Wie had een innestellingsbloeding en hoe?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    #1 Ennovy, 12 sep 2014
    Laatst bewerkt: 12 sep 2014
    Goedemiddag lieve meiden!

Wij zitten inmiddels in ronde 7 voor een tweede kindje. Deze maand heel hard ons best gedaan, voor het eerst ovulatietesten gedaan, tarwekiemolie gaan slikken... Dus alle zeilen bijgezet :)

Nu had ik vorige week donderdag en vrijdag een positieve ovulatietest. Dus weet vrij zeker dat mijn eisprong vorig weekend was.
    Nu ging ik vanochtend plassen, en had een klodder bruin bloed bij het afvegen. Nog nooit gehad! En ongesteld worden lijkt me nu wel heel vroeg...Verder ook geen buikpijn, en ook geen bloed meer. Alleen nog beetje lichtbruin bij het afvegen ( verbaas me hoe makkelijk je zulke dingen hier vertelt :) )

Zou dit kunnen wijzen op een innestellingsbloeding? En wie heeft dit ook gehad? En ongeveer wanneer in de cyclus?

Groetjes,
    Yvonne

2. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Toevallig net dit keer gehad. Ik was 9 dpo tot 12 dpo ongesteld. tenminste dat dacht ik. Maar het was alleen bruin. Vorige rondes precies hetzelfde gehad dus dacht gewoon volgende ronde. Tot ik woensdag een taart aan het bakken was en het vies vond ruiken. Dat vond ik zo gek dat ik een test deed en die was positief. vandaag nog een 17 dpo en echt zwanger!
    Ik zal voor je duimen!

3. Mich85

Mich85 Actief lid

31 mei 2012
    196
    0
    0
    Hoi Yvonne,

Het kan inderdaad om een innestelingsbloeding gaan.. dat zou een testje uiteindelijk kunnen uitwijzen ;)

Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik dat ik ongesteld werd (dat begint bij mij altijd met een dag bruinverlies) en dus had ik bruinverlies en ik geloof zelfs ook een beetje rozig... Maar toen dit de volgende dag niet echt doorzette, dacht ik: miss even een testje voor de zekerheid... De tweede ochtend na het bruinverlies dus een testje gedaan en daar kwam een licht tweede streepje op! De innestelingsbloeding was dus bij mij rond NOD!

Het kan dus echt! Ik hoop voor je dat het raak is :D

Nu overigens (nog) geen innestelingsbloeding gehad.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb bij mijn laatste zwangerschap een innestelingsbloeding gehad. Die begon precies een week voor mijn NOD en duurde een dag of 4. Licht rood bloed met wat bruinig. Ik dacht echt dat ik te vroeg menstrueerde in eerste instantie.

5. Liefde28

Liefde28 Actief lid

6 sep 2014
    123
    26
    28
    Vrouw
    Doktersassistente
    uit Limburg
    Volgens mij heb ik ook een innestelingsbloeding gehad...
    Zaterdag eisprong gehad en vandaag met afvegen bruin bloed erbij... spannend!
    Verder helemaal geen klachten gelukkig. Ben benieuwd.
    Ik duim voor je!

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  6. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Oehhh meiden, bedankt voor de reacties! Zo is het bij mij dus ook precies. Ik dacht vanochtend echt: huh, ongesteld...Dat kan toch nog niet?? Heb ook helemaal geen buikpijn of zo, terwijl ik dat normaal altijd wel heb. En een lf van maar 6 dagen lijkt me ook wel abnormaal vroeg. Heb altijd heeel regelmatige cyclus van 27 dagen.

Ben blij met jullie reacties. Moet gewoon nog even geduld hebben....Pfff dat vind ik altijd zo lastig :)

Liefde, wij gaan dan echt EXACT gelijk op!! Zelfde dag eisprong, zelfde dag bruin bloed! Duim voor ons beide!!

Hopefor2, was je nu dan wel eerder? Omdat je zegt dat je dat andere keren ook had. Of bedoel je 4 dagen bruinverlies?

Bedankt voor de lieve reacties!

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

mmm hier net ook of een vroege menstruatie, of een innesteling....Paar druppels helder bloed, hoef pas eigenlijk as woensdag ongesteld te worden. Net getest (kv) en ik zie een heeeeeeeeeeeeel licht 2e lijntje....(8 dpo, dus ook erg vroeg)

.Maar goed, die geeft de kv wel eens vaker, dus ik weet het even niet. Heb ik juni een mk gehad, en vorige maand was mijn cyclus ook wat korter, dus misschien nu weer? spannend! Hou jullie wel op de hoogte hier.

8. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Oh jemig, ook al!! Heeeeel licht streepje op 8 dpo klinkt goed...Dan zou het geen menstruatie kunnen zijn..

Heb je geen foto? Door dat van vanochtend ben ik ook even gaan zoeken op google. 1 op de 4 vrouwen heeft een innestelingsbloeding. En dat kan op verschillende tijden komen. En 1 dag zijn, of een paar dagen. Kan helder, bruin of zelfs paarsig zijn...Heel onduidelijk dus!

