevoel ben benieuwd wat het is.

gisteren stukje stug slijm in slip ( heel weinig) en buikpijn die soms aanwezig is maar ook weer uren wegblijft.

Het is zeker niet de steken zoals met indalen, zal het zijn dat de boel zich oprekt voor straks de bevalling die elk moment kan komen? voelt heel raar en is lastig te omschrijven.

de gene die het herkennen zullen wel denken....oke ja dat ;)

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen mamajojo,

Ik herken het helaas niet! Wel de pijn van je buik! Hier ook een gevoelige buik!

Hoop dat het gevoel een teken is dat je kleintje zich snel zal laten zien aan de buiten wereld!

Xxx

3. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klinkt niet bekend... Maar hoop dat je snel je kleintje in je armen hebt! Succes met de laatste loodjes!

4. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Klinkt mij ook niet bekend... Vaak is het "dalen" een stekend gevoel bij je schaambot of tussen je bekken maar herken geen "scheurend" gevoel eigenlijk... Hoop voor je dat het snel begint! Ik ben morgen ook 40 weken en zit ook met spanning te wachten tot het zich aankondigd!

5. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    spannend voor jou ook dan morgen due date.

Ja het voelt net alsof me hechtingen weer onder spanning komen te staan, echt geen pijn ofzo, maar kan niet uitleggen:D:D

Deel Deze Pagina