Ik vroeg me af of er mensen zijn die (leuke) applicaties gebruiken rond zwanger worden, zwangerschap, ... op hun iPhone en welke dit dan zijn? Vind dat altijd leuk om te gebruiken zo'n dingen Dus laat alle suggesties maar komen
Ik vond de Zwanger app heel leuk. Je krijgt elke dag een weetje over je baby. Je kan ook zien hoelang je kindje nu is en hoeveel het nu zo ongeveer weegt
Ik vind WomanLog heel handig voor het bijhouden van je cyclus. Je kan hier ook je symptomen en temperatuur bijhouden.
Ik heb net de app geïnstalleerd van Mama Apps. Daar kun je alles van bijhouden van voor, tijdens en na de zwangerschap. Ik wilde vooral een app waarbij ik mijn temperatuur kon invullen, en deze kan dat en berekend dan de eisprong
Toen ik zwanger probeerde te worden gebruikte ik Mama app's... Nu ik zwanger ben is het af en toe ook leuk om op de app te kijken. Je kunt verschillende dingen bijhouden. Je kunt ook heel handig een geboorte plan maken als het kindje geboren is kun je ook van alles bijhouden!!!. Zeker een app om aan te raden. Verder is de app Pregnancy + leuk. Tot 13 weken is ie gratis (demo) en dan kun je foto's kijken van elke week. Na de 13 weken kun je nog wel steeds de app gebruiken om te zien hoelang je zwanger bent en hoelang je nog moet. En iedere week krijg je een nieuw plaatje op je beginscherm van die app van hoe je kindje er ongeveer uitziet in je baarmoeder.