Hoop dat het voor iedereen in dit onderwerp positief uitpakt! Er zitten in ieder geval een paar positieve verhalen tussen!

Hou ons op de hoogte Mamabri! En als je een foto hebt: Laat zien! Kunnen wij ook mee kijken :)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik en foto's.....ben technisch een drama :) en hij is zo licht (vooral bij spaarlampen) dat ik die nooit op een foto zou krijgen. Ik twijfel dus of het wel echt wat is, aangezien ik wel eens vaker een tuurstreepje heb op een kv.....

Vorige maand had ik ook zo'n vroege bloeding (eerste cyclus na de mk) maar die zette gewoon door :(
    Zo 1 op de 4....Dat is best veel. Ik ben 9 x zwanger geweest en heb alleen bij de laatste zwangerschap een innestelingsbloeding gehad. Maar wel heel spannend hier, en ik hou jullie zeker op de hoogte.

10. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet! Dus nu ook helemaal niet op bedacht! Maar na wat zoeken, kwam ik er dus achter dat het best vaak gebeurt. Gebruik nu ook voor het eerst tarwekiemolie wat de doorbloeding bevorderd, dus misschien dat het door wel door komt.
    Hoop het zo!!!!

Hoop dat iedereen ons op de hoogte houdt!

11. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
  12. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Pfff en nog geen duidelijk dus Shanandoah?
    Dat is het lastigste vind ik, het geduld iedere maand. Eerst geduld tot je vruchtbare periode ( de minst leuke tijd...) en dan het stuk waarin je voor je gevoel zwanger zou kunnen zijn....Hopelijk deze maand geen dompers aan het eind van die periode!!

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik gebruik ook tarwekiemolie. Bij de laatste zwangerschap (die dus is geeindigd met 9 weken) was ik de eerste maand met gebruik van tarwekiemolie zwanger. Terwijl we al 7 cyclussen aan het proberen waren. Het kan toeval zijn hoor, maar goed, nu natuurlijk weer aan de tarwekiemolie!

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Leuk dat je er weer bent shanandoah! Ik had je topic gelezen, maar herken het niet. wel heb ik de heeeeeeeeele week al slijmverlies bij het afvegen. gewoon doorzichtig (vruchtbaar) slijm.

15. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Zie, dat klinkt goed! Tarwekiemolie is sowieso voor heel veel dingen goed. Kan nooit kwaad! Vond het ook erg goedkoop vergeleken bij andere vitamines.

Och wat vreselijk met 9 weken...Dan ben je al zo echt zwanger! En geen idee waarom?? Ik wil sowieso de eerste weken tarwekiemolie blijven slikken. En slik nu ook iedere dag een kinder aspirine . Klinkt gek, maar heb gelezen dat dat in sommige landen echt gegeven wordt bij mensen waarbij het vaak mis gaat. Heeft ook met de doorbloeding van de baarmoeder te maken.

Tsja, als je zo graag wilt, ga je zoeken en wil je alles wel proberen!

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou de zwangerschap van 9 weken zat vanaf het begin niet goed. Met 6 weken klopte de termijn al niet en was er niets te zien, week erop was er een hartje, maar nog steeds te klein, dus eigenlijk had ik vanaf het begin er al een hard hoofd in. Met 7,5 week is het hartje ermee gestopt en moesten we wachten op de mk.

De zwangerschap ervoor is in augustus 2013 geeindigd met bijna 14 weken. Dat vond ik wel heel erg heftig, want dan ben je daar totaal niet op voorbereid en lijkt de mk heel erg op een bevalling (incl minikindje waar alles al op en aan zit) dat was echt een heel zwarte periode voor ons.

Kinderaspirine...heb er weleens wat over gehoord, maar durf dat eigenlijk niet zomaar te nemen. als kind kreeg ik al gewone aspirine, omdat ik van kinderaspirine steevast een bloedneus kreeg :)

17. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Hihi. Zoals je misschien hebt gelezen zijn we niet echt bezig. Ik moet gewoon elke maand testen omdat ik praktisch nooit ongi word. Maar dit heb ik nooit eerder gehad. Tezamen met andere kwaaltjes vraag je je toch af. Die onzekerheid is idd vervelend. @mamabri. Thanks :)

18. Liefde28

Liefde28 Actief lid

6 sep 2014
    123
    26
    28
    Vrouw
    Doktersassistente
    uit Limburg
    Grrr... hier toch geen innesteling maar een menstruatie die door zet. Helaas.
    Wel erg vroeg 6-7 dagen na eisprong. Maja, niks aan te doen. Jullie veel succes!

19. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik had altijd al last van spotting 8/9 dagen na mijn eisprong. Nu begon de spotting al op 6dpo... Dus ik alweer ontzettend balen, en helemaal toen het maar niet stopte en dus gewoon door bleef gaan. Het is rond mijn nod gestopt en ik bleek dus wel degelijk zwanger :)

20. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Hier nog steeds geen duidelijkheid. Balen!

Deel Deze Pagina