Wie had een innestellingsbloeding en hoe?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Jammer BKT. Zal voor je duimen voor de volgende ronde.

2. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Deze zwangerschapstest heb ik vanmorgen gedaan drie dagen voor mijn nod. Tenminste dat denk ik, mijn spiraal is verwijderd op 12 september, en het is nu dus eigenlijk heel onduidelijk waneer mijn ongi precies moet doorbreken, maar volgens mijn berekening met een cyclus van 33 dagen, en mijn ei om en nabij de 13e is het over drie dagen mijn nod. :)

Bij deze mijn testje.. het is een heel licht roze streepje, maar ik zie hem. Het tweede streepje verscheen binnen 5 minuten, maar ik moest de test wel open maken om deze duidelijker op de foto te krijgen. Ik heb de foto wel bewerkt met paint om het duidelijker te maken. Zien jullie het tweede streepje ook?

Zwangerschapstest 3dagen voor nod bewerkt.jpg

3. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Ik moet heel goed kijken, maar ik zie een heeeeeel licht streepje. Hopelijk wordt dat streepje snel donkerder. Ik duim voor je, hier een voorzichtige felicitatie :)

4. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland

Bedankt hoop het ook. Hier nog een foto met het kapje erop. In het echt lijkt het rozer, maar is moeilijk om scherp op de foto te krijgen.
    Zwangerschapstest 3 dagen voor nod.jpg

In mijn eigen geopende topic hoorde ik wel dat deze testen ongeldig waren, omdat de streepjes te ver uit elkaar stonden. ;) Dus toch nog even wachten, en hopen dat het over een paar dagen een knaltest is. Ik heb er zelf niet heel veel verstand van

5. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Op deze foto zie ik hem inderdaad beter. Snap dat t lastig op de foto te krijgen is. Ik heb er helaas ook niet veel verstand van.... Maar ik begrijp niet zo goed waarom streepjes te ver uit elkaar kunnen staan. Ik bedoel er kan toch maar op 1 plek een streepje komen of ben ik nou gek. Maar ja zoals ik zei ik heb er ook niet veel verstand van. Ik ga heel hard duimen en hopen dat je op je nod bijvoorbeeld wel een duidelijke knaltest hebt. Succes met het geduld opbrengen hihi

6. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff dat wachten is zoo depri maakend :(

vorige maand 1 week te vroeg ongi en het was onwijs raar niet zoals normaal ik dacht dus yesss zwanger maar testen geven negatief. nu dus aan het wachten op mijn next ongie.. de laatste 2 maanden had ik weer een cyclus van 34 dagen en zit vandaag op 35 dagen dus wie weet..

Deel Deze Pagina